Zaloguj
Lista podręczna - 0
Pomoc
Wyszukiwanie
Konto czytelnika
Proste
Zaawansowane
Historia
Szukaj:
Autorzy - alfabetycznie
Autor - słowa kluczowe
Autorzy zbiorowi - alfabetycznie
Słowa z nazwy autora
Tytuły - alfabetycznie
Tytuły - słowa kluczowe
Czasopisma - alfabetycznie
Hasła przedmiotowe - alfabetycznie
Hasła przedmiotowe - słowa kluczowe
Hasła przedmiotowe - j. ang.
Hasła przedmiotowe - j. franc.
Serie - alfabetycznie
Serie - słowa kluczowe
ISBN
ISSN
Indeks główny
Opis - numer
Sygnatura
Numery norm
Tytuły prac doktorskich
Nr kontrolny rekordu
Zmień kryteria wyszukiwania
>
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Wyniki wyszukiwania
Szukano :
Marketing szeptany : z ust do ust, jak robić szum medialny wokół siebie, firmy, produktu / Mark Hughes ; przekł. Tomasz Rzychoń.
Poprz. 30 Tytuł
Nast. 30 Tytuł
Tytuł
Data wyd.
Autor
1.
Marketing szeptany : zachęć ludzi, aby mówili o twoich produktach / Andy Sernovitz ; przeł. Janusz Stawiński.
2011.
Sernovitz, Andy.
2.
Marketing szkół wyższych : praca zbiorowa / pod red. Grażyny Nowaczyk i Macieja Kolasińskiego.
2004.
Nowaczyk, Grażyna (1959- ). Red.
3.
Marketing szkoły / Jan Fazlagić.
2011.
Fazlagić, Amir Jan (1971- ).
4.
Marketing szkoły wyższej / Arnold Pabian ; Centrum Badań Polityki Naukowej i Szkolnictwa Wyższego - Uniwersytet Warszawski.
2005.
Pabian, Arnold.
5.
Marketing : sztuka konkurowania i współpracy / redakcja Lechosław Garbarski, Magdalena Krzyżanowska.
2023.
Garbarski, Lechosław. Redaktor
6.
Marketing targowy : vademecum wystawcy / pod red. Henryka Mruka i Alojzego Kucy ; aut. Aleksandra Kaniewska-Sęba [et al.].
[ca 2006].
Mruk, Henryk. Red.
7.
Marketing technologiczny i marketing terytorialny = (Technological and territorial marketing) / pod red. Tadeusza Markowskiego, Dariusza Trzmielaka, Jarosława Sosnowskiego.
2007.
Markowski, Tadeusz (1949- ). Red.
8.
Marketing technologii społecznych : Groundswell czyli jak wykorzystać Web 2.0 w twojej firmie / Charlene Li, Josh Bernoff ; przeł. Magdalena Witkowska.
cop. 2009.
Li, Charlene.
9.
Marketing / Teodor Kramer.
1983.
Kramer, Teodor (1926-2014).
10.
Marketing : teoria i praktyka / Paweł Waniowski, Dariusz Sobotkiewicz, Magdalena Daszkiewicz.
2010.
Waniowski, Paweł.
Poprz. 30 Tytuł
Nast. 30 Tytuł
Wybierz (np. 1,2 5-10)
Horizon Information Portal 3.23.1_6655
© 2001-2013
SirsiDynix
All rights reserved.