Wyszukiwanie 
 Konto czytelnika 
en   
ProsteZaawansowaneHistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
 
 Wyniki wyszukiwania
 45 tytułów spełniających kryteria: Lojalność wobec marki.
Sortuj wg: 
   Ogranicz:  
 Nast.

 1.
Komunikacja w kryzysie : jak zrozumieć i kształtować zachowanie konsumentów, aby wasza marka cieszyła się jeszcze większym zaufaniem / Kate Hartley ; przekład Aleksandra Ożarowska.
Autor: Hartley, Kate., Ożarowska, Aleksandra (tłumacz). Tłumacz, Wydawnictwo Naukowe PWN.
Wydawnictwo Naukowe PWN, copyright © 2020.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 2.
Zjawisko customer engagement wśród polskich konsumentów / Katarzyna Żyminkowska, Joanna Wiechoczek, Małgorzata Kieżel, Tomasz Żyminkowski.
Autor: Żyminkowska, Katarzyna. Autor, Wiechoczek, Joanna. Autor, Kieżel, Małgorzata. Autor, Żyminkowski, Tomasz. Autor, Wydawnictwo Naukowe PWN.
PWN, © 2018.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 3.
Wpływ zaufania do marki na zachowania konsumentów / Adam Rudzewicz.
Autor: Rudzewicz, Adam., Uniwersytet Warmińsko-Mazurski (Olsztyn). Wydawnictwo.
Wydawnictwo Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego, © copyright 2018.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 4.
Kształtowanie lojalności klientów biur podróży / Izabela Michalska-Dudek.
Autor: Michalska-Dudek, Izabela., Uniwersytet Ekonomiczny (Wrocław). Wydawnictwo.
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2017.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Monografie i Opracowania - Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu nr 264
 Dodaj do listy podr. 

 5.
Odwracanie marki : dlaczego teraz klienci rządzą firmami - i jak obrócić to na własną korzyść / Marty Neumeier ; [przekład Krzysztof Mazurek].
Autor: Neumeier, Marty (1947- )., Mazurek, Krzysztof (1956- ). Tł., Studio Emka.
Wydawnictwo Studio Emka, cop. 2017.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 6.
Instrumenty budowania lojalności klientów instytucjonalnych na przykładzie branży napojów alkoholowych w Polsce / Magdalena Siennicka ; Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu. Wydział Gospodarki Międzynarodowej. Katedra Zarządzania Międzynarodowego.
Autor: Siennicka, Magdalena., Schroeder, Jerzy. Promotor, Deszczyński, Bartosz. Promotor, Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań). Wydział Gospodarki Międzynarodowej., Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań). Katedra Zarządzania Międzynarodowego.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 7.
Konsument wierny jak pies / Maciej Tesławski & Przyjaciele.
Autor: Tesławski, Maciej., Wydawnictwo Słowa i Myśli.
Wydawnictwo Słowa i Myśli, 2016.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 8.
Optymalizacja obsługi klienta : jak zredukować wysiłek klienta i wygrać bitwę o lojalność / Matthew Dixon, Nick Toman i Rick Delisi ; [tł. Maciej Markiewicz].
Autor: Dixon, Matthew (1972- )., Markiewicz, Maciej (język angielski). Tł., Toman, Nick., Delisi, Rick., CeDeWu.
CeDeWu.pl, 2015.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 9.
Budowa wartości klienta : teoria i praktyka / redakcja naukowa Barbara Dobiegała-Korona.
Autor: Dobiegała-Korona, Barbara. Red., Difin.
Difin, 2015.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 10.
Marketing q lojalności / Nemezjusz Mateusz Pazio.
Autor: Pazio, Nemezjusz Mateusz., Difin.
Difin, 2015.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

  12345Nast.

Dodaj/Usuń z listy podręcznej (maks=100, np. 1,2 5-20) 

Format:HTMLTekstowyOddzielone znakiemMLAChicago
Wyślij pozycje emailem: (maks=100, np. 1,2 5-20) 
Temat: 
Wyślij do (email):

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2013 SirsiDynix All rights reserved.
Horizon Information Portal