Wyszukiwanie 
 Konto czytelnika 
en   
ProsteZaawansowaneHistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
 
 Wyniki wyszukiwania
 115 tytułów spełniających kryteria: Marketing strategiczny.
Sortuj wg: 
   Ogranicz:  
 Nast.

 1.
Strategia błękitnego oceanu : przemiana : sukcesy i porażki firm dokonujących przemiany błękitnego oceanu / W. Chan Kim, Renée Mauborgne ; przekład: Anita Doroba.
Autor: Kim, W. Chan (1951- )., Mauborgne, Renée. Autor, Doroba, Anita. Tłumacz, MT Biznes.
MT Biznes, 2022.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 2.
Zarządzanie marketingowe w działalności stowarzyszeń agroturystycznych / Arkadiusz Niedziółka.
Autor: Niedziółka, Arkadiusz., Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja (Kraków). Wydawnictwo.
Wydawnictwo Uniwersytetu Rolniczego w Krakowie, 2021.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 3.
Marketing na rynkach międzynarodowych : badania, decyzje, organizacja / Wojciech Grzegorczyk.
Autor: Grzegorczyk, Wojciech (1956- )., Uniwersytet Łódzki. Wydawnictwo.
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2020.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Marketing - Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
 Dodaj do listy podr. 

 4.
Międzynarodowe strategie marek : perspektywa przedsiębiorstw z rynków wschodzących / Marzanna Katarzyna Witek-Hajduk.
Autor: Witek-Hajduk, Marzanna K., Szkoła Główna Handlowa (Warszawa). Oficyna Wydawnicza.
Oficyna Wydawnicza SGH, 2020.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 5.
Krótkowzroczność strategiczna menedżerów / Wojciech Czakon.
Autor: Czakon, Wojciech., Uniwersytet Jagielloński. Wydawnictwo.
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, 2020.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 6.
Rebranding : strategiczna zmiana dla organizacji / Barbara Mróz-Gorgoń.
Autor: Mróz-Gorgoń, Barbara., Wydawnictwo Naukowe PWN.
Wydawnictwo Naukowe PWN, 2019.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 7.
Strategie marketingowe polskich przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych : studia przypadków / Wojciech Grzegorczyk, Kamila Szymańska.
Autor: Grzegorczyk, Wojciech (1956- )., Szymańska, Kamila (zarządzanie). Autor, Uniwersytet Łódzki. Wydawnictwo.
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2018.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Akademia Zarządzania i Finansów
 Dodaj do listy podr. 

 8.
Strategic marketing management / Alexander Chernev ; foreword by Philip Kotler.
Autor: Chernev, Alexander., Kotler, Philip (1931- ). Przedmowa, Cerebellum Press.
Cerebellum Press, 2018.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 9.
Data driven decisions : jak odnaleźć się w natłoku danych? / redakcja naukowa Michał Jan Lutostański, Mateusz Galica, Michał Protasiuk.
Autor: Lutostański, Michał Jan (1985- ). Redaktor, Galica, Mateusz (marketing). Redaktor, Protasiuk, Michał (1978- ). Redaktor, Wydawnictwo Naukowe PWN.
Wydawnictwo Naukowe PWN SA, 2018.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 10.
Projektowanie strategii marki : profesjonalna instrukcja budowy silnej marki / Maciej Tesławski i Przyjaciele.
Autor: Tesławski, Maciej., Wydawnictwo Słowa i Myśli.
Wydawnictwo Słowa i Myśli, 2018.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

  12345678910Nast.>>

Dodaj/Usuń z listy podręcznej (maks=100, np. 1,2 5-20) 

Format:HTMLTekstowyOddzielone znakiemMLAChicago
Wyślij pozycje emailem: (maks=100, np. 1,2 5-20) 
Temat: 
Wyślij do (email):

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2013 SirsiDynix All rights reserved.
Horizon Information Portal