Wyszukiwanie 
 Konto czytelnika 
en   
ProsteZaawansowaneHistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
 
 Wyniki wyszukiwania
 14 tytułów spełniających kryteria: Marketing strategiczny -- Polska -- 1990-.
Sortuj wg: 
   Ogranicz:  
 Nast.

 1.
Interdyscyplinarna natura współczesnych procesów gospodarczych / pod redakcją Arkadiusza Żabińskiego.
Autor: Żabiński, Arkadiusz. Redakcja, Uniwersytet Ekonomiczny (Wrocław). Wydawnictwo.
Wrocław : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2020.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 2.
Marketing strategiczny w sektorze kultury Euroregionu Śląsk Cieszyński / Łukasz Wróblewski.
Autor: Wróblewski, Łukasz (ekonomia)., CeDeWu.
Warszawa : CeDeWu.pl, 2016.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 3.
Zmiana warunkiem sukcesu : w poszukiwaniu źródeł trwałej konkurencyjności / redaktorzy naukowi Grzegorz Bełz, Ewa Głuszek.
Autor: Bełz, Grzegorz. Red., Głuszek, Ewa. Red., Uniwersytet Ekonomiczny (Wrocław). Wydawnictwo.
Wrocław : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, 2015.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu nr 400
 Dodaj do listy podr. 

 4.
Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym / Henryk Mruk, Bogna Pilarczyk, Małgorzata Michalik.
Autor: Mruk, Henryk., Pilarczyk, Bogna (1948- )., Michalik, Małgorzata (ekonomia)., Wolters Kluwer Polska.
Warszawa : ABC a Wolters Kluwer business, 2014.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 5.
Marketingowe strategie internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw : podejście holistyczne / Grzegorz Karasiewicz.
Autor: Karasiewicz, Grzegorz., Wolters Kluwer Polska.
Warszawa : Oficyna a Wolters Kluwer business, 2013.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 6.
Strategie marketingowe polskich przedsiębiorstw na rynkach międzynarodowych / redakcja naukowa Jan W. Wiktor, Paweł Chlipała ; aut.: Paweł Chlipała [et al.].
Autor: Wiktor, Jan W. Red., Chlipała, Paweł. Red., Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne.
Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2012.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 7.
Perspektywy rozwoju marketingu. T. 3, Wyzwania praktyki / [red. nauk. Sylwester Makarski, Wiesława Kuźniar].
Autor: Makarski, Sylwester (1942- ). Red., Kuźniar, Wiesława. Red.
Warszawa : Instytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur, 2012.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Handel Wewnętrzny 2012, wrz./paźd.
 Dodaj do listy podr. 

 8.
The marketing strategies of Polish companies in international markets / ed. by Jan W. Wiktor, Paweł Chlipała ; authors Paweł Chlipała [et al. ; transl. by Ryszard Szaflarski].
Autor: Wiktor, Jan W. Red., Chlipała, Paweł. Red., Szaflarski, Ryszard. Tł., Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne.
Warsaw : Polish Economics Publishers, 2012.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 9.
A study on food brand / Joanna Szwacka-Mokrzycka.
Autor: Szwacka-Mokrzycka, Joanna.
Warszawa : Wydawnictwo SGGW, 2011.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 10.
Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym / Małgorzata Michalik, Bogna Pilarczyk, Henryk Mruk.
Autor: Michalik, Małgorzata (ekonomia)., Pilarczyk, Bogna (1948- )., Mruk, Henryk., Wolters Kluwer Polska.
Warszawa : Oficyna a Wolters Kluwer business, 2011.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

  12Nast.

Dodaj/Usuń z listy podręcznej (maks=100, np. 1,2 5-20) 

Format:HTMLTekstowyOddzielone znakiemMLAChicago
Wyślij pozycje emailem: (maks=100, np. 1,2 5-20) 
Temat: 
Wyślij do (email):

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2013 SirsiDynix All rights reserved.
Horizon Information Portal