Wyszukiwanie 
 Konto czytelnika 
en   
ProsteZaawansowaneHistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
 
 Wyniki wyszukiwania
 41 tytułów spełniających kryteria: Komunikacja masowa.
Sortuj wg: 
   Ogranicz:  
 Nast.

 1.
Media w Internecie... / Uniwersytet Jagielloński. Ośrodek Badań Prasoznawczych ; oprac. Włodzimierz Chorązki.
Autor: Chorązki, Włodziemierz. Oprac., Uniwersytet Jagielloński. Ośrodek Badań Prasoznawczych.
Uniwersytet Jagielloński, 199?-
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 2.
Reklama i Media w Polsce ... / red. Małgorzata Bernacik.
Autor: Bernacik, Małgorzata.
Merkuriusz Polski, 1996-.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 3.
Media : Media Programme newsletter / European Commission. Media Programme.
Autor: Komisja Europejska., Network Media Program.
Commission of the European Communities, 1998-.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 4.
Relacje, media, konteksty : praktyka komunikowania się / redakcja naukowa Monika Kaczmarek-Śliwińska ; Wydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii. Uniwersytet Warszawski.
Autor: Kaczmarek-Śliwińska, Monika. Redaktor, Uniwersytet Warszawski. Wydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii., Oficyna Wydawnicza Aspra-JR.
Oficyna Wydawnicza ASPRA-JR, 2018.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 5.
Współczesne formy komunikowania oraz kreowania wizerunku firmy i przedsiębiorcy / Ewa Badzińska, Krzysztof Gołata, Marek Szczepański.
Autor: Badzińska, Ewa., Gołata, Krzysztof (1953- )., Szczepański, Marek (1959- )., Politechnika Poznańska. Wydawnictwo.
Wydawnictwo Politechniki Poznańskiej, 2015.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 6.
Różnorodność kulturowa w mediach : doświadczenia europejskie / Magdalena Ratajczak.
Autor: Ratajczak, Magdalena., Dom Wydawniczy i Handlowy Elipsa.
Dom Wydawniczy Elipsa, 2012.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 7.
Media - czwarta władza? T. 3, cz. 2 / (red.) Jacek Sobczak i Witold Machura.
Autor: Sobczak, Jacek (1946- ). Red., Machura, Witold. Red., Scriptorium Wydawnictwo Naukowe.
Wydawnictwo Naukowe Scriptorium, 2011.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 8.
Media - czwarta władza? T. 3, cz. 1 / (red.) Jacek Sobczak i Witold Machura.
Autor: Sobczak, Jacek (1946- ). Red., Machura, Witold. Red., Scriptorium Wydawnictwo Naukowe.
Wydawnictwo Naukowe Scriptorium, 2011.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 9.
Nowe media we współczesnym społeczeństwie / pod red. Marka Jezińskiego, Aleksandry Sekleckiej, Łukasza Wojtkowskiego.
Autor: Jeziński, Marek. Red., Seklecka, Aleksandra. Red., Wojtkowski, Łukasz. Red., Uniwersytet Mikołaja Kopernika (Toruń). Wydawnictwo Naukowe.
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika, 2011.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 10.
Content rules : how to create killer blogs, podcasts, videos, ebooks, webinars (and more) that engage customers and ignite your business / Anna Handley & C. C. Chapman.
Autor: Handley, Ann (1963- )., Chapman, C. C. (1973- ).
John Wiley & Sons, cop. 2011.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: New Rules of Social Media Series
 Dodaj do listy podr. 

  12345Nast.

Dodaj/Usuń z listy podręcznej (maks=100, np. 1,2 5-20) 

Format:HTMLTekstowyOddzielone znakiemMLAChicago
Wyślij pozycje emailem: (maks=100, np. 1,2 5-20) 
Temat: 
Wyślij do (email):

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2013 SirsiDynix All rights reserved.
Horizon Information Portal