Wyszukiwanie 
 Konto czytelnika 
en   
ProsteZaawansowaneHistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
 
 Wyniki wyszukiwania
 9 tytułów spełniających kryteria: Nicholls, Richard.
Sortuj wg: 
   Ogranicz:  
  

 1.
Interactions between service customers : managing on-site, customer-to-customer, interactions for service advantage / Richard Nicholls.
Autor: Nicholls, Richard Floyd., Akademia Ekonomiczna (Poznań). Wydawnictwo.
The Poznań University of Economics Publishing House, 2005.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Prace Habilitacyjne - Akademia Ekonomiczna w Poznaniu 21
 Dodaj do listy podr. 

 2.
Zarządzanie działalnością operacyjną : analiza przypadków / Robert Johnston [et al.] ; przekł. Katarzyna i Richard Nicholls.
Autor: Johnston, Robert (1953- )., Nicholls, Katarzyna. Tł., Nicholls, Richard Floyd. Tł.
Wydaw. Naukowe PWN, 2002.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Przedsiębiorczość - Wydawnictwo Naukowe PWN
 Dodaj do listy podr. 

 3.
Marketing usług na przykładach / red. nauk. Kazimierz Rogoziński, Richard F. Nicholls.
Autor: Nicholls, Richard Floyd. Red., Rogoziński, Kazimierz. Red., Akademia Ekonomiczna (Poznań). Wydawnictwo.
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, 2001.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Materiały Dydaktyczne - Akademia Ekonomiczna w Poznaniu nr 96
 Dodaj do listy podr. 

 4.
Foreign investment in Poland's service sector : its scope, rationale and implications / Richard Nicholls.
Autor: Nicholls, Richard Floyd.
Akademia Ekonomiczna. Katedra Usług, 2001.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Materiały Naukowe - Akademia Ekonomiczna w Poznaniu. Katedra Usług 5/2001
 Dodaj do listy podr. 

 5.
The role of human resources in the quality management of retail banks / Richard Nicholls.
Autor: Nicholls, Richard Floyd.
Akademia Ekonomiczna. Katedra Usług, 2001.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Materiały Naukowe - Akademia Ekonomiczna w Poznaniu. Katedra Usług 6/2001
 Dodaj do listy podr. 

 6.
The relationship between HRM ans TQM / Richard Nicholls.
Autor: Nicholls, Richard Floyd.
Akademia Ekonomiczna. Katedra Usług, 2001.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Materiały Naukowe - Akademia Ekonomiczna w Poznaniu. Katedra Usług 3/2001
 Dodaj do listy podr. 

 7.
Usługi : zarządzanie i marketing / Peter Mudie, Angela Cottam ; przekł. Richard i Katarzyna Nicholls ; Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości.
Autor: Mudie, Peter., Cottam, Angela., Nicholls, Richard Floyd. Tł., Nicholls, Katarzyna. Tł., Wydawnictwo Naukowe PWN., Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości.
Wydawnictwo Naukowe PWN, 1998.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Przedsiębiorczość - Wydawnictwo Naukowe PWN
 Dodaj do listy podr. 

 8.
Promocja i sprzedaż usług bankowych / Richard Floyd Nicholls.
Autor: Nicholls, Richard Floyd.
Inst. Nauk.-Wydaw. Olympus CEiRB, 1997.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Warsztaty Bankowca
 Dodaj do listy podr. 

 9.
Promocja i sprzedaż usług bankowych / Richard Floyd Nicholls ; przekł. [z ang.], adapt. i wprowadzenie Ewa Szemborska.
Autor: Nicholls, Richard Floyd., Szemborska, Ewa. Tł.
Olympus - Centrum Edukacji i Rozwoju Biznesu, 1993.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Warsztaty Bankowca 2
 Dodaj do listy podr. 

   

Dodaj/Usuń z listy podręcznej (maks=100, np. 1,2 5-20) 

Format:HTMLTekstowyOddzielone znakiemMLAChicago
Wyślij pozycje emailem: (maks=100, np. 1,2 5-20) 
Temat: 
Wyślij do (email):

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2013 SirsiDynix All rights reserved.
Horizon Information Portal