Wyszukiwanie 
 Konto czytelnika 
en   
ProsteZaawansowaneHistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
 
 Wyniki wyszukiwania
 188 tytułów spełniających kryteria: Marketing -- poradniki.
Sortuj wg: 
   Ogranicz:  
 Nast.

 1.
Turbostrategia : 21 pewnych dróg do błyskawicznego wzrostu zysków / Brian Tracy ; przekład Anna Zawiła, Tadeusz Zawiła.
Autor: Tracy, Brian (1944- )., Zawiła, Anna. Tłumaczenie, Zawiła, Tadeusz. Tłumaczenie, Grupa Wydawnicza Helion.
Helion, © copyright 2024.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 2.
Marka osobista w branży IT : jak ją zbudować i rozwijać / Krzysztof Kempiński.
Autor: Kempiński, Krzysztof., Grupa Wydawnicza Helion.
Onepress Helion, copyright © 2024.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 3.
Marketing afiliacyjny dla bystrzaków / Ted Sudol, Paul Mladjenovic ; przekład: Anna Zawiła, Tadeusz Zawiła.
Autor: Sudol, Ted., Mladjenovic, Paul J. Autor, Zawiła, Anna. Tłumacz, Zawiła, Tadeusz. Tłumacz, Grupa Wydawnicza Helion.
Helion S.A., copyright © 2023.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Dla Bystrzaków
W Prostocie Tkwi Siła
 Dodaj do listy podr. 

 4.
Strategiczne podejście do działania w social mediach / Anna Ledwoń-Blacha.
Autor: Ledwoń-Blacha, Anna., Grupa Wydawnicza Helion.
Onepress, copyright © 2023.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 5.
Tajniki zwiększania ruchu : sekretny podręcznik napełniania lejków sprzedażowych najlepszymi klientami / Russel Brunson ; przedmowa Dean Graziosi ; przekład: Zbigniew Waśko.
Autor: Brunson, Russell., Graziosi, Dean (1968- ). Autor przedmowy, Waśko, Zbigniew. Tłumacz, Grupa Wydawnicza Helion.
Onepress, © copyright 2023.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 6.
B2B E-commerce : podręcznik menedżera / redakcja merytoryczna Justyna Skorupska, Piotr Truszkowski.
Autor: Skorupska, Justyna. Redakcja, Truszkowski, Piotr (zarządzanie). Redakcja, Wydawnictwo Naukowe PWN.
PWN, 2023.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Marketing - Wydawnictwo Naukowe PWN
 Dodaj do listy podr. 

 7.
Autentyczny personal branding, czyli Silna marka osobista w praktyce / Angelika Chimkowska.
Autor: Chimkowska, Angelika., MT Biznes.
MT Biznes, 2022.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Psychologia Biznesu - MT Biznes
 Dodaj do listy podr. 

 8.
Sekrety pokonywania obiekcji w marketingu sieciowym / Paweł Lenar.
Autor: Lenar, Paweł.
Lenar Business Consulting sp. z o.o., [2022].
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 9.
Czy każdy może zostać politykiem? : program 6 kroków do samodzielnej budowy silnej marki politycznej / Joanna Kinastowska.
Autor: Kinastowska, Joanna., CeDeWu.
CeDeWu, 2022.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 10.
Od pomysłu do marki : kompletny przewodnik po marketingu strategicznym, od pozycjonowania po komunikację / Daniela Bavuso, Natale Cardone ; przedmowa Emanuele Orlando ; tłumaczenie Zbigniew Łucki.
Autor: Bavuso, Daniela., Cardone, Natale. Autor, Łucki, Zbigniew (1938- ). Tłumacz, Orlando, Emanuele. Autor przedmowy, CeDeWu.
CeDeWu, 2022.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

  12345678910Nast.>>

Dodaj/Usuń z listy podręcznej (maks=100, np. 1,2 5-20) 

Format:HTMLTekstowyOddzielone znakiemMLAChicago
Wyślij pozycje emailem: (maks=100, np. 1,2 5-20) 
Temat: 
Wyślij do (email):

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2013 SirsiDynix All rights reserved.
Horizon Information Portal