Wyszukiwanie 
 Konto czytelnika 
en   
ProsteZaawansowaneHistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
 
 Wyniki wyszukiwania
 Szukano :  Uwarunkowania rynkowe rozwoju mikro, małych i średnich przedsiębiorstw - Mikrofirma 2013 / [red. nauk. zesz. Aurelia Bielawska].
Poprz. 30 Tytuł    Nast. 30 Tytuł
TytułData wyd.Autor
 1. Uwarunkowania rynkowe rozwoju mikro, małych i średnich przedsiębiorstw - Mikrofirma 2013 / [red. nauk. zesz. Aurelia Bielawska].2013.MIKROFIRMA 2013 (9 ; 2013 ; Szczecin etc.).
 2. Uwarunkowania rynkowe rozwoju mikro, małych i średnich przedsiębiorstw - Mikrofirma 2014 / [red. nauk. z. Aurelia Bielawska].2014.MIKROFIRMA 2014 (10 ; 2014 ; Szczecin etc.).
 3. Uwarunkowania rynkowe rozwoju mikro, małych i średnich przedsiębiorstw - Mikrofirma 2015 / [redakcja naukowa Aurelia Bielawska].2015.MIKROFIRMA 2015 (11 ; 2015 ; Szczecin etc.).
 4. Uwarunkowania rynkowe rozwoju mikro, małych i średnich przedsiębiorstw - Mikrofirma 2017 / redakcja naukowa Aurelia Bielawska ; redaktor tematyczny Magdalena Brojakowska-Trząska.2017.MIKROFIRMA 2017 (13 ; 2017 ; Szczecin).
 5. Uwarunkowania rynkowe rozwoju mikro, małych i średnich przedsiębiorstw Mikrofirma 2018 / redaktor naczelny Michał Pluciński ; redaktorzy naukowi Aurelia Bielawska, Dominika Kordela ; redaktor statystyczny Kamila Bednarz-Okrzyńska.2018.MIKROFIRMA 2018 (14 ; 2018 ; Szczecin).
 6. Uwarunkowania rynkowe rozwoju mikro, małych i średnich przedsiębiorstw, mikrofirma / redaktorzy naukowi: Grażyna Rosa, Aurelia Bielawska ; redaktor tematyczny: Dariusz Pauch ; redaktor statystyczny: Rafał Klóska.2016.Rosa, Grażyna (1968- ). Red.
 7. Uwarunkowania samodzielnego planowania terytorialnego / Mirosława Opałło.1985.Opałło, Mirosława.
 8. Uwarunkowania sieciowe transmisji danych : współpraca oprogramowania w rozległych sieciach komputerowych - modele otwarte / Elżbieta Siwak-Szczepek.[1991]Siwak-Szczepek, Elżbieta.
 9. Uwarunkowania skutecznego rozszerzenia Unii Europejskiej : materiały pochodzą z seminarium zorganizowanego przez Instytut Europejski w Łodzi we współpracy z Trans-European Policy Studies Association w Brukseli w dniach 18-20 czerwca 1998 roku w Łod1998.Borkowska, Anna (ekonomia). Red.
 10. Uwarunkowania skuteczności badań marketingowych / Piotr Tarka.2017.Tarka, Piotr.
Poprz. 30 Tytuł    Nast. 30 Tytuł

 

Wybierz (np. 1,2 5-10)

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2013 SirsiDynix All rights reserved.
Horizon Information Portal