Wyszukiwanie 
 Konto czytelnika 
en   
ProsteZaawansowaneHistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
 
 Wyniki wyszukiwania
 5 tytułów spełniających kryteria: Marketing terytorialny -- rozprawy akademickie.
Sortuj wg: 
   Ogranicz:  
  

 1.
Percepcja miejskiego systemu transportowego a wizerunek miasta / Ewelina Julita Tomaszewska ; Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu.
Autor: Tomaszewska, Ewelina Julita., Glińska, Ewa (socjologia). Promotor, Ryciuk, Urszula. Promotor, Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań).
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 2.
Automatic data-based personality assessment as a method of electronic services auto-personalisation = Automatyczne wyznaczanie osobowości z danych jako metoda auto-personalizacji usług elektronicznych / Izabella Krzemińska ; Poznań University of Economics and Business.
Autor: Krzemińska, Izabella., Abramowicz, Witold (1954- ). Promotor, Szmydt, Marcin. Promotor, Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań).
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 3.
Uwarunkowania skuteczności geocachingu w komunikacji marketingowej regionu = The determinants of the effectiveness of geocaching in a region's marketing communication / Ewa Pisula ; Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu.
Autor: Pisula, Ewa., Florek, Magdalena (organizacja i zarządzanie). Promotor, Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań).
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 4.
Rola convention bureau w kształtowaniu konkurencyjności miasta = The role of convention bureau in enhancing city competitiveness / Natalia Piechota ; Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu. Wydział Gospodarki Międzynarodowej. Katedra Turystyki.
Autor: Latuszek, Natalia., Gołembski, Grzegorz (1947- ). Promotor, Zmyślony, Piotr. Promotor, Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań). Katedra Turystyki.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 5.
"Culture industries" w kreowaniu konkurencyjności miast w Polsce w latach 2009-2011 / Edyta Monika Płaskonka ; promotor Grażyna Krzyminiewska ; Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu. Wydział Ekonomii.
Autor: Płaskonka Edyta Monika., Krzyminiewska, Grażyna. Red., Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań).
Uniwersytet Ekonomiczny, 2013.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

   

Dodaj/Usuń z listy podręcznej (maks=100, np. 1,2 5-20) 

Format:HTMLTekstowyOddzielone znakiemMLAChicago
Wyślij pozycje emailem: (maks=100, np. 1,2 5-20) 
Temat: 
Wyślij do (email):

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2013 SirsiDynix All rights reserved.
Horizon Information Portal