Wyszukiwanie 
 Konto czytelnika 
en   
ProsteZaawansowaneHistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
 
 Wyniki wyszukiwania
 10 tytułów spełniających kryteria: Konsumenci -- preferencje -- badania -- Polska -- 1990-.
Sortuj wg: 
   Ogranicz:  
  

 1.
Zachowania konsumpcyjne singli w Polsce / Anna Dąbrowska, Mirosława Janoś-Kresło, Adrian Lubowiecki-Vikuk, Teresa Słaby.
Autor: Dąbrowska, Anna (ekonomika)., Janoś-Kresło, Mirosława. Autor, Lubowiecki-Vikuk, Adrian. Autor, Słaby, Teresa. Autor, Szkoła Główna Handlowa (Warszawa). Oficyna Wydawnicza.
Oficyna Wydawnicza SGH - Szkoła Główna Handlowa, 2018.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 2.
Asymetria wiedzy a aktywność informacyjna konsumentów na rynku produktów żywnościowych / Renata Nestorowicz.
Autor: Nestorowicz, Renata., Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań). Wydawnictwo.
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2017.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 3.
Marketingowe determinanty zachowań rynkowych konsumentów w Polsce / Joanna Łodziana-Grabowska.
Autor: Łodziana-Grabowska, Joanna., CeDeWu.
CedeWu.pl, 2015.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 4.
Zachowania konsumenckie w wybranych sektorach gospodarki.
Autor: Instytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur (Warszawa).
Instytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur, 2015.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Handel Wewnętrzny 2015, 3, maj-czerwiec
 Dodaj do listy podr. 

 5.
Marketing w 25-leciu gospodarki rynkowej w Polsce / red. nauk. Anna Czubała, Piotr Hadrian, Jan W. Wiktor.
Autor: Czubała, Anna (1943- ). Red., Hadrian, Piotr. Red., Wiktor, Jan W. Red., Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne.
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2014.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 6.
Zachowania gospodarstw domowych w warunkach zmian koniunktury / [red. nauk. Józef Garczarczyk, Mirosława Kaczmarek].
Autor: Garczarczyk, Józef. Red., Kaczmarek, Mirosława (ekonomia). Red., Instytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur (Warszawa).
Instytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur, 2013.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Handel Wewnętrzny 2013, 2 marz./kwiec. (A)
 Dodaj do listy podr. 

 7.
Perspektywy rozwoju marketingu. T. 2, Klient, konsumpcja, handel / [red. nauk. Sylwester Makarski, Piotr Cyrek].
Autor: Makarski, Sylwester (1942- ). Red., Cyrek, Piotr (zarządzanie przedsiębiorstwem). Red.
Instytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur, 2012.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Handel Wewnętrzny 2012, wrz./paźd.
 Dodaj do listy podr. 

 8.
Działania informacyjne członków gospodarstwa domowego a jego zachowania gospodarcze / pod red. nauk. Stefana Forlicza.
Autor: Forlicz, Stefan (1950- ). Red., Wyższa Szkoła Bankowa (Poznań). Wydawnictwo.
Wydawnictwo Wyższej Szkoły Bankowej, 2011.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej we Wrocławiu nr 25/2011
 Dodaj do listy podr. 

 9.
Konsument na rynku e-handlu i e-bankowości / Anna Dąbrowska [et al.] ; Instytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur.
Autor: Dąbrowska, Anna (ekonomika).
IBRKK, 2011.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Monografie IBRKK
 Dodaj do listy podr. 

 10.
A study on food brand / Joanna Szwacka-Mokrzycka.
Autor: Szwacka-Mokrzycka, Joanna.
Wydawnictwo SGGW, 2011.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

   

Dodaj/Usuń z listy podręcznej (maks=100, np. 1,2 5-20) 

Format:HTMLTekstowyOddzielone znakiemMLAChicago
Wyślij pozycje emailem: (maks=100, np. 1,2 5-20) 
Temat: 
Wyślij do (email):

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2013 SirsiDynix All rights reserved.
Horizon Information Portal