Wyszukiwanie 
 Konto czytelnika 
en   
ProsteZaawansowaneHistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
 
 Wyniki wyszukiwania
 12 tytułów spełniających kryteria: Marketing strategiczny -- podr%C4%99czniki.
Sortuj wg: 
   Ogranicz:  
 Nast.

 1.
Strategic market management / David A. Aaker, Christine Moorman.
Autor: Aaker, David A. (1938- )., Moorman, Christine. Autor, John Wiley & Sons.
Wiley, © 2018
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 2.
Marketing strategy : a decision-focused approach / Orville C. Walker, John W. Mullins.
Autor: Walker, Orville C., Mullins, John W., McGraw-Hill Education.
McGraw-Hill Education, 2014.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 3.
Marketing menedżerski : standardy, procedury, strategie / Krzysztof Podstawka.
Autor: Podstawka, Krzysztof., Uniwersytet Warszawski. Wydział Zarządzania. Wydawnictwo Naukowe.
Wydawnictwo Naukowe Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, 2008.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 4.
Marketing strategy : a decision-focused approach / Orville C. Walker, John W. Mullins, Harper W. Boyd, Jean-Claude Larréché.
Autor: Walker, Orville C., Mullins, John W., Boyd, Harper W., Larréché, Jean-Claude., McGraw-Hill Companies.
McGraw-Hill/Irwin, cop. 2006.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: The McGraw-Hill/Irwin Series in Marketing
 Dodaj do listy podr. 

 5.
Marketingowa strategia firmy typu holdingowego. Cz. 3, Zarządzanie marketingiem strategicznym / Štefan Kassay ; [tł. z jęz. słowac. Ryszard Juchniewicz].
Autor: Kassay, Štefan (1941- )., Juchniewicz, Ryszard. Tł., Księgarnia Akademicka (Kraków).
Księgarnia Akademicka, 2005.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 6.
Zarządzanie i planowanie marketingowe / Zdzisław Knecht.
Autor: Knecht, Zdzisław (1938- )., Wydawnictwo C.H. Beck.
C.H. Beck, 2005.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Vademecum Menedżera
 Dodaj do listy podr. 

 7.
Zarządzanie i planowanie marketingowe / Zdzisław Knecht.
Autor: Knecht, Zdzisław (1938- )., Wydawnictwo C.H. Beck.
Wydawnictwo C. H. Beck, 2004.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Vademecum Menedżera
 Dodaj do listy podr. 

 8.
Marketingowa strategia firmy typu holdingowego. Cz. 2, Strategia działalności gospodarczej i strategia marketingowa / Štefan Kassay ; [tł. z jęz. słowac. Ryszard Juchniewicz].
Autor: Kassay, Štefan (1941- )., Juchniewicz, Ryszard. Tł., Księgarnia Akademicka (Kraków).
Księgarnia Akademicka, 2003.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 9.
Business-to-business marketing : a strategic approach / Michael H. Morris, Leyland F. Pitt, Earl D. Honeycutt.
Autor: Morris, Michael H., Pitt, Leyland Frederick (1952- ). Autor, Honeycutt, Earl D. Autor, SAGE Publishing.
Sage Publications International Educational Professional Publisher, copyright© 2001.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 10.
Strategiczne zarządzanie marketingowe / Jean-Jacques Lambin ; red. nauk. przekł. Marianna Strzyżewska-Kamińska ; przeł.: Józef Adamczyk [et al.].
Autor: Lambin, Jean-Jacques (1933- )., Strzyżewska, Marianna. Red., Adamczyk, Józef (tłumacz). Tł., Wydawnictwo Naukowe PWN.
Wydaw. Naukowe PWN, 2001.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

  12Nast.

Dodaj/Usuń z listy podręcznej (maks=100, np. 1,2 5-20) 

Format:HTMLTekstowyOddzielone znakiemMLAChicago
Wyślij pozycje emailem: (maks=100, np. 1,2 5-20) 
Temat: 
Wyślij do (email):

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2013 SirsiDynix All rights reserved.
Horizon Information Portal