Wyszukiwanie 
 Konto czytelnika 
en   
ProsteZaawansowaneHistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
 
 Wyniki wyszukiwania
 8 tytułów spełniających kryteria: Stosunki klienci-dostawcy.
Sortuj wg: 
   Ogranicz:  
  

 1.
Współpraca z dostawcami w przedsiębiorstwach społecznie odpowiedzialnych / Monika Jedynak.
Autor: Jedynak, Monika., Uniwersytet Jagielloński. Wydawnictwo.
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, 2023.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 2.
Zarządzanie w handlu : perspektywa relacji z interesariuszami / Paweł Dobski, Jan Mikołajczyk ; Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu.
Autor: Dobski, Paweł., Mikołajczyk, Jan. Autor, Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań)., Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań). Katedra Handlu i Marketingu.
Uniwersytet Ekonomiczny. Katedra Handlu i Marketingu, 2023.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 3.
Ewaluacja środowiskowa w relacjach z dostawcami / Piotr Cezary Sosnowski.
Autor: Sosnowski, Piotr (zarządzanie)., Uniwersytet Łódzki. Wydawnictwo.
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2022.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Zarządzanie - Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
 Dodaj do listy podr. 

 4.
Dostawca w procesie rozwoju produktu / Grażyna Kędzia.
Autor: Kędzia, Grażyna., Uniwersytet Łódzki. Wydawnictwo.
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2022.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Zarządzanie - Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
 Dodaj do listy podr. 

 5.
Zarządzanie w handlu : perspektywa relacji z interesariuszami / Paweł Dobski, Jan Mikołajczyk ; Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu.
Autor: Dobski, Paweł., Mikołajczyk, Jan. Autor, Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań)., Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań). Katedra Handlu i Marketingu.
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu. Katedra Handlu i Marketingu, 2020.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 6.
Klient a dystrybucja - relacje i implikacje / Jolanta Urbańska ; Politechnika Częstochowska.
Autor: Urbańska, Jolanta., Politechnika Częstochowska. Wydawnictwo.
Wydawnictwo Politechniki Częstochowskiej, 2008.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 7.
10 zasad budowania trwałych relacji z klientem : instynkt VIP, jak odróżniać klientów kluczowych od pozostałych?, jak wzbogacić wartość produktu w pozytywne emocje?, jak małe firmy usługowe wygrywają z korporacjami? / Ivan Bures, Pavel Řehulka ; [tł. Olga Wieczorek].
Autor: Bureš, Ivan., Řehulka, Pavel., Wieczorek, Olga. Tł.
Wydawnictwo Helion, 2007.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Onepress Exclusive
 Dodaj do listy podr. 

 8.
Strategie obsługi klienta w zarządzaniu łańcuchem dostaw / Maciej Dariusz Dobrzyński.
Autor: Dobrzyński, Maciej (logistyka).
Wydawnictwo Politechniki Białostockiej, 2007.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Rozprawy Naukowe - Politechnika Białostocka nr 141
 Dodaj do listy podr. 

   

Dodaj/Usuń z listy podręcznej (maks=100, np. 1,2 5-20) 

Format:HTMLTekstowyOddzielone znakiemMLAChicago
Wyślij pozycje emailem: (maks=100, np. 1,2 5-20) 
Temat: 
Wyślij do (email):

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2013 SirsiDynix All rights reserved.
Horizon Information Portal