Wyszukiwanie 
 Konto czytelnika 
en   
ProsteZaawansowaneHistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
 
 Wyniki wyszukiwania
 8 tytułów spełniających kryteria: Marketing personalny.
Sortuj wg: 
   Ogranicz:  
  

 1.
Kadry : rola i znaczenie w organizacji / Jan Ryszard Kalinowski ; Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku.
Autor: Kalinowski, Jan Ryszard (1957- )., Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa (Płock). Wydawnictwo Naukowe.
Wydawnictwo Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej, 2010.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 2.
Marketing personalny w zarządzaniu zasobami ludzkimi w handlu detalicznym / Agnieszka Szymankowska ; promotor Maria Sławińska.
Autor: Szymankowska, Agnieszka., Sławińska, Maria. Promotor., Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań). Katedra Zarządzania Przedsiębiorstwem Handlowym.
UE, 2009.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 3.
E-gospodarka, e-społeczeństwo : w Europie Środkowej i Wschodniej. 2 / pod red. Sławomira Partyckiego.
Autor: Partycki, Sławomir (1951- ). Red., Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II. Wydawnictwo.
Wydaw. KUL, 2009.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 4.
Postmodernistyczne koncepcje marketingowe a marketing klasyczny / Agnieszka Izabela Baruk.
Autor: Baruk, Agnieszka Izabela (1973- ).
Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa "Dom Organizatora", 2008.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 5.
Zarządzanie zasobami ludzkimi : kompetencje, nowe trendy, efektywność / Ryszard Walkowiak.
Autor: Walkowiak, Ryszard., Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa. Dom Organizatora.
Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa "Dom Organizatora", 2007.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 6.
Marketing personalny jako instrument kreowania wizerunku firmy / Agnieszka Izabela Baruk.
Autor: Baruk, Agnieszka Izabela (1973- )., Difin.
Centrum Doradztwa i Informacji "Difin", 2006.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 7.
Marketing stanowisk pracy / Anna Lipka.
Autor: Lipka, Anna.
TNOiK : Oficyna Wydawnicza Ośrodka Postępu Organizacyjnego, 1998.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Biblioteka Menedżera i Służby Pracowniczej (1996) z. 109
 Dodaj do listy podr. 

 8.
Instrumenty zarządzania współczesnym przedsiębiorstwem / red. nauk. Tadeusz Mendel.
Autor: Mendel, Tadeusz (1933-2019). Red., Akademia Ekonomiczna (Poznań). Wydawnictwo.
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, 1995.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Zeszyty Naukowe - Akademia Ekonomiczna w Poznaniu. Seria 1 z. 236
 Dodaj do listy podr. 

   

Dodaj/Usuń z listy podręcznej (maks=100, np. 1,2 5-20) 

Format:HTMLTekstowyOddzielone znakiemMLAChicago
Wyślij pozycje emailem: (maks=100, np. 1,2 5-20) 
Temat: 
Wyślij do (email):

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2013 SirsiDynix All rights reserved.
Horizon Information Portal