Wyszukiwanie 
 Konto czytelnika 
en   
ProsteZaawansowaneHistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
 
 Wyniki wyszukiwania
 13 tytułów spełniających kryteria: Marketing strategiczny -- Polska -- 1990-.
Sortuj wg: 
   Ogranicz:  
 Nast.

 1.
Marketing strategiczny w sektorze kultury Euroregionu Śląsk Cieszyński / Łukasz Wróblewski.
Autor: Wróblewski, Łukasz (ekonomia)., CeDeWu.
CeDeWu.pl, 2016.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 2.
Zmiana warunkiem sukcesu : w poszukiwaniu źródeł trwałej konkurencyjności / redaktorzy naukowi Grzegorz Bełz, Ewa Głuszek.
Autor: Bełz, Grzegorz. Red., Głuszek, Ewa. Red., Uniwersytet Ekonomiczny (Wrocław). Wydawnictwo.
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, 2015.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu nr 400
 Dodaj do listy podr. 

 3.
Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym / Henryk Mruk, Bogna Pilarczyk, Małgorzata Michalik.
Autor: Mruk, Henryk., Pilarczyk, Bogna (1948- )., Michalik, Małgorzata (ekonomia)., Wolters Kluwer Polska.
ABC a Wolters Kluwer business, 2014.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 4.
Marketingowe strategie internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw : podejście holistyczne / Grzegorz Karasiewicz.
Autor: Karasiewicz, Grzegorz., Wolters Kluwer Polska.
Oficyna a Wolters Kluwer business, 2013.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 5.
Perspektywy rozwoju marketingu. T. 3, Wyzwania praktyki / [red. nauk. Sylwester Makarski, Wiesława Kuźniar].
Autor: Makarski, Sylwester (1942- ). Red., Kuźniar, Wiesława. Red.
Instytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur, 2012.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Handel Wewnętrzny 2012, wrz./paźd.
 Dodaj do listy podr. 

 6.
Strategie marketingowe polskich przedsiębiorstw na rynkach międzynarodowych / redakcja naukowa Jan W. Wiktor, Paweł Chlipała ; aut.: Paweł Chlipała [et al.].
Autor: Wiktor, Jan W. Red., Chlipała, Paweł. Red., Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne.
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2012.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 7.
The marketing strategies of Polish companies in international markets / ed. by Jan W. Wiktor, Paweł Chlipała ; authors Paweł Chlipała [et al. ; transl. by Ryszard Szaflarski].
Autor: Wiktor, Jan W. Red., Chlipała, Paweł. Red., Szaflarski, Ryszard. Tł., Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne.
Polish Economics Publishers, 2012.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 8.
Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym / Małgorzata Michalik, Bogna Pilarczyk, Henryk Mruk.
Autor: Michalik, Małgorzata (ekonomia)., Pilarczyk, Bogna (1948- )., Mruk, Henryk., Wolters Kluwer Polska.
Oficyna a Wolters Kluwer business, 2011.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 9.
A study on food brand / Joanna Szwacka-Mokrzycka.
Autor: Szwacka-Mokrzycka, Joanna.
Wydawnictwo SGGW, 2011.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 10.
Marketing sektorowy w teorii i praktyce współczesnych organizacji / pod red. Agnieszki Piotrowskiej-Piątek.
Autor: Piotrowska-Piątek, Agnieszka. Red.
Wydawnictwo Wyższej Szkoły Ekonomii i Prawa im. prof. Edwarda Lipińskiego, 2009.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

  12Nast.

Dodaj/Usuń z listy podręcznej (maks=100, np. 1,2 5-20) 

Format:HTMLTekstowyOddzielone znakiemMLAChicago
Wyślij pozycje emailem: (maks=100, np. 1,2 5-20) 
Temat: 
Wyślij do (email):

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2013 SirsiDynix All rights reserved.
Horizon Information Portal