Wyszukiwanie 
 Konto czytelnika 
en   
ProsteZaawansowaneHistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
 
 Wyniki wyszukiwania
 69 tytułów spełniających kryteria: Handel detaliczny -- Polska -- 1990-.
Sortuj wg: 
   Ogranicz:  
 Nast.

 1.
Ruch Graniczny i Wydatki Cudzoziemców w Polsce oraz Polaków za Granicą w ... R. / Główny Urząd Statystyczny. Departament Produkcji i Usług.
Autor: Polska. Główny Urząd Statystyczny. Departament Produkcji i Usług., Polska. Główny Urząd Statystyczny. Departament Statystyki Gospodarczej., Polska. Główny Urząd Statystyczny. Zakład Wydawnictw Statystycznych., Polska. Główny Urząd Statystyczny., Województwo Podkarpackie (Polska). Urząd Statystyczny., Województwo Podkarpackie (Polska). Urząd Statystyczny. Ośrodek Badań Obszarów Transgranicznych i Statystyki Euroregionalnej.
ZWS, 1997-2003, 2015-.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Studia i Analizy Statystyczne
Analizy Statystyczne - Główny Urząd Statystyczny
 Dodaj do listy podr. 

 2.
Wyniki Ekonomiczne Przedsiębiorstw Handlu Detalicznego i Przemysłu Gastronomicznego : materiały porównawcze / Instytut Handlu Wewnętrznego ; oprac. zesp. pod kier. Zygmunta Kossuta.
Autor: Kossut, Zygmunt (1922-1984). Oprac., Instytut Handlu Wewnętrznego (Warszawa).
Instytut Handlu Wewnętrznego, 1960-.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 3.
Retail 4.0 : 10 zasad handlu detalicznego w erze cyfrowej / Philip Kotler, Giuseppe Stigliano ; tłumaczenie Anna Bianchi.
Autor: Kotler, Philip (1931- )., Bianchi, Anna Maria. Tłumacz, Stigliano, Giuseppe. Autor, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne.
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, copyright 2022.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 4.
Rola handlu detalicznego w rozwoju społeczno-gospodarczym Polski / redakcja naukowa Stanisław Kluza.
Autor: Kluza, Stanisław (1972- ). Redaktor, Szkoła Główna Handlowa (Warszawa). Oficyna Wydawnicza.
Oficyna Wydawnicza SGH, 2021.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 5.
Controlling personalny w sieciach handlu detalicznego / Aneta Kuźniarska.
Autor: Kuźniarska, Aneta., Uniwersytet Jagielloński. Wydawnictwo.
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, © 2019.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 6.
Relacyjne uwarunkowania kreowania marek należących do detalistów / Zbigniew Spyra.
Autor: Spyra, Zbigniew., Uniwersytet Ekonomiczny (Katowice). Wydawnictwo.
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2019.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Prace Naukowe - Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
 Dodaj do listy podr. 

 7.
Zarządzanie personelem sprzedażowym w usługach premium sieci dealerskiej branży motoryzacyjnej / Magdalena Weinmann-Urbańska ; Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu. Wydział Zarządzania. Katedra Badań Rynku i Usług.
Autor: Weinmann-Urbańska, Magdalena., Rogoziński, Kazimierz. Promotor, Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań). Wydział Zarządzania., Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań). Katedra Badań Rynku i Usług.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 8.
Firmy rodzinne : wyzwania współczesności. Cz. 1 / redakcja: Andrzej Marjański, Marcela Rebeca Contreras Loera.
Autor: Marjański, Andrzej Joachim. Red., Contreras Loera, Marcela Rebeca. Red., Społeczna Akademia Nauk (Łódź). Wydawnictwo.
Wydawnictwo Społecznej Akademii Nauk, 2016.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Przedsiębiorczość i Zarządzanie - Społeczna Akademia Nauk w Łodzi t. 17, z. 6, cz. 1
 Dodaj do listy podr. 

 9.
Handel we współczesnej gospodarce : nowe wyzwania / redaktor naukowy Maria Sławińska.
Autor: Sławińska, Maria. Red., Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań). Katedra Handlu i Marketingu.
Uniwersytet Ekonomiczny. Katedra Handlu i Marketingu, 2016.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 10.
Trzy dekady handlu : kształtowanie się polskiego rynku na przykładzie sieci Żabka / Edward Cyrson, Tomasz Kopczyński.
Autor: Cyrson, Edward Franciszek., Kopczyński, Tomasz., Wydawnictwo Poznańskie (1993- ).
Grupa WP, cop. 2016.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

  1234567Nast.

Dodaj/Usuń z listy podręcznej (maks=100, np. 1,2 5-20) 

Format:HTMLTekstowyOddzielone znakiemMLAChicago
Wyślij pozycje emailem: (maks=100, np. 1,2 5-20) 
Temat: 
Wyślij do (email):

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2013 SirsiDynix All rights reserved.
Horizon Information Portal