Wyszukiwanie 
 Konto czytelnika 
en   
ProsteZaawansowaneHistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
 
 Wyniki wyszukiwania
 129 tytułów spełniających kryteria: Konsumenci -- Polska -- postawy.
Sortuj wg: 
   Ogranicz:  
 Nast.

 1.
Zachowania konsumentów : wybrane problemy / redakcja naukowa Augustyna Burlita.
Autor: Burlita, Augustyna. Redaktor, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne.
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, © copyright 2020.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 2.
Jakość dermokosmetyków w ocenie konsumentów i ekspertów / Paulina Malinowska ; Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu.
Autor: Malinowska, Paulina., Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań)., Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań). Wydawnictwo.
Wydawnictwo UEP, 2020.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 3.
Zrównoważona konsumpcja w polskich gospodarstwach domowych - postawy, zachowania, determinanty / redakcja naukowa Sławomir Smyczek.
Autor: Smyczek, Sławomir. Redaktor, Uniwersytet Ekonomiczny (Katowice). Wydawnictwo.
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, 2020.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Prace Naukowe - Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
 Dodaj do listy podr. 

 4.
Nowoczesny marketing kolejowych przewozów pasażerskich / Grażyna Rosa.
Autor: Rosa, Grażyna (1968- )., Uniwersytet Szczeciński. Wydawnictwo Naukowe.
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2020.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Rozprawy i Studia - Uniwersytet Szczeciński t. 1126
 Dodaj do listy podr. 

 5.
Konsumenci seniorzy wobec innowacji produktowych / Tomasz Olejniczak ; Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu.
Autor: Olejniczak, Tomasz (marketing)., Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań)., Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań). Wydawnictwo.
Wydawnictwo UEP, 2019.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 6.
Społeczeństwo marnotrawców? : funkcje i status normy niemarnowania żywności / Ariel Modrzyk.
Autor: Modrzyk, Ariel (1985- )., Zakład Wydawniczy Nomos.
Zakład Wydawniczy "Nomos", 2019.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 7.
Konsument na rynku żywności - preferencje, opinie, trendy = Consumer in the food market - preferences, opinions, trends / redakcja naukowa Michał Halagarda ; Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, Polskie Towarzystwo Towaroznawcze.
Autor: Halagarda, Michał. Redaktor, Sieć Badawcza Łukasiewicz., Instytut Technologii Eksploatacji (Radom)., Uniwersytet Ekonomiczny (Kraków)., Polskie Towarzystwo Towaroznawcze.
Sieć Badawcza Łukasiewicz : Instytut Technologii Eksploatacji, 2019.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Commodity Science in Research and Practice
 Dodaj do listy podr. 

 8.
Potrzeby usługowe osób starszych w warunkach przemian demograficznych w Polsce / Anna Dąbrowska, Mirosława Janoś-Kresło, Adrian Lubowiecki-Vikuk.
Autor: Dąbrowska, Anna (ekonomika)., Janoś-Kresło, Mirosława. Autor, Lubowiecki-Vikuk, Adrian. Autor, Szkoła Główna Handlowa (Warszawa). Oficyna Wydawnicza.
Oficyna Wydawnicza SGH Szkoła Główna Handlowa, 2019.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 9.
Działania komunikacyjne segmentu marek odzieżowych fast fashion w mediach społecznościowych w kształtowaniu zachowań nabywczych pokolenia Z / Magda Stachowiak ; Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu. Wydział Towaroznawstwa. Katedra Marketingu Produktu.
Autor: Stachowiak, Magdalena., Ankiel-Homa, Magdalena. Promotor, Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań). Wydział Towaroznawstwa., Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań). Katedra Marketingu Produktu.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 10.
Analiza i hierarchizacja kryteriów wyboru obiektów day spa w opinii konsumentów i pracowników / Paula Pestka ; Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu. Wydział Gospodarki Międzynarodowej. Katedra Zarządzania Międzynarodowego.
Autor: Pestka, Paula., Mruk, Henryk. Promotor, Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań). Wydział Gospodarki Międzynarodowej., Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań). Katedra Zarządzania Międzynarodowego.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

  12345678910Nast.>>

Dodaj/Usuń z listy podręcznej (maks=100, np. 1,2 5-20) 

Format:HTMLTekstowyOddzielone znakiemMLAChicago
Wyślij pozycje emailem: (maks=100, np. 1,2 5-20) 
Temat: 
Wyślij do (email):

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2013 SirsiDynix All rights reserved.
Horizon Information Portal