Wyszukiwanie 
 Konto czytelnika 
en   
ProsteZaawansowaneHistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
 
 Wyniki wyszukiwania
 Szukano :  Marketing szeptany : z ust do ust, jak robić szum medialny wokół siebie, firmy, produktu / Mark Hughes ; przekł. Tomasz Rzychoń.
Poprz. 30 Tytuł    Nast. 30 Tytuł
TytułData wyd.Autor
 1. Marketing szeptany : zachęć ludzi, aby mówili o twoich produktach / Andy Sernovitz ; przeł. Janusz Stawiński.2011.Sernovitz, Andy.
 2. Marketing szkół wyższych : praca zbiorowa / pod red. Grażyny Nowaczyk i Macieja Kolasińskiego.2004.Nowaczyk, Grażyna (1959- ). Red.
 3. Marketing szkoły / Jan Fazlagić.2011.Fazlagić, Amir Jan (1971- ).
 4. Marketing szkoły wyższej / Arnold Pabian ; Centrum Badań Polityki Naukowej i Szkolnictwa Wyższego - Uniwersytet Warszawski.2005.Pabian, Arnold.
 5. Marketing : sztuka konkurowania i współpracy / redakcja Lechosław Garbarski, Magdalena Krzyżanowska.2023.Garbarski, Lechosław. Redaktor
 6. Marketing targowy : vademecum wystawcy / pod red. Henryka Mruka i Alojzego Kucy ; aut. Aleksandra Kaniewska-Sęba [et al.].[ca 2006].Mruk, Henryk. Red.
 7. Marketing technologiczny i marketing terytorialny = (Technological and territorial marketing) / pod red. Tadeusza Markowskiego, Dariusza Trzmielaka, Jarosława Sosnowskiego.2007.Markowski, Tadeusz (1949- ). Red.
 8. Marketing technologii społecznych : Groundswell czyli jak wykorzystać Web 2.0 w twojej firmie / Charlene Li, Josh Bernoff ; przeł. Magdalena Witkowska.cop. 2009.Li, Charlene.
 9. Marketing / Teodor Kramer.1983.Kramer, Teodor (1926-2014).
 10. Marketing : teoria i praktyka / Paweł Waniowski, Dariusz Sobotkiewicz, Magdalena Daszkiewicz.2010.Waniowski, Paweł.
Poprz. 30 Tytuł    Nast. 30 Tytuł

 

Wybierz (np. 1,2 5-10)

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2013 SirsiDynix All rights reserved.
Horizon Information Portal