Wyszukiwanie 
 Konto czytelnika 
en   
ProsteZaawansowaneHistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
 
 Wyniki wyszukiwania
 43 tytułów spełniających kryteria: Mynarski, Stefan (1935-2006).
Sortuj wg: 
   Ogranicz:  
 Nast.

 1.
Badanie konkurencji i konkurencyjności przedsiębiorstw i produktów na rynku / pod red. Stefana Mynarskiego ; Uniwersytet Ekonomiczny.
Autor: Mynarski, Stefan (1935-2006). Red.
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2007.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 2.
Analiza danych rynkowych i marketingowych z wykorzystaniem programu EXCEL / Stefan Mynarski.
Autor: Mynarski, Stefan (1935-2006).
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, 2006.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 3.
Analiza danych rynkowych i marketingowych z wykorzystaniem programu STATISTICA / Stefan Mynarski.
Autor: Mynarski, Stefan (1935-2006).
Wydaw. Akademii Ekonomicznej, 2003.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 4.
Zależności przyczynowo-skutkowe w badaniach rynkowych i marketingowych : materiały z V warsztatów metodologicznych zorganizowanych przez Katedrę Analizy Rynku i Badań Marketingowych Akademii Ekonomicznej w Krakowie (Kraków, 8 maja 2001 r.) / pod red. Stefana Mynarskiego.
Autor: Mynarski, Stefan (1935-2006). Red., Akademia Ekonomiczna (Kraków). Katedra Analizy Rynku i Badań Marketingowych., Warsztaty Metodologiczne pt. Zależności przyczynowo-skutkowe w badaniach rynkowych i marketingowych (5 ; 2001 ; Kraków).
Wydaw. AE, 2002.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 5.
Badania rynkowe w przedsiębiorstwie / Stefan Mynarski.
Autor: Mynarski, Stefan (1935-2006).
Wydaw. Akademii Ekonomicznej, 2001.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 6.
Praktyczne metody analizy danych rynkowych i marketingowych / Stefan Mynarski.
Autor: Mynarski, Stefan (1935-2006).
Kantor Wydaw. Zakamycze, 2000.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Zarządzanie, Ekonomia, Marketing
 Dodaj do listy podr. 

 7.
Analiza rynku : makromechanizmy / Stefan Mynarski ; [red. nauk. Andrzej Szromnik].
Autor: Mynarski, Stefan (1935-2006)., Szromnik, Andrzej (1948- ). Red.
Wydaw. Akademii Ekonomicznej, 2000.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 8.
Zastosowanie metod wielowymiarowych w badaniach segmentacji i selektywności rynku : materiały z II Warsztatów Metodologicznych, Kraków, 30 III 1998 r. / pod red. Stefana Mynarskiego.
Autor: Mynarski, Stefan (1935-2006). Red., Akademia Ekonomiczna (Kraków).
Wydaw. AE, 1999.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 9.
Rynek opcji : pomocnicze materiały dydaktyczne / Stefan Mynarski.
Autor: Mynarski, Stefan (1935-2006).
Wydaw. Akademii Ekonomicznej, 1999.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 10.
Prace z zakresu towaroznawstwa ogólnego i zarządzania jakością / [red. nauk. z. Stefan Mynarski].
Autor: Mynarski, Stefan (1935-2006). Red., Akademia Ekonomiczna (Kraków).
Akademia Ekonomiczna, 1997.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Zeszyty Naukowe - Akademia Ekonomiczna w Krakowie 494
 Dodaj do listy podr. 

  12345Nast.

Dodaj/Usuń z listy podręcznej (maks=100, np. 1,2 5-20) 

Format:HTMLTekstowyOddzielone znakiemMLAChicago
Wyślij pozycje emailem: (maks=100, np. 1,2 5-20) 
Temat: 
Wyślij do (email):

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2013 SirsiDynix All rights reserved.
Horizon Information Portal