Wyszukiwanie 
 Konto czytelnika 
en   
ProsteZaawansowaneHistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
 
 Wyniki wyszukiwania
 25 tytułów spełniających kryteria: Śliwińska, Krystyna.
Sortuj wg: 
   Ogranicz:  
 Nast.

 1.
Perspektywy rozwoju marketingu / red. nauk. Krystyna Śliwińska.
Autor: Śliwińska, Krystyna (1950- ). Red., Uniwersytet Ekonomiczny (Katowice). Wydawnictwo.
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2014.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Studia Ekonomiczne - Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach 194
 Dodaj do listy podr. 

 2.
Marketing wobec wyzwań XXI wieku : uwarunkowania a opcje strategiczne przedsiębiorstw funkcjonujących w Polsce : praca zbiorowa / pod red. Krystyny Śliwińskiej i Marcina Komora ; [aut. rozdz. Marcin Komor et al.].
Autor: Śliwińska, Krystyna (1950- ). Red., Komor, Marcin. Red., Uniwersytet Ekonomiczny (Katowice). Wydawnictwo.
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2013.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Prace Naukowe - Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
 Dodaj do listy podr. 

 3.
Narzędzia i techniki komunikacji marketingowej XXI wieku : przykłady aplikacji w wybranych organizacjach non profit / red. nauk. Krystyna Śliwińska, Mirosław Pacut.
Autor: Śliwińska, Krystyna (1950- ). Red., Pacut, Mirosław. Red., Wolters Kluwer Polska.
Oficyna a Wolters Kluwer business, 2011.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 4.
Strategie marketingowe na wybranych rynkach : aspekty teoretyczne i praktyczne zastosowania w organizacjach non profit : praca zbiorowa / pod red. Krystyny Śliwińskiej.
Autor: Śliwińska, Krystyna (1950- ). Red., Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego (Katowice). Wydawnictwo Uczelniane.
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego, 2009.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Prace Naukowe - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego
 Dodaj do listy podr. 

 5.
Kształtowanie lojalności w działaniach marketingowych na wybranych rynkach : praca zbiorowa / pod red. Krystyny Śliwińskiej.
Autor: Śliwińska, Krystyna (1950- ). Red., Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego (Katowice). Wydawnictwo Uczelniane.
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego, 2008.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Prace Naukowe - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego
 Dodaj do listy podr. 

 6.
Rola marketingu w tworzeniu przewagi konkurencyjnej : praca zbiorowa / pod red. Krystyny Śliwińskiej.
Autor: Śliwińska, Krystyna (1950- ). Red., Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego (Katowice). Wydawnictwo Uczelniane.
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Karola Adameckiego, 2007.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Prace Naukowe - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego
 Dodaj do listy podr. 

 7.
Działalność marketingowa w przedsiębiorstwach i organizacjach w Polsce w warunkach unijnych : praca zbiorowa / pod kierunkiem Krystyny Śliwińskiej ; autorzy rozdziałów Marcin Komor [i 8 pozostałych].
Autor: Śliwińska, Krystyna (1950- ). Redaktor, Komor, Marcin. Autor, Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego (Katowice). Wydawnictwo Uczelniane.
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego, 2006.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Prace Naukowe - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego
 Dodaj do listy podr. 

 8.
Tendencje w handlu i sprzedaży w warunkach globalizacji : praca zbiorowa / pod red. Krystyny Śliwińskiej ; Centrum Badań i Ekspertyz Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
Autor: Śliwińska, Krystyna (1950- ). Red.
CBiE AE, 2003.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 9.
Marketing : koncepcje, badania, zarządzanie / red. nauk. Leszka Żabińskiego i Krystyny Śliwińskiej.
Autor: Śliwińska, Krystyna (1950- ). Red., Żabiński, Leszek. Red., Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne.
Polskie Wydaw. Ekonomiczne, 2002.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Konsumpcja, Rynek, Marketing
 Dodaj do listy podr. 

 10.
Marketing : zasady funkcjonowania przedsiębiorstwa na rynku / Andrzej Limański, Krystyna Śliwińska.
Autor: Limański, Andrzej., Śliwińska, Krystyna (1950- )., Difin.
Difin, 2002.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

  123Nast.

Dodaj/Usuń z listy podręcznej (maks=100, np. 1,2 5-20) 

Format:HTMLTekstowyOddzielone znakiemMLAChicago
Wyślij pozycje emailem: (maks=100, np. 1,2 5-20) 
Temat: 
Wyślij do (email):

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2013 SirsiDynix All rights reserved.
Horizon Information Portal