Zaloguj
Lista podręczna - 0
Pomoc
Wyszukiwanie
Konto czytelnika
Proste
Zaawansowane
Historia
Szukaj:
Autorzy - alfabetycznie
Autor - słowa kluczowe
Autorzy zbiorowi - alfabetycznie
Słowa z nazwy autora
Tytuły - alfabetycznie
Tytuły - słowa kluczowe
Czasopisma - alfabetycznie
Hasła przedmiotowe - alfabetycznie
Hasła przedmiotowe - słowa kluczowe
Hasła przedmiotowe - j. ang.
Hasła przedmiotowe - j. franc.
Serie - alfabetycznie
Serie - słowa kluczowe
ISBN
ISSN
Indeks główny
Opis - numer
Sygnatura
Numery norm
Tytuły prac doktorskich
Nr kontrolny rekordu
Zmień kryteria wyszukiwania
>
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Wyniki wyszukiwania
Szukano :
Badania marketingowe : metody, tendencje, zastosowania / pod red. Krystyny Mazurek-?opaci?skiej.
Poprz. 30 Tytuł
Nast. 30 Tytuł
Tytuł
Data wyd.
Autor
1.
Badania marketingowe : podstawowe kierunki / Adam Sagan.
2004.
Sagan, Adam (1963- ).
2.
Badania marketingowe : podstawowe metody i obszary zastosowań / pod red. Krystyny Mazurek-Łopacińskiej ; aut. poszczeg. rozdz.: Barbara Iwankiewicz-Rak [et al.].
1996.
Mazurek-Łopacińska, Krystyna (1951- ). Red.
3.
Badania marketingowe : podstawowe metody i obszary zastosowań / pod red. Krystyny Mazurek-Łopacińskiej ; aut. poszczeg. rozdz.: Krystyna Mazurek-Łopacińska [et al.].
2002.
Mazurek-Łopacińska, Krystyna (1951- ). Red.
4.
Badania marketingowe : podstawowe metody i obszary zastosowań / pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej ; autrzy poszczególnych rozdziałów: Krystyna Mazurek-Łopacińska, Janusz Marak, Władysława Muszyńska, Grażyna Światowy, Paweł Waniowski
1999.
Mazurek-Łopacińska, Krystyna (1951- ). Redaktor Autor
5.
Badania marketingowe : podstawy metodologiczne / Gilbert A. Churchill.
2002.
Churchill, Gilbert A.
6.
Badania marketingowe : podstawy metodyczne / Stanisław Kaczmarczyk.
2011.
Kaczmarczyk, Stanisław (1945- ).
7.
Badania marketingowe : podstawy metodyczne / Stanisław Kaczmarczyk.
2014.
Kaczmarczyk, Stanisław (1945- ).
8.
Badania marketingowe : pojęcia, metody, narzędzia / Ewa Więcek-Janka.
2020.
Więcek-Janka, Ewa.
9.
Badania marketingowe : poznajemy rynek / Jana Stávková, Jana Turčinková ; tł. Jerzy Mielecki ; "Edukacja" Wyższa Szkoła Zarządzania we Wrocławiu.
2005.
Stávková, Jana (1947- ).
10.
Badania marketingowe : praktyka nauce - nauka praktyce / redakcja naukowa Anna Dąbrowska, Arkadiusz Wódkowski.
2015.
Dąbrowska, Anna (ekonomika). Red.
Poprz. 30 Tytuł
Nast. 30 Tytuł
Wybierz (np. 1,2 5-10)
Horizon Information Portal 3.23.1_6655
© 2001-2013
SirsiDynix
All rights reserved.