Zaloguj
Lista podręczna - 0
Pomoc
Wyszukiwanie
Konto czytelnika
Proste
Zaawansowane
Historia
Szukaj:
Autorzy - alfabetycznie
Autor - słowa kluczowe
Autorzy zbiorowi - alfabetycznie
Słowa z nazwy autora
Tytuły - alfabetycznie
Tytuły - słowa kluczowe
Czasopisma - alfabetycznie
Hasła przedmiotowe - alfabetycznie
Hasła przedmiotowe - słowa kluczowe
Hasła przedmiotowe - j. ang.
Hasła przedmiotowe - j. franc.
Serie - alfabetycznie
Serie - słowa kluczowe
ISBN
ISSN
Indeks główny
Opis - numer
Sygnatura
Numery norm
Tytuły prac doktorskich
Nr kontrolny rekordu
Zmień kryteria wyszukiwania
>
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Wyniki wyszukiwania
19
tytułów spełniających kryteria:
Gry komputerowe.
Sortuj wg:
Wybierz...
brak
Autor
Data publikacji
Tytuł
Ogranicz:
Ogranicz:
--kolekcja: Czas. polskie IN II
--kolekcja: Czas. polskie - kol. retro
--kolekcja: Księg. statystyczny
--kolekcja: Czas. polskie ZN
--kolekcja: Czas. zagraniczne IN II
--kolekcja: Czas. zagraniczne - kol. retro
--kolekcja: Księg. statystyczny
--kolekcja: Księgozbiór CDE
--kolekcja: Księgozbiór CDE
--kolekcja: Księgozbiór CDE
--kolekcja: Czasopisma polskie
--kolekcja: Czasopisma zagr.
--kolekcja: Prace doktorskie
--kolekcja: Gab. dyrektora
--kolekcja: Gospodarka Turystyczna
--kolekcja: Informatorium II
--kolekcja: Informatorium III
--kolekcja: Wydawnictwa zwarte (książki)
--kolekcja: Księg. podręczny
--kolekcja: Lektury
--kolekcja: Prace magisterskie
--kolekcja: Księgozbiór MBAf
--kolekcja: Mikroformy
--kolekcja: Multimedia Książki
--kolekcja: Multimedia Czasopisma
--kolekcja: Multimedia Statystyka
--kolekcja: Normy
--kolekcja: Księg. profesorski
--kolekcja: Księg. pedagogiczny
--kolekcja: Księg. statystyczny
--kolekcja: Księg. towaroznawczy
--kolekcja: Długie wypożyczenie
--kolekcja: Dostępne na miejscu
--kolekcja: Krótkie wypożyczenie
--kolekcja: Księgozbiór WSB
--kolekcja: Zeszyty Naukowe
--jezyk: Arabic
--jezyk: Bengali
--jezyk: Chinese
--jezyk: Czech
--jezyk: Dutch
--jezyk: English
--jezyk: French
--jezyk: German
--jezyk: Hebrew
--jezyk: Hindi
--jezyk: Italian
--jezyk: Japanese
--jezyk: Kannada
--jezyk: Korean
--jezyk: Latin
--jezyk: Polish
--jezyk: Portuguese
--jezyk: Russian
--jezyk: Sanskrit
--jezyk: Spanish
--jezyk: Swedish
--jezyk: Tamil
--jezyk: Urdu
--jezyk: Yiddish
--lokalizacja: Biblioteka UE - czytelnie
--lokalizacja: Biblioteka UE - wypożyczalnia
--Media: Text (print, electronic, microform)
--Media: Archives and manuscripts
--Media: Printed music
--Media: Manuscript music
--Media: Printed maps
--Media: Manuscript maps
--Media: Videos, DVDs, films, slides, etc.
--Media: Nonmusical sound recordings
--Media: Musical sound recordings
--Media: Photos, prints, charts, etc.
--Media: Software, data files, etc.
Nast.
1.
Wpływ doświadczenia związanego z korzystaniem z gier wideo na decyzje konsumenckie graczy = Impact of gameplay experience on video game players' consumer decisions / Michał Mycka ; Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu.
Autor:
Mycka, Michał.
, Białowąs, Sylwester. Promotor
, Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań).
2.
Unity i C# : podstawy programowania gier / Ewa Ross, Jacek Ross.
Autor:
Ross, Ewa (informatyka).
, Ross, Jacek. Autor
, Grupa Wydawnicza Helion.
Helion, copyright © 2022.
3.
Hands-on Unity 2022 game development : learn to use the latest Unity 2022 features to create your first video game in the simplest way possible / Nicolas Alejandro Borromeo.
Autor:
Borromeo, Nicolas Alejandro.
, Packt Publishing.
Packt, 2022.
Seria:
Expert Insight
4.
Gamifikacja atrakcji turystycznych z wykorzystaniem platformy emused.eu / Jakub Swacha.
Autor:
Swacha, Jakub.
, Uniwersytet Szczeciński. Wydawnictwo Naukowe.
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2021.
Seria:
Rozprawy i Studia - Uniwersytet Szczeciński T. (MCCXLIX) 1225
5.
Tworzenie gier dla początkujących 3D / Tomasz Błaszczyk.
Autor:
Błaszczyk, Tomasz.
, iTStart sc Marek Smyczek, Marcin Kaim.
iTst@rt Wydawnictwo informatyczne, 2020.
6.
Programowanie gier : wzorce / Robert Nystrom ; przekład Wojciech Fenrich, Małgorzata Dąbkowska-Kowalik i Witold Sikorski na zlecenie WITKOM Witold Sikorski.
Autor:
Nystrom, Robert.
, Fenrich, Wojciech. Tłumacz
, Dąbkowska-Kowalik, Małgorzata. Tłumacz
, Sikorski, Witold (1950- ). Tłumacz
, Wydawnictwo Naukowe PWN.
, WITKOM Salma Press.
Wydawnictwo Naukowe PWN, © 2020.
7.
Projektowanie gier przy użyciu środowiska Unity i języka C# / Jeremy Gibson Bond ; tłumaczenie Jacek Janusz.
Autor:
Bond, Jeremy Gibson.
, Janusz, Jacek. Tłumacz
, Grupa Wydawnicza Helion.
Helion, copyright © 2019.
8.
Wpływ immersji na odbiór komunikatów marketingowych lokowanych w grach komputerowych = Influence of immersion on the reception of marketing messages placed in computer games / Bartosz Mazurkiewicz ; Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu. Wydział Zarządzania. Katedra Strategii Marketingowych.
Autor:
Mazurkiewicz, Bartosz.
, Waśkowski, Zygmunt. Promotor
, Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań). Katedra Strategii Marketingowych.
9.
Prawo w wirtualnych światach / [red.:] Katarzyna Grzybczyk, Aleksandra Auleytner, Jan Kulesza.
Autor:
Grzybczyk, Katarzyna. Red.
, Kulesza, Jan (prawo). Red.
, Auleytner, Aleksandra. Red.
, Difin.
Difin, 2013.
10.
Grywalizacja : jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych / Paweł Tkaczyk.
Autor:
Tkaczyk, Paweł (ekonomia).
, Grupa Wydawnicza Helion.
HELION, 2012.
Seria:
Onepress Exclusive
1
2
Nast.
Dodaj/Usuń z listy podręcznej (maks=100, np. 1,2 5-20)
Format:
HTML
Tekstowy
Oddzielone znakiem
MLA
Chicago
Wyślij pozycje emailem: (maks=100, np. 1,2 5-20)
Temat:
Wyślij do (email):
Horizon Information Portal 3.23.1_6655
© 2001-2013
SirsiDynix
All rights reserved.