Wyszukiwanie 
 Konto czytelnika 
en   
ProsteZaawansowaneHistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
 
 Wyniki wyszukiwania
 Szukano :  Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty. Współczesne wyzwania komunikacji marketingowej / red. Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec.
Poprz. 30 Tytuł    Nast. 30 Tytuł
TytułData wyd.Autor
 1. Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty. Współczesne wyzwania komunikacji marketingowej / red. Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec.2009.Rosa, Grażyna (1968- ). Red.
 2. Marketing przyszłości, trendy, strategie, instrumenty : współczesne wyzwania komunikacji marketingowej : sfera publiczna i prywatna / [redaktorzy naukowi: Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec ; redaktor tematyczny: Leszek Gracz ; redaktor statystyczny:2016.Rosa, Grażyna (1968- ). Red.
 3. Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty. Współczesne wyzwania przeobrażeń marketingu / [red. nauk. Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec].2014.Rosa, Grażyna (1968- ). Red.
 4. Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty. Wybrane aspekty marketingu terytorialnego / red. nauk.: Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec.2011.Rosa, Grażyna (1968- ). Red.
 5. Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty. Wybrane aspekty marketingu w handlu i usługach / [red. nauk. Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec].2013.Smalec, Agnieszka. Red.
 6. Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty. Zachowania konsumentów i komunikacja marketingowa w zmieniającym się otoczeniu / [red. nauk. Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec].2014.Rosa, Grażyna (1968- ). Red.
 7. Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty. Zachowania konsumentów - trendy i kierunki zmian / [red. nauk.: Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec, Izabela Ostrowska].2011.Rosa, Grażyna (1968- ). Red.
 8. Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty. Zachowania nabywców - wczoraj, dziś i jutro / red. nauk. Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec.2010.Rosa, Grażyna (1968- ). Red.
 9. Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty. Zachowania podmiotów na konkurencyjnym rynku / red. nauk. Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec, Leszek Gracz.2010.Rosa, Grażyna (1968- ). Red.
 10. Marketing publiczny : (zarys zagadnień) / Remigiusz Krzyżewski.2008.Krzyżewski, Remigiusz (1930- ).
Poprz. 30 Tytuł    Nast. 30 Tytuł

 

Wybierz (np. 1,2 5-10)

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2013 SirsiDynix All rights reserved.
Horizon Information Portal