Zaloguj
Lista podręczna - 0
Pomoc
Wyszukiwanie
Konto czytelnika
Proste
Zaawansowane
Historia
Szukaj:
Autorzy - alfabetycznie
Autor - słowa kluczowe
Autorzy zbiorowi - alfabetycznie
Słowa z nazwy autora
Tytuły - alfabetycznie
Tytuły - słowa kluczowe
Czasopisma - alfabetycznie
Hasła przedmiotowe - alfabetycznie
Hasła przedmiotowe - słowa kluczowe
Hasła przedmiotowe - j. ang.
Hasła przedmiotowe - j. franc.
Serie - alfabetycznie
Serie - słowa kluczowe
ISBN
ISSN
Indeks główny
Opis - numer
Sygnatura
Numery norm
Tytuły prac doktorskich
Nr kontrolny rekordu
Zmień kryteria wyszukiwania
>
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Wyniki wyszukiwania
Szukano :
Marketingowe instrumenty komunikowania się firmy z rynkiem : wybrane problemy / Krystyna Śliwińska.
Poprz. 30 Tytuł
Nast. 30 Tytuł
Tytuł
Data wyd.
Autor
1.
Marketingowe instrumenty komunikowania się firmy z rynkiem : wybrane problemy / Krystyna Śliwińska.
1999.
Śliwińska, Krystyna (1950- ).
2.
Marketingowe kształtowanie rynku usług transportowych / Danuta Rucińska.
2001.
Rucińska, Danuta (1946- ).
3.
Marketingowe mechanizmy kształtowania lojalności / pod red. Sylwestra Makarskiego.
2007.
Makarski, Sylwester (1942- ). Red.
4.
Marketingowe oraz społeczne aspekty zarządzania w kulturze / redakcja naukowa Łukasz Wróblewski.
2017.
Wróblewski, Łukasz (ekonomia). Red.
5.
Marketingowe procesy dostosowawcze przedsiębiorstw do funkcjonowania w warunkach integracji z Unią Europejską : praca zbiorowa / pod red. Krystyny Śliwińskiej ; [aut. oprac. Krystyna Śliwińska et al.].
2000.
Śliwińska, Krystyna (1950- ). Red.
6.
Marketingowe sposoby kreowania wartości dla klienta / [red. nauk. Marcin Awdziej, Grzegorz Mazurek, Paweł de Pourbaix].
2013.
Awdziej, Marcin. Red.
7.
Marketingowe strategie budowania wartości przedsiębiorstwa : międzynarodowa konferencja naukowa / red. nauk. Anna Czubała.
2006.
Czubała, Anna (1943- ). Red.
8.
Marketingowe strategie cen / Grzegorz Karasiewicz.
1997.
Karasiewicz, Grzegorz.
9.
Marketingowe strategie internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw : podejście holistyczne / Grzegorz Karasiewicz.
2013.
Karasiewicz, Grzegorz.
10.
Marketingowe strategie polskich przedsiębiorstw na rynku międzynarodowym / Wojciech Grzegorczyk.
2008.
Grzegorczyk, Wojciech (1956- ).
Poprz. 30 Tytuł
Nast. 30 Tytuł
Wybierz (np. 1,2 5-10)
Horizon Information Portal 3.23.1_6655
© 2001-2013
SirsiDynix
All rights reserved.