Wyszukiwanie 
 Konto czytelnika 
en   
ProsteZaawansowaneHistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
 
 Wyniki wyszukiwania
 Szukano :  Marketing%20banku
Poprz. 30 Tytuł    Nast. 30 Tytuł
TytułData wyd.Autor
 1. Marketingowe zarządzanie satysfakcją klienta / redakcja: Muzahim Al-Noorachi, Katarzyna Kolasińska-Morawska.2015.Kolasińska-Morawska, Katarzyna. Red.
 2. Marketingowe zarządzanie sportem / red. Henryk Mruk [et al.].2007.Mruk, Henryk. Red.
 3. Marketingowe zarządzanie szkołą / Amir Jan Fazlagić.cop. 2003.Fazlagić, Amir Jan (1971- ).
 4. Marketingowe zarządzanie szkołą wyższą : praca zbiorowa / pod red. Grażyny Nowaczyk i Piotra Lisieckiego.2006.Nowaczyk, Grażyna (1959- ). Red.
 5. Marketingowe zastosowanie Internetu w Polsce / pod red. nauk. Marianny Strzyżewskiej ; Instytut Funkcjonowania Gospodarki Narodowej.2002.Strzyżewska, Marianna. Red.
 6. Marketingowe źródła uzyskiwania przewagi konkurencyjnej w działalności nowoczesnych podmiotów gospodarujących / red. nauk. Maciej Trippner, Muzahim Al-Noorachi.2011.Trippner, Maciej. Red.
 7. Marketingowo o sporcie / red. Henryk Mruk [et al.].2005.Mruk, Henryk. Red.
 8. Marketingowo-logistyczne zarządzanie przedsiębiorstwem / Tadeusz Wojciechowski.2007.Wojciechowski, Tadeusz (1925- ).
 9. Marketingowo-logistyczne zarządzanie przedsiębiorstwem / Tadeusz Wojciechowski.2011.Wojciechowski, Tadeusz (1925- ).
 10. Marketingplanung / hrsg.u.bearb. Diller Hermann.1980.Diller, Hermann (1945- ). hrsg.u.bearb.
 11. Marketing-Praxis für Klein-und Mittelbetriebe1993.Schwalbe, Heinz (1927- ).
 12. Marketingstrategie für ein neues Produkt / Michael Sofka.1975.Sofka Michael.
 13. Marketingstrategien fur den Finanzdienstleistunsmarkt : eine integrierte Wettbewerbs- und Bedarfanalyse / Christian Nieraad.1994.Nieraad, Christian.
 14. Marketingstrategien für Produktionsgüter / Christian Krämer.1993.Krämer, Christian.
 15. MARKETING-SYSTEME : Grundlagen des institutionalen Marketing / Hrsg. Meyer Paul W.1993.Meyer Paul W. Hrsg.
 16. Marketing-Trends : Ideen und Konzepte für Ihren Markterfolg / Anja Förster, Peter Kreuz.2003.Forster, Anja.
 17. Market-led strategic change2003.Piercy, Nigel F.
 18. Market-led strategic change : making marketing happen in your organization / Nigel Piercy.1995.Piercy, Nigel F.
 19. Market's behaviour of decision makers / [red. nauk. Danuta Kopycińska].2008.Kopycińska, Danuta. Red.
 20. Markets don't fail! / Brian P. Simpson.cop. 2005.Simpson, Brian P. (1966- ).
 21. Markets or governments : choosing between imperfect alternatives / Charles Wolf, Jr.cop. 1988.Wolf, Charles (1924-2016).
 22. Markets, politics and globalization / Neil Fligstein.1997.Fligstein, Neil.
 23. Markets, politics and the negotiated economy : Scandinavian and post-socialist perspectives / ed. by Jerzy Hausner, Bob Jessop and Klaus Nielsen.1991.Hausner, Jerzy (1949- ). Red.
 24. A market-share approach to the foreign demand for U.S. Cotton / SIRHAN Ghazi ; współaut. Johnson Paul R.1968.SIRHAN Ghazi.
 25. Marki producenta i marki handlowe jako narzędzie konkurencji / Urszula Kłosiewicz, Bożena Słomińska.2000.Kłosiewicz-Górecka, Urszula.
 26. Marki, wynalazki, wzory użytkowe : ochrona własności przemysłowej / Anna Grzywińska, Szymon Okoń.cop. 2010.Grzywińska, Anna.
 27. Markische Landwirtschaft vor den Agrarreformen von 1807 : Entwicklungstendenzen des Ackerbaues in der zweiten Halfte des 18. Jahrhunderts / MULLER Hans-Heinrich.1967.Müller, Hans-Heinrich.
 28. Marknadsföring för småföretag2014.Lundén, Björn (1944- ).
 29. Markovian decision processes / Hisashi Mine and Shunji Osaki.cop. 1970.Mine, Hisashi.
 30. Markowa obsługa klientów : nowe źródło przewagi nad konkurencją / Janelle Barlow, Paul Stewart ; przeł. Anna Stelmach.2010.Barlow, Janelle (1943- ).
Poprz. 30 Tytuł    Nast. 30 Tytuł

 

Wybierz (np. 1,2 5-10)

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2013 SirsiDynix All rights reserved.
Horizon Information Portal