Wyszukiwanie 
 Konto czytelnika 
en   
ProsteZaawansowaneHistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
 
 Wyniki wyszukiwania
 3 tytułów spełniających kryteria: Lojalność wobec marki -- Polska -- 1990-.
Sortuj wg: 
   Ogranicz:  
  

 1.
Rynek telewizyjny : lojalność w dobie zmian technologicznych / Aleksandra Chmielewska.
Autor: Chmielewska, Aleksandra (ekonomia)., Dom Wydawniczy i Handlowy Elipsa.
Warszawa : Dom Wydawniczy ELIPSA, 2022.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 2.
Kształtowanie lojalności klientów biur podróży / Izabela Michalska-Dudek.
Autor: Michalska-Dudek, Izabela., Uniwersytet Ekonomiczny (Wrocław). Wydawnictwo.
Wrocław : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2017.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Monografie i Opracowania - Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu nr 264
 Dodaj do listy podr. 

 3.
Zarządzanie wartością klienta w przedsiębiorstwach w Polsce / red. nauk. Barbara Dobiegała-Korona i Tymoteusz Doligalski.
Autor: Dobiegała-Korona, Barbara. Red., Doligalski, Tymoteusz. Red.
Warszawa : Oficyna Wydawnicza - Szkoła Główna Handlowa, 2011.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

   

Dodaj/Usuń z listy podręcznej (maks=100, np. 1,2 5-20) 

Format:HTMLTekstowyOddzielone znakiemMLAChicago
Wyślij pozycje emailem: (maks=100, np. 1,2 5-20) 
Temat: 
Wyślij do (email):

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2013 SirsiDynix All rights reserved.
Horizon Information Portal