Zaloguj
Lista podręczna - 0
Pomoc
Wyszukiwanie
Konto czytelnika
Proste
Zaawansowane
Historia
Szukaj:
Autorzy - alfabetycznie
Autor - słowa kluczowe
Autorzy zbiorowi - alfabetycznie
Słowa z nazwy autora
Tytuły - alfabetycznie
Tytuły - słowa kluczowe
Czasopisma - alfabetycznie
Hasła przedmiotowe KABA - alfabetycznie
Hasła przedmiotowe BN - alfabetycznie
Hasła przedmiotowe - słowa kluczowe
Hasła przedmiotowe - j. ang.
Hasła przedmiotowe - j. franc.
Serie - alfabetycznie
Serie - słowa kluczowe
ISBN
ISSN
Indeks główny
Opis - numer
Sygnatura
Numery norm
Tytuły prac doktorskich
Nr kontrolny rekordu
Zmień kryteria wyszukiwania
>
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Egzemplarze
Egzemplarze
Więcej pozycji tego autora
Buckingham, Marcus. Autor
Coffman, Curt. Autor
Doroba, Anita. Tłumaczenie
MT Biznes. Wydawca
Hasła przedm.
Pracownicy -- postawy.
Szefowie przedsiębiorstw -- postawy.
Uzdolnienia kierownicze.
Zarządzanie.
Przegląd katalogu
wg autora:
Buckingham, Marcus. Autor
Coffman, Curt. Autor
Doroba, Anita. Tłumaczenie
MT Biznes. Wydawca
wg tytułu:
Po pierwsze - złam w...
Opis MARC
Po pierwsze - złam wszelkie zasady : co najwięksi menedżerowie na świecie robią inaczej / Marcus Buckingham, Curt Coffman ; przekład Anita Doroba.
Autor:
Buckingham, Marcus. Autor
, Coffman, Curt. Autor
, Doroba, Anita. Tłumaczenie
, MT Biznes. Wydawca
Warszawa : MT Biznes , 2017.
Hasła przedm.
Pracownicy -- postawy.
Szefowie przedsiębiorstw -- postawy.
Uzdolnienia kierownicze.
Zarządzanie.
Serie
Światowe Bestsellery Biznesowe
ISBN:
9788380873735
Opis:
351, [1] strona ; 24 cm.
Wydanie:
Wznowienie w nowej szacie graficznej.
Wariant tytułu:
First, break all the rules :
UWAGA! Zamawianie i rezerwacja książek TYLKO dla pracowników i doktorantów UEP.
Egzemplarze
Kolekcja
Sygnatura
Status
Typ egzemplarza
Czytelnia : Księgozbiór podstawowy (książki)
368367
Dostępny
Czytelnia - wolny dostęp
Format:
HTML
Tekstowy
Oddzielone znakiem
Temat:
Wyślij do (email):
Horizon Information Portal 3.23.1_6655
© 2001-2013
SirsiDynix
All rights reserved.