Wyszukiwanie 
 Konto czytelnika 
en   
ProsteZaawansowaneHistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
 
 Wyniki wyszukiwania
 59 tytułów spełniających kryteria: Wartość.
Sortuj wg: 
   Ogranicz:  
 Nast.

 1.
Otwarte innowacje : w poszukiwaniu nowych źródeł kreowania wartości w biznesie / Zenon Pokojski.
Autor: Pokojski, Zenon., Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Wydawnictwo.
Lublin : Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej, 2022.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 2.
O zmieniającym się świecie wartości w ekonomii, finansach i zarządzaniu / redakcja naukowa Małgorzata Bombol.
Autor: Bombol, Małgorzata. Redakcja, Szkoła Główna Handlowa (Warszawa). Oficyna Wydawnicza.
Warszawa : Oficyna Wydawnicza SGH, 2022.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 3.
The value of luxury : an emerging perspective / Beata Stępień.
Autor: Stępień, Beata., Springer Nature.
Cham : Palgrave Macmillan, © 2021.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Palgrave Advances in Luxury
 Dodaj do listy podr. 

 4.
Net positive : how courageous companies thrive by giving more than they take / Paul Polman and Andrew Winston.
Autor: Polman, Paul., Winston, Andrew S. (1946- ). Autor, Harvard Business Press.
Boston, Massachusetts : Harvard Business Review Press, copyright 2021.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 5.
Współtworzenie wartości z perspektywy usługi : od industrializacji usług do serwicyzacji przemysłu / Jolanta Mazur.
Autor: Mazur, Jolanta., Szkoła Główna Handlowa (Warszawa). Oficyna Wydawnicza.
Warszawa : Oficyna Wydawnicza SGH. Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, 2021.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 6.
Istota i miejsce kategorii wartości w teorii ekonomii : ewolucja poglądów / Mirosław Bochenek.
Autor: Bochenek, Mirosław., Uniwersytet Mikołaja Kopernika (Toruń). Wydawnictwo Naukowe.
Toruń : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika, 2021.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 7.
Value creation principles : the pragmatic theory of the firm begins with purpose and ends with sustainable capitalism / Bartley J. Madden.
Autor: Madden, Bartley J., John Wiley & Sons.
Hoboken : Wiley, 2020.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 8.
Społeczna czasoprzestrzeń gospodarowania : w kierunku ekonomii wartości / Jerzy Hausner.
Autor: Hausner, Jerzy (1949- )., GAB Doradztwo Wydawnicze Grzegorz Boguta., Wydawnictwo "Jak".
[Miejsce nieznane] : Wydawnictwo Nieoczywiste ; [Kraków] : Wydawnictwo Jak, copyright © 2019.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 9.
Wartość luksusu : perspektywa konsumentów i przedsiębiorstw / Beata Stępień.
Autor: Stępień, Beata., Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne.
Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, © copyright 2019.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 10.
The value of everything : making and taking in the global economy / Marianna Mazzucato.
Autor: Mazzucato, Mariana (1968- )., Penguin Random House.
[London] : Penguin Books, 2019.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

  123456Nast.

Dodaj/Usuń z listy podręcznej (maks=100, np. 1,2 5-20) 

Format:HTMLTekstowyOddzielone znakiemMLAChicago
Wyślij pozycje emailem: (maks=100, np. 1,2 5-20) 
Temat: 
Wyślij do (email):

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2013 SirsiDynix All rights reserved.
Horizon Information Portal