Wyszukiwanie 
 Konto czytelnika 
en   
ProsteZaawansowaneHistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
 
 Wyniki wyszukiwania
 90 tytułów spełniających kryteria: Produkty nowe.
Sortuj wg: 
   Ogranicz:  
 Nast.

 1.
Strategie i modelowanie rozwoju produktów innowacyjnych / Stanisław Łobejko, Dariusz Plinta, Alicja Sosnowska.
Autor: Łobejko, Stanisław., Plinta, Dariusz. Autor, Sosnowska, Alicja. Autor, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne.
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, © copyright 2019.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: NPI Nauka i Praktyka Innowacji
 Dodaj do listy podr. 

 2.
Produkty nowej generacji : wybrane zagadnienia / pod redakcją Aleksandry Badory, Leszka Woźniaka.
Autor: Badora, Aleksandra (1964- ). Redaktor, Woźniak, Leszek (nauki rolnicze). Redaktor, Difin.
Difin, 2019.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 3.
Strategia błękitnego oceanu : początek / W. Chan Kim & Renée Mauborgne ; przekład Bartosz Sałbut.
Autor: Kim, W. Chan., Mauborgne, Renée. Autor, Sałbut, Bartosz. Tłumacz, MT Biznes.
MT Biznes, 2018.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 4.
Przemiana błękitnego oceanu : buduj pewność siebie, kreuj nowe możliwości i wzrastaj poza konkurencją / W. Chan Kim, Renée Mauborgne ; przekład Anita Doroba.
Autor: Kim, W. Chan., Mauborgne, Renée. Autor, Doroba, Anita. Tłumacz, MT Biznes.
MT Biznes, 2018.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 5.
Methods for developing new food products : an instructional guide / Fadi Aramouni, Kathryn Deschenes.
Autor: Aramouni, Fadi., Deschenes, Kathryn. Autor, DEStech Publications.
DEStech Publications, Inc., © 2018.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 6.
Nie licz na szczęście : opowieść o innowacjach i wyborach klientów / Clayton Christensen, Taddy Hall, David Duncan, Karen Dillon ; przekład Magda Witkowska.
Autor: Christensen, Clayton M. (1952-2020)., Dillon, Karen (1952- ). Autor, Witkowska, Magda. Tłumacz, Hall, Taddy. Autor, Duncan, David S. Autor, MT Biznes.
MT Biznes, 2018.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 7.
A handbook for sensory and consumer-driven new product development : innovative technologies for the food and beverage industry / Maurice G. O'Sullivan.
Autor: O'Sullivan, Maurice G., Woodhead Publishing.
Woodhead Publishing/Elsevier, cop. 2017.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Woodhead Publishing in Food Science, Technology and Nutrition
 Dodaj do listy podr. 

 8.
Consumer trends and new product opportunities in the food sector / edited by: Klaus G. Grunert.
Autor: Grunert, Klaus G. (1953- ). Redaktor, Wageningen Academic Publishers.
Wageningen Academic Publishers, 2017.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 9.
Metody innowacji produktu : macierzowo-sieciowe metody pomiaru dojrzałości procesu innowacji produktu / Ireneusz P. Rutkowski ; [recenzent Dariusz Dąbrowski].
Autor: Rutkowski, Ireneusz (1953- )., Dąbrowski, Dariusz (1963- ; ekonomia). Rec., Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań). Wydawnictwo.
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2016.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 10.
Creating innovative products and services : the FORTH innovative method / Gijs van Wulfen.
Autor: Wulfen, Gijs van., Routledge., Taylor & Francis (Londyn).
Routledge Taylor & Francis Group, 2016.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

  123456789Nast.

Dodaj/Usuń z listy podręcznej (maks=100, np. 1,2 5-20) 

Format:HTMLTekstowyOddzielone znakiemMLAChicago
Wyślij pozycje emailem: (maks=100, np. 1,2 5-20) 
Temat: 
Wyślij do (email):

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2013 SirsiDynix All rights reserved.
Horizon Information Portal