Wyszukiwanie 
 Konto czytelnika 
en   
ProsteZaawansowaneHistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
 
 Wyniki wyszukiwania
 Szukano :  Marketing-Mix : pismo dla menedżerów i praktyków marketingu.
Poprz. 30 Tytuł    Nast. 30 Tytuł
TytułData wyd.Autor
 1. Marketing-Mix : pismo dla menedżerów i praktyków marketingu. Instytut Badań Rynku i Opinii Publicznej "CEM".
 2. Marketing-mix w przedsiębiorstwie / Agnieszka Baruk.2001.Baruk, Agnieszka Izabela (1973- ).
 3. Marketingo tyrimai2012.Pranulis, Vytautas Pranas (1942- ).
 4. Marketingowa koncepcja eksportu budownictwa / Krzysztof Fonfara.1987.Fonfara, Krzysztof.
 5. Marketingowa koncepcja rozwoju regionu kaliskiego : synteza / [kierownik projektu Aleksandra Nowakowska ; wykonawcy Omar Saoudi et al.].2002.Nowakowska, Aleksandra. Red.
 6. Marketingowa orientacja firm ubezpieczeniowych w Polsce / Beata Nowotarska-Romaniak.2003.Nowotarska-Romaniak, Beata.
 7. Marketingowa orientacja firm ubezpieczeniowych w Polsce / Beata Nowotarska-Romaniak.2005.Nowotarska-Romaniak, Beata.
 8. Marketingowa orientacja przedsiębiorstwa / Jolanta Mazur, Andrzej Sznajder.1998.Mazur, Jolanta.
 9. Marketingowa orientacja przedsiębiorstwa / Jolanta Mazur, Andrzej Sznajder ; Prywatna Wyższa Szkoła Handlowa w Warszawie.1995.Mazur, Jolanta.
 10. Marketingowa strategia firmy typu holdingowego. Cz. 1, Tendencje rozwoju korporacyjnego / Štefan Kassay ; [tł. z jęz. słowac. Ryszard Juchniewicz].2001.Kassay, Štefan (1941- ).
Poprz. 30 Tytuł    Nast. 30 Tytuł

 

Wybierz (np. 1,2 5-10)

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2013 SirsiDynix All rights reserved.
Horizon Information Portal