Wyszukiwanie 
 Konto czytelnika 
en   
ProsteZaawansowaneHistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
 
 Wyniki wyszukiwania
 25 tytułów spełniających kryteria: Reklama -- zarządzanie.
Sortuj wg: 
   Ogranicz:  
 Nast.

 1.
Zarządzanie reklamą / Wacław Šmid.
Autor: Šmid, Wacław., CeDeWu.
Warszawa : CeDeWu.pl, 2016.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 2.
Polityka promocji w kreowaniu wizerunku produktu turystycznego / Katarzyna Orfin-Tomaszewska.
Autor: Orfin-Tomaszewska, Katarzyna., Uniwersytet Szczeciński. Wydawnictwo Naukowe.
Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2016.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Rozprawy i Studia - Uniwersytet Szczeciński t. 948
 Dodaj do listy podr. 

 3.
Zarządzanie reklamą / pod redakcją Bogusława Nierenberga.
Autor: Nierenberg, Bogusław. Red., Uniwersytet Jagielloński. Wydawnictwo.
Kraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, 2015.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Teksty Kultury
 Dodaj do listy podr. 

 4.
Współczesne determinanty rozwoju gospodarczego / red. naukowy Marian Noga.
Autor: Noga, Marian (1946- ). Red., Wyższa Szkoła Bankowa (Poznań). Wydawnictwo.
Poznań ; Wrocław : Wydawnictwo Wyższej Szkoły Bankowej, 2014.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej we Wrocławiu nr 2(40)/2014
 Dodaj do listy podr. 

 5.
Promocja : reklama i public relations w małej firmie / Marcin Pietraszek.
Autor: Pietraszek, Marcin (1979- )., Grupa Wydawnicza Helion.
Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright © 2014.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Onepress Small Business
 Dodaj do listy podr. 

 6.
Obłędnie proste : obsesja, która napędza sukces Apple'a / Ken Segall ; przeł. Kamil Maksymiuk.
Autor: Segall, Ken., Maksymiuk, Kamil. Tł., G+J Gruner+Jahr Polska., Burda Publishing Polska.
Warszawa : G+J Gruner + Jahr Polska, cop. 2013.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 7.
Skomercjalizowane szpitale w obrocie gospodarczym / Piotr Horosz, Agnieszka Grzesiok-Horosz, Krzysztof Skowron ; red. nauk. Piotr Horosz.
Autor: Horosz, Piotr., Grzesiok-Horosz, Agnieszka., Skowron, Krzysztof., Wolters Kluwer Polska.
Warszawa : ABC a Wolters Kluwer business, 2012.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 8.
Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty. Komunikacja marketingowa podmiotów rynkowych / [red. nauk.: Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec].
Autor: Rosa, Grażyna (1968- ). Red., Smalec, Agnieszka. Red., Uniwersytet Szczeciński. Wydawnictwo Naukowe.
Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2012.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Zeszyty Naukowe - Uniwersytet Szczeciński nr 712
Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu nr 26
 Dodaj do listy podr. 

 9.
Przegląd problemów doskonalenia systemów zarządzania przedsiębiorstwem / pod red. Adama Stabryły ; [aut. Adam Stabryła et al].
Autor: Stabryła, Adam (1942- ). Red.
Kraków : Mfiles.pl, 2011.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Encyklopedia Zarządzania
 Dodaj do listy podr. 

 10.
Skuteczna promocja przy niskim budżecie / Michael Böhm.
Autor: Böhm, Michael (1967- )., Wydawnictwo BC.edu.
Warszawa : Wydawnictwo BC.edu, cop. 2009.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Biznes - BC.edu
ABC Profesjonalisty
 Dodaj do listy podr. 

  123Nast.

Dodaj/Usuń z listy podręcznej (maks=100, np. 1,2 5-20) 

Format:HTMLTekstowyOddzielone znakiemMLAChicago
Wyślij pozycje emailem: (maks=100, np. 1,2 5-20) 
Temat: 
Wyślij do (email):

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2013 SirsiDynix All rights reserved.
Horizon Information Portal