Wyszukiwanie 
 Konto czytelnika 
en   
ProsteZaawansowaneHistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
 
 Wyniki wyszukiwania
 12 tytułów spełniających kryteria: Marketing strategiczny -- podręczniki.
Sortuj wg: 
   Ogranicz:  
 Nast.

 1.
Strategic market management / David A. Aaker, Christine Moorman.
Autor: Aaker, David A. (1938- )., Moorman, Christine. Autor, John Wiley & Sons.
Hoboken, NJ : Wiley, © 2018
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 2.
Marketing strategy : a decision-focused approach / Orville C. Walker, John W. Mullins.
Autor: Walker, Orville C., Mullins, John W., McGraw-Hill Education.
New York : McGraw-Hill Education, 2014.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 3.
Marketing menedżerski : standardy, procedury, strategie / Krzysztof Podstawka.
Autor: Podstawka, Krzysztof., Uniwersytet Warszawski. Wydział Zarządzania. Wydawnictwo Naukowe.
Warszawa : Wydawnictwo Naukowe Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, 2008.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 4.
Marketing strategy : a decision-focused approach / Orville C. Walker, John W. Mullins, Harper W. Boyd, Jean-Claude Larréché.
Autor: Walker, Orville C., Mullins, John W., Boyd, Harper W., Larréché, Jean-Claude., McGraw-Hill Companies.
Boston [etc.] : McGraw-Hill/Irwin, cop. 2006.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: The McGraw-Hill/Irwin Series in Marketing
 Dodaj do listy podr. 

 5.
Marketingowa strategia firmy typu holdingowego. Cz. 3, Zarządzanie marketingiem strategicznym / Štefan Kassay ; [tł. z jęz. słowac. Ryszard Juchniewicz].
Autor: Kassay, Štefan (1941- )., Juchniewicz, Ryszard. Tł., Księgarnia Akademicka (Kraków).
Kraków : Księgarnia Akademicka, 2005.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 6.
Zarządzanie i planowanie marketingowe / Zdzisław Knecht.
Autor: Knecht, Zdzisław (1938- )., Wydawnictwo C.H. Beck.
Warszawa : C.H. Beck, 2005.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Vademecum Menedżera
 Dodaj do listy podr. 

 7.
Zarządzanie i planowanie marketingowe / Zdzisław Knecht.
Autor: Knecht, Zdzisław (1938- )., Wydawnictwo C.H. Beck.
Warszawa : Wydawnictwo C. H. Beck, 2004.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Vademecum Menedżera
 Dodaj do listy podr. 

 8.
Marketingowa strategia firmy typu holdingowego. Cz. 2, Strategia działalności gospodarczej i strategia marketingowa / Štefan Kassay ; [tł. z jęz. słowac. Ryszard Juchniewicz].
Autor: Kassay, Štefan (1941- )., Juchniewicz, Ryszard. Tł., Księgarnia Akademicka (Kraków).
Kraków : Księgarnia Akademicka, 2003.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 9.
Strategiczne zarządzanie marketingowe / Jean-Jacques Lambin ; red. nauk. przekł. Marianna Strzyżewska-Kamińska ; przeł.: Józef Adamczyk [et al.].
Autor: Lambin, Jean-Jacques (1933- )., Strzyżewska, Marianna. Red., Adamczyk, Józef (tłumacz). Tł., Wydawnictwo Naukowe PWN.
Warszawa : Wydaw. Naukowe PWN, 2001.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 10.
Business-to-business marketing : a strategic approach / Michael H. Morris, Leyland F. Pitt, Earl D. Honeycutt.
Autor: Morris, Michael H., Pitt, Leyland Frederick (1952- ). Autor, Honeycutt, Earl D. Autor, SAGE Publishing.
Thousand Oaks ; London ; New Delhi : Sage Publications International Educational Professional Publisher, copyright© 2001.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

  12Nast.

Dodaj/Usuń z listy podręcznej (maks=100, np. 1,2 5-20) 

Format:HTMLTekstowyOddzielone znakiemMLAChicago
Wyślij pozycje emailem: (maks=100, np. 1,2 5-20) 
Temat: 
Wyślij do (email):

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2013 SirsiDynix All rights reserved.
Horizon Information Portal