Wyszukiwanie 
 Konto czytelnika 
en   
ProsteZaawansowaneHistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
 
 Wyniki wyszukiwania
 Szukano :  Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty. Zachowania podmiotów na konkurencyjnym rynku / red. nauk. Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec, Leszek Gracz.
Poprz. 30 Tytuł    Nast. 30 Tytuł
TytułData wyd.Autor
 1. Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty. Zachowania podmiotów na konkurencyjnym rynku / red. nauk. Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec, Leszek Gracz.2010.Rosa, Grażyna (1968- ). Red.
 2. Marketing publiczny : (zarys zagadnień) / Remigiusz Krzyżewski.2008.Krzyżewski, Remigiusz (1930- ).
 3. Marketing : punkt zwrotny nowoczesnej firmy / Lechosław Garbarski, Ireneusz Rutkowski, Wojciech Wrzosek.1996.Garbarski, Lechosław.
 4. Marketing : punkt zwrotny nowoczesnej firmy / Lechosław Garbarski, Ireneusz Rutkowski, Wojciech Wrzosek.2000.Garbarski, Lechosław.
 5. Marketing : punkt zwrotny nowoczesnej firmy / Lechosław Garbarski, Ireneusz Rutkowski, Wojciech Wrzosek.1997.Garbarski, Lechosław.
 6. Marketing : punkt zwrotny nowoczesnej firmy / Lechosław Garbarski, Ireneusz Rutkowski, Wojciech Wrzosek.2008.Garbarski, Lechosław.
 7. Marketing q lojalności / Nemezjusz Mateusz Pazio.2015.Pazio, Nemezjusz Mateusz.
 8. Marketing radykalny : od Harwardu do Harleya - 10 historii wielkich wywrotowców / Sam Hill, Glenn Rifkin.2000.Hill, Sam.
 9. Marketing / red. nauk. Adolf Michalak ; [poszczególne rozdz. oprac. Barbara Borusiak et al.].1999.Michalak, Adolf. Red.
 10. Marketing / [red. prowadzący t. Grażyna Polkowska-Nowak ; przekł. Sławomir Mincewicz].2007.Polkowska-Nowak, Grażyna. Red.
Poprz. 30 Tytuł    Nast. 30 Tytuł

 

Wybierz (np. 1,2 5-10)

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2013 SirsiDynix All rights reserved.
Horizon Information Portal