Wyszukiwanie 
 Konto czytelnika 
en   
ProsteZaawansowaneHistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
 
 Wyniki wyszukiwania
 27 tytułów spełniających kryteria: Marketing strategiczny -- podręczniki akademickie.
Sortuj wg: 
   Ogranicz:  
 Nast.

 1.
Marka we współczesnym przedsiębiorstwie / Monika Skorek.
Autor: Skorek, Monika., Uniwersytet Warszawski. Wydział Zarządzania. Wydawnictwo Naukowe.
Warszawa : Wydawnictwo Naukowe Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, 2013.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 2.
Marketing na rynku międzynarodowym / Wojciech Grzegorczyk.
Autor: Grzegorczyk, Wojciech (1956- )., Wolters Kluwer Polska.
Warszawa : Oficyna a Wolters Kluwer business, 2013.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 3.
Strategie marketingowe / redakcja naukowa Wojciech Wrzosek ; aut. Radosław Baran [et al.].
Autor: Wrzosek, Wojciech (1937- ). Red., Baran, Radosław., Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne.
Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2012.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 4.
Marketing na rynku międzynarodowym / Wojciech Grzegorczyk.
Autor: Grzegorczyk, Wojciech (1956- )., Wolters Kluwer Polska.
Kraków : Oficyna a Wolters Kluwer business, 2009.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 5.
Marketingowe strategie polskich przedsiębiorstw na rynku międzynarodowym / Wojciech Grzegorczyk.
Autor: Grzegorczyk, Wojciech (1956- )., Uniwersytet Łódzki. Wydawnictwo.
Łódź : Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2008.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 6.
Marketing international / Corinne Pasco-Berho.
Autor: Pasco-Berho Corinne., Dunod (Paryż).
Paris : Dunod, cop. 2008.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Express Commercial
 Dodaj do listy podr. 

 7.
Strategic marketing problems : cases and comments / Roger A. Kerin, Robert A. Peterson.
Autor: Kerin, Roger A. (1947- )., Peterson, Robert A. (1944- ).
Upper Saddle River, NJ : Pearson : Prentice Hall, 2007.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 8.
Zarządzanie marketingowe we współczesnym handlu i usługach / red. nauk. Henryk Bronakowski, Edward Hościłowicz, Urszula Widelska.
Autor: Bronakowski, Henryk ( -2011). Red., Hościłowicz, Edward. Red., Widelska, Urszula. Red., Wyższa Szkoła Finansów i Zarządzania (Białystok). Wydawnictwa.
Białystok : Wydawnictwo Wyższej Szkoły Finansów i Zarządzania, 2007.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 9.
Planistyczne aspekty zarządzania marketingowego / Anna Bruska, Sabina Kauf ; Uniwersytet Opolski.
Autor: Bruska, Anna (marketing)., Kauf, Sabina., Uniwersytet Opolski. Wydawnictwo.
Opole : Wydawnictwo Uniwersytetu Opolskiego, 2007.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 10.
Strategiczny marketing w rozwoju jednostki terytorialnej / Wanda Langer.
Autor: Langer, Wanda.
Katowice : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego, cop. 2006.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Prace Naukowe - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego
 Dodaj do listy podr. 

  123Nast.

Dodaj/Usuń z listy podręcznej (maks=100, np. 1,2 5-20) 

Format:HTMLTekstowyOddzielone znakiemMLAChicago
Wyślij pozycje emailem: (maks=100, np. 1,2 5-20) 
Temat: 
Wyślij do (email):

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2013 SirsiDynix All rights reserved.
Horizon Information Portal