Wyszukiwanie 
 Konto czytelnika 
en   
ProsteZaawansowaneHistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
 
 Wyniki wyszukiwania
 83 tytułów spełniających kryteria: Konsumenci -- postawy -- 1990-.
Sortuj wg: 
   Ogranicz:  
 Nast.

 1.
Neuronauka konsumencka : badania zachowań konsumentów z zastosowaniem elektroencefalografii i wybranych technik biometrycznych / Barbara Wąsikowska.
Autor: Wąsikowska, Barbara., Difin.
Warszawa : Difin, 2023.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 2.
Wpływ międzykanałowego różnicowania cen na wybór kanału zakupu przez konsumentów / Ilona Bondos.
Autor: Bondos, Ilona (1985- )., Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Wydawnictwo.
Lublin : Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej, 2022.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 3.
Społeczna odpowiedzialność konsumenta w czasie pandemii : badania międzynarodowe / Anna Dąbrowska, Mirosława Janoś-Kresło.
Autor: Dąbrowska, Anna (ekonomika)., Janoś-Kresło, Mirosława. Autor, Szkoła Główna Handlowa (Warszawa). Oficyna Wydawnicza.
Warszawa : Oficyna Wydawnicza SGH, 2022.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 4.
Zachowania konsumentów na współczesnym rynku : perspektywa marketingowa / Krystyna Mazurek-Łopacińska.
Autor: Mazurek-Łopacińska, Krystyna (1951- )., Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne.
Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2021.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 5.
Patriotyzm konsumencki Polaków / Mirosława Kaczmarek, Magdalena Wieja ; Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu.
Autor: Kaczmarek, Mirosława (ekonomia)., Wieja, Magdalena. Autor, Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań)., Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań). Wydawnictwo.
Poznań : Wydawnictwo UEP, 2021.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 6.
Zachowania konsumentów w czasie pandemii COVID-19 / Bogdan Mróz.
Autor: Mróz, Bogdan., Szkoła Główna Handlowa (Warszawa). Oficyna Wydawnicza.
Warszawa : Oficyna Wydawnicza SGH, 2021.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 7.
Czynniki kształtowania decyzji finansowych konsumentów w teorii i praktyce / Heorhiy Cherevko.
Autor: Čerevko, Georgìj Vladislavovič., Uniwersytet Rzeszowski. Wydawnictwo.
Rzeszów : Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2021.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 8.
Jakość dermokosmetyków w ocenie konsumentów i ekspertów / Paulina Malinowska ; Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu.
Autor: Malinowska, Paulina., Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań)., Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań). Wydawnictwo.
Poznań : Wydawnictwo UEP, 2020.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 9.
Zrównoważona konsumpcja w polskich gospodarstwach domowych - postawy, zachowania, determinanty / redakcja naukowa Sławomir Smyczek.
Autor: Smyczek, Sławomir. Redakcja, Uniwersytet Ekonomiczny (Katowice). Wydawnictwo.
Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, 2020.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Prace Naukowe - Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
 Dodaj do listy podr. 

 10.
Bezpieczeństwo konsumentów : na rynku żywności / redakcja naukowa Anna Dąbrowska.
Autor: Dąbrowska, Anna (ekonomika). Redakcja, Szkoła Główna Handlowa (Warszawa). Oficyna Wydawnicza.
Warszawa : Oficyna Wydawnicza SGH, 2020.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

  123456789Nast.

Dodaj/Usuń z listy podręcznej (maks=100, np. 1,2 5-20) 

Format:HTMLTekstowyOddzielone znakiemMLAChicago
Wyślij pozycje emailem: (maks=100, np. 1,2 5-20) 
Temat: 
Wyślij do (email):

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2013 SirsiDynix All rights reserved.
Horizon Information Portal