Wyszukiwanie 
 Konto czytelnika 
en   
ProsteZaawansowaneHistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
 
 Wyniki wyszukiwania
 Szukano :  Marketingowe instrumenty komunikowania się firmy z rynkiem : wybrane problemy / Krystyna Śliwińska.
Poprz. 30 Tytuł    Nast. 30 Tytuł
TytułData wyd.Autor
 1. Marketingowe instrumenty komunikowania się firmy z rynkiem : wybrane problemy / Krystyna Śliwińska.1999.Śliwińska, Krystyna (1950- ).
 2. Marketingowe kształtowanie rynku usług transportowych / Danuta Rucińska.2001.Rucińska, Danuta (1946- ).
 3. Marketingowe mechanizmy kształtowania lojalności / pod red. Sylwestra Makarskiego.2007.Makarski, Sylwester (1942- ). Red.
 4. Marketingowe oraz społeczne aspekty zarządzania w kulturze / redakcja naukowa Łukasz Wróblewski.2017.Wróblewski, Łukasz (ekonomia). Red.
 5. Marketingowe procesy dostosowawcze przedsiębiorstw do funkcjonowania w warunkach integracji z Unią Europejską : praca zbiorowa / pod red. Krystyny Śliwińskiej ; [aut. oprac. Krystyna Śliwińska et al.].2000.Śliwińska, Krystyna (1950- ). Red.
 6. Marketingowe sposoby kreowania wartości dla klienta / [red. nauk. Marcin Awdziej, Grzegorz Mazurek, Paweł de Pourbaix].2013.Awdziej, Marcin. Red.
 7. Marketingowe strategie budowania wartości przedsiębiorstwa : międzynarodowa konferencja naukowa / red. nauk. Anna Czubała.2006.Czubała, Anna (1943- ). Red.
 8. Marketingowe strategie cen / Grzegorz Karasiewicz.1997.Karasiewicz, Grzegorz.
 9. Marketingowe strategie internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw : podejście holistyczne / Grzegorz Karasiewicz.2013.Karasiewicz, Grzegorz.
 10. Marketingowe strategie polskich przedsiębiorstw na rynku międzynarodowym / Wojciech Grzegorczyk.2008.Grzegorczyk, Wojciech (1956- ).
Poprz. 30 Tytuł    Nast. 30 Tytuł

 

Wybierz (np. 1,2 5-10)

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2013 SirsiDynix All rights reserved.
Horizon Information Portal