Wyszukiwanie 
 Konto czytelnika 
en   
ProsteZaawansowaneHistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
 
 Wyniki wyszukiwania
 25 tytułów spełniających kryteria: Purgat, Małgorzata Bartosik- .
Sortuj wg: 
   Ogranicz:  
 Nast.

 1.
European consumers in the digital era : implications of technology, media and culture on consumer behavior / edited by Małgorzata Bartosik-Purgat and Nela Filimon.
Autor: Bartosik-Purgat, Małgorzata. Redakcja, Filimon, Nela. Redakcja, Routledge.
London ; New York : Routledge Taylor & Francis Group, 2023.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Routledge Studies in Marketing
 Dodaj do listy podr. 

 2.
European consumers in the digital era : implications of technology, media and culture on consumer behavior / edited by Małgorzata Bartosik-Purgat and Nela Filimon.
Autor: Bartosik-Purgat, Małgorzata. Redakcja, Filimon, Nela. Redakcja, Taylor & Francis (Londyn).
London ; New York : Routledge Taylor & Francis Group, 2023.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Routledge Studies in Marketing
 Dodaj do listy podr. 

 3.
Handel i finanse międzynarodowe : w świetle wyzwań XXI wieku / redakcja naukowa: Małgorzata Bartosik-Purgat, Alicja Hadryś-Nowak.
Autor: Hadryś-Nowak, Alicja. Redakcja, Bartosik-Purgat, Małgorzata. Redakcja, CeDeWu.
Warszawa : CeDeWu, 2022.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 4.
Nowe media w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw na rynku międzynarodowym / Małgorzata Bartosik-Purgat.
Autor: Bartosik-Purgat, Małgorzata., Wydawnictwo Naukowe PWN.
Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, © 2019.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Marketing - Wydawnictwo Naukowe PWN
 Dodaj do listy podr. 

 5.
New media in the marketing communication : of enterprises in the international market / Małgorzata Bartosik-Purgat.
Autor: Bartosik-Purgat, Małgorzata., Wydawnictwo Naukowe PWN.
Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, © 2019.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Marketing - Wydawnictwo Naukowe PWN
 Dodaj do listy podr. 

 6.
Handel i finanse międzynarodowe w świetle wyzwań XXI wieku / redakcja naukowa: Małgorzata Bartosik-Purgat, Alicja Hadryś-Nowak.
Autor: Bartosik-Purgat, Małgorzata. Redakcja, Hadryś-Nowak, Alicja. Redakcja, CeDeWu.
Warszawa : CeDeWu ; [Poznań] : Fundacja Rozwoju Rynku Kapitałowego, 2018.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 7.
Employer branding strategies for Generation Y in medium-sized enterprises in Germany / Patrick Szillat ; Poznań University of Economic and Business. Faculty International Business and Economics.
Autor: Szillat, Patrick., Bartosik-Purgat, Małgorzata. Promotor, Dymitrowski, Adam. Promotor, Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań). Wydział Gospodarki Międzynarodowej.
Poznań, 2018.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 8.
Interpersonal communication skills in religiously diverse teams / by Rotem Waitzman ; Poznań University of Economic and Business. Faculty International Business and Economics. Department International Management.
Autor: Waitzman, Rotem., Bartosik-Purgat, Małgorzata. Promotor, Małys, Łukasz. Promotor, Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań). Katedra Zarządzania Międzynarodowego., Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań). Wydział Gospodarki Międzynarodowej.
Poznań, 2018.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 9.
Determinants of women's representation in executive positions in science and education oriented organisations / Alexandra E. Krawiec ; Poznań University of Economics and Business. Department of International Economics. Faculty of International Business and Economic.
Autor: Krawiec, Alexandra E., Bartosik-Purgat, Małgorzata. Promotor, Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań). Wydział Gospodarki Międzynarodowej., Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań). Katedra Międzynarodowych Stosunków Gospodarczych.
Poznań, 2018.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 10.
Znaczenie wartości dla klienta w wyborze dostawców w branży narzędziowej na rynkach międzynarodowych / Agnieszka Jankowiak-Kaczmarek. Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu. Wydział Gospodarki Międzynarodowej. Katedra Zarządzania Międzynarodowego.
Autor: Jankowiak-Kaczmarek, Agnieszka., Bartosik-Purgat, Małgorzata. Promotor, Puślecki, Łukasz. Promotor, Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań). Wydział Gospodarki Międzynarodowej., Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań). Katedra Konkurencyjności Międzynarodowej.
Poznań, 2018.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

  123Nast.

Dodaj/Usuń z listy podręcznej (maks=100, np. 1,2 5-20) 

Format:HTMLTekstowyOddzielone znakiemMLAChicago
Wyślij pozycje emailem: (maks=100, np. 1,2 5-20) 
Temat: 
Wyślij do (email):

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2013 SirsiDynix All rights reserved.
Horizon Information Portal