Wyszukiwanie 
 Konto czytelnika 
en   
ProsteZaawansowaneHistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
 
 Wyniki wyszukiwania
 19 tytułów spełniających kryteria: Gry komputerowe.
Sortuj wg: 
   Ogranicz:  
 Nast.

 1.
Wpływ doświadczenia związanego z korzystaniem z gier wideo na decyzje konsumenckie graczy = Impact of gameplay experience on video game players' consumer decisions / Michał Mycka ; Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu.
Autor: Mycka, Michał., Białowąs, Sylwester. Promotor, Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań).
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 2.
Unity i C# : podstawy programowania gier / Ewa Ross, Jacek Ross.
Autor: Ross, Ewa (informatyka)., Ross, Jacek. Autor, Grupa Wydawnicza Helion.
Helion, copyright © 2022.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 3.
Hands-on Unity 2022 game development : learn to use the latest Unity 2022 features to create your first video game in the simplest way possible / Nicolas Alejandro Borromeo.
Autor: Borromeo, Nicolas Alejandro., Packt Publishing.
Packt, 2022.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Expert Insight
 Dodaj do listy podr. 

 4.
Gamifikacja atrakcji turystycznych z wykorzystaniem platformy emused.eu / Jakub Swacha.
Autor: Swacha, Jakub., Uniwersytet Szczeciński. Wydawnictwo Naukowe.
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2021.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Rozprawy i Studia - Uniwersytet Szczeciński T. (MCCXLIX) 1225
 Dodaj do listy podr. 

 5.
Tworzenie gier dla początkujących 3D / Tomasz Błaszczyk.
Autor: Błaszczyk, Tomasz., iTStart sc Marek Smyczek, Marcin Kaim.
iTst@rt Wydawnictwo informatyczne, 2020.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 6.
Programowanie gier : wzorce / Robert Nystrom ; przekład Wojciech Fenrich, Małgorzata Dąbkowska-Kowalik i Witold Sikorski na zlecenie WITKOM Witold Sikorski.
Autor: Nystrom, Robert., Fenrich, Wojciech. Tłumacz, Dąbkowska-Kowalik, Małgorzata. Tłumacz, Sikorski, Witold (1950- ). Tłumacz, Wydawnictwo Naukowe PWN., WITKOM Salma Press.
Wydawnictwo Naukowe PWN, © 2020.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 7.
Projektowanie gier przy użyciu środowiska Unity i języka C# / Jeremy Gibson Bond ; tłumaczenie Jacek Janusz.
Autor: Bond, Jeremy Gibson., Janusz, Jacek. Tłumacz, Grupa Wydawnicza Helion.
Helion, copyright © 2019.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 8.
Wpływ immersji na odbiór komunikatów marketingowych lokowanych w grach komputerowych = Influence of immersion on the reception of marketing messages placed in computer games / Bartosz Mazurkiewicz ; Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu. Wydział Zarządzania. Katedra Strategii Marketingowych.
Autor: Mazurkiewicz, Bartosz., Waśkowski, Zygmunt. Promotor, Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań). Katedra Strategii Marketingowych.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 9.
Prawo w wirtualnych światach / [red.:] Katarzyna Grzybczyk, Aleksandra Auleytner, Jan Kulesza.
Autor: Grzybczyk, Katarzyna. Red., Kulesza, Jan (prawo). Red., Auleytner, Aleksandra. Red., Difin.
Difin, 2013.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 10.
Grywalizacja : jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych / Paweł Tkaczyk.
Autor: Tkaczyk, Paweł (ekonomia)., Grupa Wydawnicza Helion.
HELION, 2012.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Onepress Exclusive
 Dodaj do listy podr. 

  12Nast.

Dodaj/Usuń z listy podręcznej (maks=100, np. 1,2 5-20) 

Format:HTMLTekstowyOddzielone znakiemMLAChicago
Wyślij pozycje emailem: (maks=100, np. 1,2 5-20) 
Temat: 
Wyślij do (email):

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2013 SirsiDynix All rights reserved.
Horizon Information Portal