Zaloguj
Lista podręczna - 0
Pomoc
Wyszukiwanie
Konto czytelnika
Proste
Zaawansowane
Historia
Szukaj:
Autorzy - alfabetycznie
Autor - słowa kluczowe
Autorzy zbiorowi - alfabetycznie
Słowa z nazwy autora
Tytuły - alfabetycznie
Tytuły - słowa kluczowe
Czasopisma - alfabetycznie
Hasła przedmiotowe - alfabetycznie
Hasła przedmiotowe - słowa kluczowe
Hasła przedmiotowe - j. ang.
Hasła przedmiotowe - j. franc.
Serie - alfabetycznie
Serie - słowa kluczowe
ISBN
ISSN
Indeks główny
Opis - numer
Sygnatura
Numery norm
Tytuły prac doktorskich
Nr kontrolny rekordu
Zmień kryteria wyszukiwania
>
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Wyniki wyszukiwania
Szukano :
Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty. Zachowania podmiotów na konkurencyjnym rynku / red. nauk. Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec, Leszek Gracz.
Poprz. 30 Tytuł
Nast. 30 Tytuł
Tytuł
Data wyd.
Autor
1.
Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty. Zachowania podmiotów na konkurencyjnym rynku / red. nauk. Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec, Leszek Gracz.
2010.
Rosa, Grażyna (1968- ). Red.
2.
Marketing publiczny : (zarys zagadnień) / Remigiusz Krzyżewski.
2008.
Krzyżewski, Remigiusz (1930- ).
3.
Marketing : punkt zwrotny nowoczesnej firmy / Lechosław Garbarski, Ireneusz Rutkowski, Wojciech Wrzosek.
1996.
Garbarski, Lechosław.
4.
Marketing : punkt zwrotny nowoczesnej firmy / Lechosław Garbarski, Ireneusz Rutkowski, Wojciech Wrzosek.
2000.
Garbarski, Lechosław.
5.
Marketing : punkt zwrotny nowoczesnej firmy / Lechosław Garbarski, Ireneusz Rutkowski, Wojciech Wrzosek.
1997.
Garbarski, Lechosław.
6.
Marketing : punkt zwrotny nowoczesnej firmy / Lechosław Garbarski, Ireneusz Rutkowski, Wojciech Wrzosek.
2008.
Garbarski, Lechosław.
7.
Marketing q lojalności / Nemezjusz Mateusz Pazio.
2015.
Pazio, Nemezjusz Mateusz.
8.
Marketing radykalny : od Harwardu do Harleya - 10 historii wielkich wywrotowców / Sam Hill, Glenn Rifkin.
2000.
Hill, Sam.
9.
Marketing / red. nauk. Adolf Michalak ; [poszczególne rozdz. oprac. Barbara Borusiak et al.].
1999.
Michalak, Adolf. Red.
10.
Marketing / [red. prowadzący t. Grażyna Polkowska-Nowak ; przekł. Sławomir Mincewicz].
2007.
Polkowska-Nowak, Grażyna. Red.
Poprz. 30 Tytuł
Nast. 30 Tytuł
Wybierz (np. 1,2 5-10)
Horizon Information Portal 3.23.1_6655
© 2001-2013
SirsiDynix
All rights reserved.