Zaloguj
Lista podręczna - 0
Pomoc
Wyszukiwanie
Konto czytelnika
Proste
Zaawansowane
Historia
Szukaj:
Autorzy - alfabetycznie
Autor - słowa kluczowe
Autorzy zbiorowi - alfabetycznie
Słowa z nazwy autora
Tytuły - alfabetycznie
Tytuły - słowa kluczowe
Czasopisma - alfabetycznie
Hasła przedmiotowe - alfabetycznie
Hasła przedmiotowe - słowa kluczowe
Hasła przedmiotowe - j. ang.
Hasła przedmiotowe - j. franc.
Serie - alfabetycznie
Serie - słowa kluczowe
ISBN
ISSN
Indeks główny
Opis - numer
Sygnatura
Numery norm
Tytuły prac doktorskich
Nr kontrolny rekordu
Zmień kryteria wyszukiwania
>
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Wyniki wyszukiwania
Szukano :
Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty. Współczesne wyzwania komunikacji marketingowej / red. Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec.
Poprz. 30 Tytuł
Nast. 30 Tytuł
Tytuł
Data wyd.
Autor
1.
Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty. Współczesne wyzwania komunikacji marketingowej / red. Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec.
2009.
Rosa, Grażyna (1968- ). Red.
2.
Marketing przyszłości, trendy, strategie, instrumenty : współczesne wyzwania komunikacji marketingowej : sfera publiczna i prywatna / [redaktorzy naukowi: Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec ; redaktor tematyczny: Leszek Gracz ; redaktor statystyczny:
2016.
Rosa, Grażyna (1968- ). Red.
3.
Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty. Współczesne wyzwania przeobrażeń marketingu / [red. nauk. Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec].
2014.
Rosa, Grażyna (1968- ). Red.
4.
Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty. Wybrane aspekty marketingu terytorialnego / red. nauk.: Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec.
2011.
Rosa, Grażyna (1968- ). Red.
5.
Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty. Wybrane aspekty marketingu w handlu i usługach / [red. nauk. Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec].
2013.
Smalec, Agnieszka. Red.
6.
Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty. Zachowania konsumentów i komunikacja marketingowa w zmieniającym się otoczeniu / [red. nauk. Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec].
2014.
Rosa, Grażyna (1968- ). Red.
7.
Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty. Zachowania konsumentów - trendy i kierunki zmian / [red. nauk.: Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec, Izabela Ostrowska].
2011.
Rosa, Grażyna (1968- ). Red.
8.
Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty. Zachowania nabywców - wczoraj, dziś i jutro / red. nauk. Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec.
2010.
Rosa, Grażyna (1968- ). Red.
9.
Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty. Zachowania podmiotów na konkurencyjnym rynku / red. nauk. Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec, Leszek Gracz.
2010.
Rosa, Grażyna (1968- ). Red.
10.
Marketing publiczny : (zarys zagadnień) / Remigiusz Krzyżewski.
2008.
Krzyżewski, Remigiusz (1930- ).
Poprz. 30 Tytuł
Nast. 30 Tytuł
Wybierz (np. 1,2 5-10)
Horizon Information Portal 3.23.1_6655
© 2001-2013
SirsiDynix
All rights reserved.