Wyszukiwanie 
 Konto czytelnika 
en   
ProsteZaawansowaneHistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
 
Poprz. 30 Tytuł    Nast. 30 Tytuł
TytułData wyd.Autor
 1. Guerrilla marketing2011.Levinson, Jay Conrad.
 2. Guerrilla marketing excellence1998.Levinson, Jay Conrad.
 3. Guerrilla marketing for freecop. 2006.Levinson, Jay Conrad.
 4. Guerrilla marketing for the home-based businesscop. 2006.Levinson, Jay Conrad.
 5. Guerrilla marketing on the Internet : the complete quide to making money on-line / Jay Conrad Levinson and Charles Rubin.1996.Levinson, Jay Conrad.
 6. Guerrilla marketing online. The Entrepreneur's guide to earning profits on the Internet.1998.Levinson, Jay Conrad.
 7. Guerrilla marketing research : marketing research techniques that can help any business make more money / Robert J. Kaden.2006.Kaden, Robert J.
 8. Guerrilla marketing : secrets for making big profits from your small businesscop. 2006.Levinson, Jay Conrad.
 9. Guerrilla P. R. wired : waging a successful publicity campaign online, offline and everywhere in between2003.Levine, Michael (1954- ).
 10. Guerrilla sellingcop. 2007.Levinson, Jay Conrad.
Poprz. 30 Tytuł    Nast. 30 Tytuł

 

Wybierz (np. 1,2 5-10)

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2013 SirsiDynix All rights reserved.
Horizon Information Portal