Wyszukiwanie 
 Konto czytelnika 
en   
ProsteZaawansowaneHistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
 
 Wyniki wyszukiwania
 25 tytułów spełniających kryteria: Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing
Sortuj wg: 
   Ogranicz:  
 Nast.

 1.
Problemy teorii i praktyki marketingu / red. nauk. Krystyna Mazurek-Łopacińska.
Autor: Mazurek-Łopacińska, Krystyna (1951- ). Red., Akademia Ekonomiczna im. Oskara Langego (Wrocław). Wydawnictwo.
Wydaw. AE, 2003.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu nr 973
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing 24
 Dodaj do listy podr. 

 2.
Aspekty makro- i mikroekonomiczne / red. nauk. Teresa Orzeszko.
Autor: Orzeszko, Teresa. Red., Akademia Ekonomiczna im. Oskara Langego (Wrocław). Wydawnictwo.
Wydaw. AE, 2003.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu nr 997
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing 26
 Dodaj do listy podr. 

 3.
Aspekty makro- i mikroekonomiczne / red. nauk. Teresa Orzeszko.
Autor: Orzeszko, Teresa. Red., Akademia Ekonomiczna im. Oskara Langego (Wrocław). Wydawnictwo.
Wydaw. AE, 2003.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu nr 964
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing 23
 Dodaj do listy podr. 

 4.
Aspekty makro- i mikroekonomiczne / red. nauk. Teresa Orzeszko.
Autor: Orzeszko, Teresa. Red., Akademia Ekonomiczna im. Oskara Langego (Wrocław). Wydawnictwo.
Wydaw. AE, 2003.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu nr 978
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing 25
 Dodaj do listy podr. 

 5.
Problemy teorii i praktyki marketingu / red. nauk. Krystyna Mazurek-Łopacińska.
Autor: Mazurek-Łopacińska, Krystyna (1951- ). Red., Akademia Ekonomiczna im. Oskara Langego (Wrocław). Wydawnictwo.
Wydaw. AE, 2002.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu nr 926
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing 19
 Dodaj do listy podr. 

 6.
Aspekty makro- i mikroekonomiczne / red. nauk. Teresa Orzeszko.
Autor: Orzeszko, Teresa. Red., Akademia Ekonomiczna im. Oskara Langego (Wrocław). Wydawnictwo.
Wydaw. AE, 2002.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu nr 936
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing 21
 Dodaj do listy podr. 

 7.
Nowe podejścia do zarządzania / red. nauk. Mieczysław Przybyła.
Autor: Przybyła, Mieczysław. Red., Akademia Ekonomiczna im. Oskara Langego (Wrocław). Wydawnictwo.
Wydaw. AE, 2002.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu nr 957
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing 22
 Dodaj do listy podr. 

 8.
Aspekty makro- i mikroekonomiczne / red. nauk. Teresa Orzeszko.
Autor: Orzeszko, Teresa. Red.
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego, 2001.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu nr 885
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing 17
 Dodaj do listy podr. 

 9.
Wybrane aspekty zarządzania / red. nauk. Mieczysław Przybyła.
Autor: Przybyła, Mieczysław. Red.
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego, 2001.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu nr 886
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing 18
 Dodaj do listy podr. 

 10.
Aspekty makro- i mikroekonomiczne / red. nauk. Marek Obrębalski.
Autor: Obrębalski, Marek. Red.
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego, 2000.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu nr 843
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing 14
 Dodaj do listy podr. 

  123Nast.

Dodaj/Usuń z listy podręcznej (maks=100, np. 1,2 5-20) 

Format:HTMLTekstowyOddzielone znakiemMLAChicago
Wyślij pozycje emailem: (maks=100, np. 1,2 5-20) 
Temat: 
Wyślij do (email):

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2013 SirsiDynix All rights reserved.
Horizon Information Portal