Wyszukiwanie 
 Konto czytelnika 
en   
ProsteZaawansowaneHistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
 
 Wyniki wyszukiwania
 329 tytułów spełniających kryteria: Public relations.
Sortuj wg: 
   Ogranicz:  
 Nast.

 1.
Wizerunek : jak go zmierzyć i jak poprawić / Izabela Szlis.
Autor: Szlis, Izabela., CeDeWu.
CeDeWu, 2020.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 2.
Zostań królową PR / Kinga Fromlewicz.
Autor: Fromlewicz, Kinga., Grupa Wydawnicza Helion.
Wydawnictwo Helion - Onepress, copyright © 2019.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 3.
Mity PR-u / Rich Leigh ; tekst przełożyła Aleksandra Ożarowska.
Autor: Leigh, Rich., Ożarowska, Aleksandra (tłumacz). Tłumacz, Wydawnictwo Naukowe PWN.
PWN, 2019.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 4.
Międzynarodowe public relations jako narzędzie konkurencyjności gospodarki / Marcin Leszczyński ; Poznańskie Towarzystwo Przyjaciół Nauk.
Autor: Leszczyński, Marcin (ekonomia)., Poznańskie Towarzystwo Przyjaciół Nauk. Wydawnictwo., Poznańskie Towarzystwo Przyjaciół Nauk.
Wydawnictwo Poznańskiego Towarzystwa Przyjaciół Nauk, 2019.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 5.
PR public relations : wizerunek, reputacja, tożsamość / Wojciech Budzyński.
Autor: Budzyński, Wojciech., Wydawnictwo Poltext.
Poltext, cop. 2018.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 6.
Po co jest PR? : przewodnik po współpracy z PR-owcami / Łukasz Zając.
Autor: Zając, Łukasz (public relations)., Wydawnictwo Słowa i Myśli.
Wydawnictwo Słowa i Myśli, 2018.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 7.
The ultimate marketing and PR book : understand your customers, master digital marketing, perfect public relations / Eric Davies, Nick Smith and Brian Salter.
Autor: Davies, Eric (marketing)., Smith, Nick (1962- ). Autor, Salter, Brian. Autor, John Murray (Londyn).
John Murray Learning, 2018.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Teach Yourself Books
 Dodaj do listy podr. 

 8.
Międzynarodowe public relations jako narzędzie konkurencyjności gospodarki na przykładzie Polski / Marcin Leszczyński ; Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu.
Autor: Leszczyński, Marcin (ekonomia)., Deszczyński, Przemysław (1956- ). Promotor, Gołata, Krzysztof (1953- ). Promotor, Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań).
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 9.
Public relations narzędziem przewagi konkurencyjnej uczelni niepublicznej na przykładzie Wyższej Szkoły Logistyki w Poznaniu / Wojciech Zalewski ; Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu. Wydział Ekonomii. Katedra Publicystyki Ekonomicznej i Public Relations.
Autor: Zalewski, Wojciech (ekonomia)., Deszczyński, Przemysław (1956- ). Promotor, Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań). Wydział Ekonomii., Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań). Katedra Publicystyki Ekonomicznej i Public Relations.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 10.
Trzy filary biznesu w Internecie : kompleksowy przewodnik po narzędziach e-marketingowych / Ryszard Jellinek.
Autor: Jellinek, Ryszard.
Jellinek Agencja Interaktywana, 2017.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

  12345678910Nast.>>

Dodaj/Usuń z listy podręcznej (maks=100, np. 1,2 5-20) 

Format:HTMLTekstowyOddzielone znakiemMLAChicago
Wyślij pozycje emailem: (maks=100, np. 1,2 5-20) 
Temat: 
Wyślij do (email):

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2013 SirsiDynix All rights reserved.
Horizon Information Portal