Wyszukiwanie 
 Konto czytelnika 
en   
ProsteZaawansowaneHistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
 
 Wyniki wyszukiwania
 63 tytułów spełniających kryteria: Konsumenci -- badania -- Polska.
Sortuj wg: 
   Ogranicz:  
 Nast.

 1.
Zachowania zakupowe w internecie zaawansowanego wiekiem konsumenta z dwóch perspektyw poznawczych / Maria Rybaczewska.
Autor: Rybaczewska, Maria., Difin.
Warszawa : Difin, 2025.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 2.
Neuronauka konsumencka : badania zachowań konsumentów z zastosowaniem elektroencefalografii i wybranych technik biometrycznych / Barbara Wąsikowska.
Autor: Wąsikowska, Barbara., Difin.
Warszawa : Difin, 2023.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 3.
Badania preferencji i zachowań konsumentów z wykorzystaniem metod mikroekonometrii i programu R / Tomasz Bartłomowicz, Andrzej Bąk.
Autor: Bartłomowicz, Tomasz. Autor, Bąk, Andrzej (1961- ). Autor, Uniwersytet Ekonomiczny (Wrocław). Wydawnictwo.
Wrocław : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2021.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 4.
W jaki sposób ocena jakości produktu może wpływać na wybory konsumentów? : rola sposobu przetwarzania informacji o atrybutach produktu / Stefan Doroszewicz, Wojciech Trzebiński, Beata Marciniak.
Autor: Doroszewicz, Stefan., Trzebiński, Wojciech. Autor, Marciniak, Beata (ekonomia). Autor, Szkoła Główna Handlowa (Warszawa). Oficyna Wydawnicza.
Warszawa : Oficyna Wydawnicza SGH, 2021.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 5.
Patriotyzm konsumencki Polaków / Mirosława Kaczmarek, Magdalena Wieja ; Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu.
Autor: Kaczmarek, Mirosława (ekonomia)., Wieja, Magdalena. Autor, Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań)., Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań). Wydawnictwo.
Poznań : Wydawnictwo UEP, 2021.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 6.
Czynniki kształtowania decyzji finansowych konsumentów w teorii i praktyce / Heorhiy Cherevko.
Autor: Čerevko, Georgìj Vladislavovič., Uniwersytet Rzeszowski. Wydawnictwo.
Rzeszów : Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2021.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 7.
Alfabetyzm finansowy na świecie i w Polsce / Andrzej Cwynar.
Autor: Cwynar, Andrzej., Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne.
Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, © 2021.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 8.
Bezpieczeństwo konsumentów : na rynku żywności / redakcja naukowa Anna Dąbrowska.
Autor: Dąbrowska, Anna (ekonomika). Redakcja, Szkoła Główna Handlowa (Warszawa). Oficyna Wydawnicza.
Warszawa : Oficyna Wydawnicza SGH, 2020.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 9.
Zachowania konsumentów : wybrane problemy / redakcja naukowa Augustyna Burlita.
Autor: Burlita, Augustyna. Redakcja, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne.
Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, © copyright 2020.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 10.
Konsumenci seniorzy wobec innowacji produktowych / Tomasz Olejniczak ; Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu.
Autor: Olejniczak, Tomasz (marketing)., Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań)., Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań). Wydawnictwo.
Poznań : Wydawnictwo UEP, 2019.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

  1234567Nast.

Dodaj/Usuń z listy podręcznej (maks=100, np. 1,2 5-20) 

Format:HTMLTekstowyOddzielone znakiemMLAChicago
Wyślij pozycje emailem: (maks=100, np. 1,2 5-20) 
Temat: 
Wyślij do (email):

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2013 SirsiDynix All rights reserved.
Horizon Information Portal