Zaloguj
Lista podręczna - 0
Pomoc
Wyszukiwanie
Konto czytelnika
Proste
Zaawansowane
Historia
Szukaj:
Autorzy - alfabetycznie
Autor - słowa kluczowe
Autorzy zbiorowi - alfabetycznie
Słowa z nazwy autora
Tytuły - alfabetycznie
Tytuły - słowa kluczowe
Czasopisma - alfabetycznie
Hasła przedmiotowe - alfabetycznie
Hasła przedmiotowe - słowa kluczowe
Hasła przedmiotowe - j. ang.
Hasła przedmiotowe - j. franc.
Serie - alfabetycznie
Serie - słowa kluczowe
ISBN
ISSN
Indeks główny
Opis - numer
Sygnatura
Numery norm
Tytuły prac doktorskich
Nr kontrolny rekordu
Zmień kryteria wyszukiwania
>
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Wyniki wyszukiwania
Szukano :
Lois maritimes nordiques : (Suede - Danemark - Norvege - Finlande) / trad. sous la dir. de René Rodiere ; Institut de Droit Comparé de Paris.
Poprz. 30 Tytuł
Nast. 30 Tytuł
Tytuł
Data wyd.
Autor
1.
Lois maritimes nordiques : (Suède-Danemark-Norvège-Finlande) / trad. sous la direct. avec un avant-propos et une introd. de René Rodière ; Institut de Droit Comparé de Paris..
1972.
Rodière, René (1907-1981). Tł.
2.
Lois & règlements concernant le travail des femmes et des infants, la police des établissements classés, le payment des salaires aux ouvriers, les règlements d'atelier et l'inspection du travail / Royaume de Belgique. Ministère de l'industrie et
1898.
Belgia. Office du travail.
3.
Lojalność 3.0 : jak zrewolucjonizować zaangażowanie klientów i pracowników dzięki big data i grywalizacji / Rajat Paharia ; przekł. Dorota Gasper.
2014.
Paharia, Rajat.
4.
Lojalność klienta a logistyka firm usługowych / Marzenna Cichosz.
2010.
Cichosz, Marzenna.
5.
Lojalność klienta a rozwój organizacji / Stanisław Skowron, Łukasz Skowron.
2012.
Skowron, Stanisław (zarządzanie).
6.
Lojalność klientów / Edyta Rudawska.
2005.
Rudawska, Edyta.
7.
Lojalność klientów : modele, motywacja i pomiar / Wiesław Urban, Dariusz Siemieniako.
2008.
Urban, Wiesław.
8.
Lojalność klientów : modele, motywacja i pomiar / Wiesław Urban, Dariusz Siemieniako.
2012.
Urban, Wiesław.
9.
Lojalność konsumenta : jak budować trwałe relacje z klientem / Maciej Tesławski.
2012.
Tesławski, Maciej.
10.
Lojalność konsumentów na rynku : wybrane zagadnienia / Sławomir Smyczek.
2001.
Smyczek, Sławomir.
Poprz. 30 Tytuł
Nast. 30 Tytuł
Wybierz (np. 1,2 5-10)
Horizon Information Portal 3.23.1_6655
© 2001-2013
SirsiDynix
All rights reserved.