Zaloguj
Lista podręczna - 0
Pomoc
Wyszukiwanie
Konto czytelnika
Proste
Zaawansowane
Historia
Szukaj:
Autorzy - alfabetycznie
Autor - słowa kluczowe
Autorzy zbiorowi - alfabetycznie
Słowa z nazwy autora
Tytuły - alfabetycznie
Tytuły - słowa kluczowe
Czasopisma - alfabetycznie
Hasła przedmiotowe KABA - alfabetycznie
Hasła przedmiotowe BN - alfabetycznie
Hasła przedmiotowe - słowa kluczowe
Hasła przedmiotowe - j. ang.
Hasła przedmiotowe - j. franc.
Serie - alfabetycznie
Serie - słowa kluczowe
ISBN
ISSN
Indeks główny
Opis - numer
Sygnatura
Numery norm
Tytuły prac doktorskich
Nr kontrolny rekordu
Zmień kryteria wyszukiwania
>
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Wyniki wyszukiwania
Szukano :
Konsument i przedsiębiorstwo na rynku usług finansowych : bezpieczeństwo i efektywność / pod red. Iwony D. Czechowskiej, Radosława Pastusiaka.
Poprz. 30 Tytuł
Nast. 30 Tytuł
Tytuł
Data wyd.
Autor
1.
Konsument i przedsiębiorstwo na rynku usług finansowych : bezpieczeństwo i efektywność / pod red. Iwony D. Czechowskiej, Radosława Pastusiaka.
2013.
Czechowska, Iwona Dorota (1962- ). Red.
2.
Konsument i przedsiębiorstwo w otoczeniu wielokulturowym : podstawy teoretyczno-metodyczne, decyzje marketingowe : praca zbiorowa / pod red. Józefy Kramer i Ewy Zeman-Miszewskiej ; Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach. Katedra
2001.
Kramer, Józefa (1930- ). Red.
3.
Konsument i przedsiębiorstwo w otoczeniu wielokulturowym : wyniki badań : praca zbiorowa / pod red. Józefy Kramer i Urszuli Janeczek ; [aut. Danuta Babińska et al.] ; Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach. Katedra Badań Rynko
2002.
Kramer, Józefa (1930- ). Red.
4.
Konsument i przedsiębiorstwo w przestrzeni europejskiej - etnocentryzm czy globalizacja?
1999.
Karcz, Kornelia (1956-2007). Red.
5.
Konsument i przedsiębiorstwo w przestrzeni europejskiej - etnocentryzm czy globalizacja? : V Międzynarodowa Konferencja Sieci Krajów Grupy Wyszehradzkiej, Katowice 1999 = Le consommateur et l'entreprise dans l'espace européen - ethnocentrisme ou
1999.
Conférence internationale du Réseau PGV (5 ; 1999 ; Katowice).
6.
Konsument i rynek, badania marketingowe, strategie i działania marketingowe : księga jubileuszowa z okazji 50-lecia pracy twórczej prof. zw. dr hab. Krystyny Mazurek-Łopacińskiej / pod redakcją Magdaleny Sobocińskiej.
2023.
Sobocińska, Magdalena. Redakcja
7.
Konsument jako uczestnik procesów rynkowych i odbiorca komunikatów marketingowych
2013.
Smalec, Agnieszka. Red.
8.
Konsument na krajowym rynku turystycznym w warunkach członkostwa Polski w Unii Europejskiej : materiały z konferencji międzynarodowej, Katowice, 28-29 października 2003 roku / Górnośląska Wyższa Szkoła Handlowa im. Wojciecha Korfantego.
2003.
Górnośląska Wyższa Szkoła Handlowa im. Wojciecha Korfantego (Katowice).
9.
Konsument na rynku bankowości mobilnej w Polsce : podobieństwa i różnice międzypokoleniowe / Mirosława Kaczmarek ; Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu.
2022.
Kaczmarek, Mirosława (ekonomia).
10.
Konsument na rynku e-commerce / Adam Oleksiuk.
2006.
Oleksiuk, Adam.
Poprz. 30 Tytuł
Nast. 30 Tytuł
Wybierz (np. 1,2 5-10)
Horizon Information Portal 3.23.1_6655
© 2001-2013
SirsiDynix
All rights reserved.