Wyszukiwanie 
 Konto czytelnika 
en   
ProsteZaawansowaneHistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
 
 Wyniki wyszukiwania
 89 tytułów spełniających kryteria: Marketing -- aspekt społeczny.
Sortuj wg: 
   Ogranicz:  
 Nast.

 1.
Marketing 6.0 : the future is immersive / Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan.
Autor: Kotler, Philip (1931- )., Kartajaya, Hermawan (1947- ). Autor, Setiawan, Iwan. Autor, John Wiley & Sons.
Wiley, copyright © 2024.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 2.
Marketing 6.0 : the future is immersive / Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan.
Autor: Kotler, Philip (1931- )., Kartajaya, Hermawan (1947- ). Autor, Setiawan, Iwan. Autor, John Wiley & Sons.
Wiley, copyright © 2024.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 3.
Biblia content marketingu : jak słowami doprowadzać klientów do racjonalnego zakupu w afekcie / Dariusz Puzyrkiewicz.
Autor: Puzyrkiewicz, Dariusz., Grupa Wydawnicza Helion.
Onepress - Wydawnictwo Helion, © copyright 2023.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 4.
O zmieniającym się świecie wartości w ekonomii, finansach i zarządzaniu / redakcja naukowa Małgorzata Bombol.
Autor: Bombol, Małgorzata. Redaktor, Szkoła Główna Handlowa (Warszawa). Oficyna Wydawnicza.
Oficyna Wydawnicza SGH, 2022.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 5.
Strategia marki krok po kroku, czyli Jak z marek małych zrobić marki wielkie / Krzysztof Wadas.
Autor: Wadas, Krzysztof., Grupa Wydawnicza Helion.
Helion S.A., copyright © 2022.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 6.
Zachowania konsumentów na współczesnym rynku : perspektywa marketingowa / Krystyna Mazurek-Łopacińska.
Autor: Mazurek-Łopacińska, Krystyna (1951- )., Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne.
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2021.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 7.
Efekt viralowy : jak tworzyć chwytliwe treści, które same się rozprzestrzeniają / Jonah Berger ; wstęp do polskiego wydania Piotr Bucki, przekład Monika Malcherek.
Autor: Berger, Jonah., Bucki, Piotr. Autor wstępu, Malcherek, Monika. Tłumacz, MT Biznes.
MT Biznes, 2021.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 8.
Nostalgia w zarządzaniu marką / Magdalena Grębosz-Krawczyk.
Autor: Grębosz-Krawczyk, Magdalena., Wydawnictwo C.H. Beck.
Wydawnictwo C. H. Beck, 2020.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Zarządzanie - C. H. Beck
 Dodaj do listy podr. 

 9.
Adherencja : współodpowiedzialność i współkreacja procesu leczenia / Monika Dobska.
Autor: Szuman-Dobska, Monika., Polskie Towarzystwo Ekonomiczne.
Polskie Towarzystwo Ekonomiczne, 2020.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 10.
Społeczność wokół marki : geneza, koncepcja, badania / Monika Skorek.
Autor: Skorek, Monika., Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne.
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, copyright 2019.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

  123456789Nast.

Dodaj/Usuń z listy podręcznej (maks=100, np. 1,2 5-20) 

Format:HTMLTekstowyOddzielone znakiemMLAChicago
Wyślij pozycje emailem: (maks=100, np. 1,2 5-20) 
Temat: 
Wyślij do (email):

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2013 SirsiDynix All rights reserved.
Horizon Information Portal