Wyszukiwanie 
 Konto czytelnika 
en   
ProsteZaawansowaneHistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
 
 Wyniki wyszukiwania
 311 tytułów spełniających kryteria: Relacje z klientami.
Sortuj wg: 
   Ogranicz:  
 Nast.

 1.
Growth Hacking : jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych / Tomasz Dmuchowski.
Autor: Dmuchowski, Tomasz., Grupa Wydawnicza Helion.
Onepress, copyright © 2024.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 2.
Zarządzanie w handlu : perspektywa relacji z interesariuszami / Paweł Dobski, Jan Mikołajczyk ; Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu.
Autor: Dobski, Paweł., Mikołajczyk, Jan. Autor, Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań)., Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań). Katedra Handlu i Marketingu.
Uniwersytet Ekonomiczny. Katedra Handlu i Marketingu, 2023.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 3.
Marketing relacji w dobie technologii cyfrowych : narzędzia komunikacji online w kreowaniu relacji z klientami / Magdalena Kowalska.
Autor: Kowalska, Magdalena Jolanta., Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne.
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2023.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 4.
Customer experience management : moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta / Katarzyna Wojciechowska.
Autor: Wojciechowska, Katarzyna (marketing)., Grupa Wydawnicza Helion.
Onepress, copyright © 2023.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 5.
Tajniki zwiększania ruchu : sekretny podręcznik napełniania lejków sprzedażowych najlepszymi klientami / Russel Brunson ; przedmowa Dean Graziosi ; przekład: Zbigniew Waśko.
Autor: Brunson, Russell., Graziosi, Dean (1968- ). Autor przedmowy, Waśko, Zbigniew. Tłumacz, Grupa Wydawnicza Helion.
Onepress, © copyright 2023.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 6.
Tworzenie doświadczeń klientów / Artur Urbański, Lucyna Dziewa.
Autor: Urbański, Artur., Dziewa, Lucyna. Autor, Grupa Wydawnicza Helion.
Helion Onepress, copyright © 2023.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 7.
Marketing relacji : teoria i praktyka / Maciej Mitręga.
Autor: Mitręga, Maciej., CeDeWu.
CeDeWu, 2023.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 8.
Strategia Umami : jak połączyć biznes z projektowaniem doświadczeń i wyróżnić się na rynku / Aga Szóstek ; przekład: Bartosz Sałbut.
Autor: Szóstek, Aga., Sałbut, Bartosz. Tłumacz, MT Biznes.
MT Biznes, 2022.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 9.
Kształtowanie relacji z interesariuszami zewnętrznymi w procesie organizacji wydarzeń sportowych = Shaping of relationships with external stakeholders in the process of organizing sports events / Olga Kijewska-Ratajczak ; Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu.
Autor: Kijewska-Ratajczak, Olga., Waśkowski, Zygmunt. Promotor, Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań).
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 10.
Tworzenie najlepszych ofert : produkty i usługi na których zależy klientom / Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, Alan Smith, Gregory Bernarda ; projekt graficzny Trish Papadakos ; przekład Leszek Sielicki.
Autor: Osterwalder, Alexander., Pigneur, Yves. Autor, Smith, Alan. Autor, Bernarda, Greg. Autor, Papadakos, Trish. Ilustrator, Sielicki, Leszek. Tłumacz, Grupa Wydawnicza Helion.
Helion S. A., © 2022.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

  12345678910Nast.>>

Dodaj/Usuń z listy podręcznej (maks=100, np. 1,2 5-20) 

Format:HTMLTekstowyOddzielone znakiemMLAChicago
Wyślij pozycje emailem: (maks=100, np. 1,2 5-20) 
Temat: 
Wyślij do (email):

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2013 SirsiDynix All rights reserved.
Horizon Information Portal