Wyszukiwanie 
 Konto czytelnika 
en   
ProsteZaawansowaneHistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
 
 Wyniki wyszukiwania
 8 tytułów spełniających kryteria: McCarthy, Edmund Jerome (1928- ).
Sortuj wg: 
   Ogranicz:  
  

 1.
Instructor's manual to accompany Basic marketing, twelfth edition / William D. Perreault, Jr., E. Jerome McCarthy.
Autor: Perreault, William D., McCarthy, Edmund Jerome (1928- ).
Irwin, cop. 1996.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 2.
Manual of objective tests to accompany Basic marketing: a global-managerial approach, twelfth edition / William D. Perreault, Jr., E. Jerome McCarthy.
Autor: Perreault, William D., McCarthy, Edmund Jerome (1928- ).
Irwin/McGraw-Hill, cop. 1996.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 3.
Basic marketing : a global-managerial approach / William D. Perreault, E. Jerome McCarthy.
Autor: Perreault, William D., McCarthy, Edmund Jerome (1928- ).
Irwin, 1996.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: The Irwin Series in Marketing
 Dodaj do listy podr. 

 4.
Manual of objective tests to accompany Basic marketing, eleventh edition / E. Jerome McCarthy, William D. Perreault, Jr.
Autor: McCarthy, Edmund Jerome (1928- )., Perreault, William D.
Irwin, cop. 1993.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 5.
Learning aid for use with Basic marketing, eleventh edition / E. Jerome McCarthy, William D. Perreault, Jr.
Autor: McCarthy, Edmund Jerome (1928- )., Perreault, William D.
Irwin, cop. 1993.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 6.
Basic marketing : a global managerial approach / E. Jerome McCarthy, William D. Perreault.
Autor: McCarthy, Edmund Jerome (1928- )., Perreault, William D.
Irwin, 1993.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: The Irwin Series in Marketing
 Dodaj do listy podr. 

 7.
Applications in basic marketing : clippings from the popular business press / E. Jerome McCarthy and William D. Perreault.
Autor: McCarthy, Edmund Jerome (1928- )., Perreault, William D., Richard D. Irwin (Homewood).
Richard D. Irwin, 1990.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 8.
Learning aid to accompany Basic marketing a managerial approach / MacCARTHY E Jerome.
Autor: McCarthy, Edmund Jerome (1928- ).
Irwin, 1984.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

   

Dodaj/Usuń z listy podręcznej (maks=100, np. 1,2 5-20) 

Format:HTMLTekstowyOddzielone znakiemMLAChicago
Wyślij pozycje emailem: (maks=100, np. 1,2 5-20) 
Temat: 
Wyślij do (email):

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2013 SirsiDynix All rights reserved.
Horizon Information Portal