Zaloguj
Lista podręczna - 0
Pomoc
Wyszukiwanie
Konto czytelnika
Proste
Zaawansowane
Historia
Szukaj:
Autorzy - alfabetycznie
Autor - słowa kluczowe
Autorzy zbiorowi - alfabetycznie
Słowa z nazwy autora
Tytuły - alfabetycznie
Tytuły - słowa kluczowe
Czasopisma - alfabetycznie
Hasła przedmiotowe - alfabetycznie
Hasła przedmiotowe - słowa kluczowe
Hasła przedmiotowe - j. ang.
Hasła przedmiotowe - j. franc.
Serie - alfabetycznie
Serie - słowa kluczowe
ISBN
ISSN
Indeks główny
Opis - numer
Sygnatura
Numery norm
Tytuły prac doktorskich
Nr kontrolny rekordu
Zmień kryteria wyszukiwania
>
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Wyniki wyszukiwania
Szukano :
Specyfika gospodarki finansowej ubezpieczycieli kredytu kupieckiego w Polsce / Jacek Lisowski.
Poprz. 30 Tytuł
Nast. 30 Tytuł
Tytuł
Data wyd.
Autor
1.
Specyfika gospodarki finansowej ubezpieczycieli kredytu kupieckiego w Polsce / Jacek Lisowski.
2010.
Lisowski, Jacek.
2.
Specyfika i efektywność szwajcarskiego systemu demokracji bezpośredniej : polityka wielokulturowości i sektor bankowy / Mirosław Matyja.
2019.
Matyja, Mirosław.
3.
Specyfika marketingu politycznego w Polsce
2004.
Ignaczewski, Grzegorz.
4.
Specyfika marki we współczesnej gospodarce
2008.
Rosa, Grażyna (1968- ). Redaktor
5.
Specyfika nauczania języków obcych na lektoratach w szkołach wyższych : materiały z Konferencji Językowej zorganizowanej przez SPNJO PRz, Rzeszów-Czudec, 28-29 września 2001 r. : praca zbiorowa / pod red. Ilony Bobko ; [Politechnika Rzeszowska
2001.
Bobko, Ilona. Red.
6.
Specyfika odnowy małych i średnich miast w Polsce = Specificity of small and medium towns renewal in Poland / red. Joanna Poczobut.
2009.
Poczobut, Joanna. Red.
7.
Specyfika podatku VAT w jednostkach samorządu terytorialnego : trudne sytuacje / Elżbieta Rogala.
2007.
Rogala, Elżbieta (prawo podatkowe).
8.
Specyfika, pomiar oraz znaczenie własności intelektualnej i jej ochrony : perspektywa ekonomiczna / Dominika Bochańczyk-Kupka.
2018.
Bochańczyk-Kupka, Dominika.
9.
Specyfika procesu obsługi klienta w świetle koncepcji marketing transakcyjny a marketing relacyjny w odniesieniu do usług profesjonalnych / Anna Szwajlik-Buczyńska.
2002.
Szwajlik, Anna.
10.
Specyfika produkcji towarowej w gospodarce socjalistycznej / Aleksander Okuniewski.
1969.
Okuniewski, Aleksander.
Poprz. 30 Tytuł
Nast. 30 Tytuł
Wybierz (np. 1,2 5-10)
Horizon Information Portal 3.23.1_6655
© 2001-2013
SirsiDynix
All rights reserved.