Zaloguj
Lista podręczna - 0
Pomoc
Wyszukiwanie
Konto czytelnika
Proste
Zaawansowane
Historia
Szukaj:
Autorzy - alfabetycznie
Autor - słowa kluczowe
Autorzy zbiorowi - alfabetycznie
Słowa z nazwy autora
Tytuły - alfabetycznie
Tytuły - słowa kluczowe
Czasopisma - alfabetycznie
Hasła przedmiotowe - alfabetycznie
Hasła przedmiotowe - słowa kluczowe
Hasła przedmiotowe - j. ang.
Hasła przedmiotowe - j. franc.
Serie - alfabetycznie
Serie - słowa kluczowe
ISBN
ISSN
Indeks główny
Opis - numer
Sygnatura
Numery norm
Tytuły prac doktorskich
Nr kontrolny rekordu
Zmień kryteria wyszukiwania
>
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Wyniki wyszukiwania
Szukano :
Marketingowe strategie budowania wartości przedsiębiorstwa : międzynarodowa konferencja naukowa / red. nauk. Anna Czubała.
Poprz. 30 Tytuł
Nast. 30 Tytuł
Tytuł
Data wyd.
Autor
1.
Marketingowe strategie budowania wartości przedsiębiorstwa : międzynarodowa konferencja naukowa / red. nauk. Anna Czubała.
2006.
Czubała, Anna (1943- ). Red.
2.
Marketingowe strategie cen / Grzegorz Karasiewicz.
1997.
Karasiewicz, Grzegorz.
3.
Marketingowe strategie internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw : podejście holistyczne / Grzegorz Karasiewicz.
2013.
Karasiewicz, Grzegorz.
4.
Marketingowe strategie polskich przedsiębiorstw na rynku międzynarodowym / Wojciech Grzegorczyk.
2008.
Grzegorczyk, Wojciech (1956- ).
5.
Marketingowe strategie wartości na rynkach globalnych / Marek Prymon.
2010.
Prymon, Marek (1949-2022).
6.
Marketingowe strategie wyborcze : wybory prezydenckie w Polsce (1990-2000) / Agnieszka Stępińska ; [Instytut Nauk Politycznych i Dziennikarstwa Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu].
2004.
Stępińska, Agnieszka.
7.
Marketingowe systemy informacyjne w handlu / Ireneusz P. Rutkowski ; Akademia Ekonomiczna w Poznaniu.
1999.
Rutkowski, Ireneusz (1953- ).
8.
Marketingowe systemy informacyjne w handlu / Ireneusz P. Rutkowski ; Akademia Ekonomiczna w Poznaniu.
2004.
Rutkowski, Ireneusz (1953- ).
9.
Marketingowe testowanie produktów : praca zbiorowa / pod red. Stanisława Sudoła, Jadwigi Szymczak, Mirosława Haffera ; [aut. Krzysztof Andruszkiewicz et al.].
2000.
Sudoł, Stanisław (1928-2020). Red.
10.
Marketingowe wyposażenie produktu / Andrzej Limański, Krystyna Śliwińska.
1994.
Limański, Andrzej.
Poprz. 30 Tytuł
Nast. 30 Tytuł
Wybierz (np. 1,2 5-10)
Horizon Information Portal 3.23.1_6655
© 2001-2013
SirsiDynix
All rights reserved.