Zaloguj
Lista podręczna - 0
Pomoc
Wyszukiwanie
Konto czytelnika
Proste
Zaawansowane
Historia
Szukaj:
Autorzy - alfabetycznie
Autor - słowa kluczowe
Autorzy zbiorowi - alfabetycznie
Słowa z nazwy autora
Tytuły - alfabetycznie
Tytuły - słowa kluczowe
Czasopisma - alfabetycznie
Hasła przedmiotowe KABA - alfabetycznie
Hasła przedmiotowe BN - alfabetycznie
Hasła przedmiotowe - słowa kluczowe
Hasła przedmiotowe - j. ang.
Hasła przedmiotowe - j. franc.
Serie - alfabetycznie
Serie - słowa kluczowe
ISBN
ISSN
Indeks główny
Opis - numer
Sygnatura
Numery norm
Tytuły prac doktorskich
Nr kontrolny rekordu
Zmień kryteria wyszukiwania
>
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Wyniki wyszukiwania
Szukano :
Marketing%20banku
Poprz. 30 Tytuł
Nast. 30 Tytuł
Tytuł
Data wyd.
Autor
1.
Marketingowe zarządzanie handlem : konferencja naukowa, 28-30 września 1992 roku : zjazd katedr handlu i marketingu / [red. nauk. Halina Szulce] ; Akademia Ekonomiczna w Poznaniu.
1992.
Szulce, Halina. Red.
2.
Marketingowe zarządzanie relacjami z pacjentami onkologicznymi = Marketing management of relationships with oncological patients / Marcin Mikołaj Kania ; Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu.
2023.
Kania, Marcin Mikołaj.
3.
Marketingowe zarządzanie satysfakcją klienta / redakcja: Muzahim Al-Noorachi, Katarzyna Kolasińska-Morawska.
2015.
Kolasińska-Morawska, Katarzyna. Red.
4.
Marketingowe zarządzanie sportem / red. Henryk Mruk [et al.].
2007.
Mruk, Henryk. Red.
5.
Marketingowe zarządzanie szkołą / Amir Jan Fazlagić.
cop. 2003.
Fazlagić, Amir Jan (1971- ).
6.
Marketingowe zarządzanie szkołą wyższą : praca zbiorowa / pod red. Grażyny Nowaczyk i Piotra Lisieckiego.
2006.
Nowaczyk, Grażyna (1959- ). Red.
7.
Marketingowe zastosowanie Internetu w Polsce / pod red. nauk. Marianny Strzyżewskiej ; Instytut Funkcjonowania Gospodarki Narodowej.
2002.
Strzyżewska, Marianna. Red.
8.
Marketingowe źródła uzyskiwania przewagi konkurencyjnej w działalności nowoczesnych podmiotów gospodarujących / red. nauk. Maciej Trippner, Muzahim Al-Noorachi.
2011.
Trippner, Maciej. Red.
9.
Marketingowo o sporcie : publikacja podsumowująca tematy poruszane podczas III Ogólnopolska Konferencja Naukowa pod hasłem: "Dni Marketingu Sportowego na Akademii Ekonomicznej w Poznaniu" 24-26 listopada 2004 r. / red.: Henryk Mruk [et al.].
2005.
Ogólnopolska Konferencja Naukowa pod hasłem "Dni Marketingu Sportowego na Akademii Ekonomicznej w Poznaniu" (3 ; 2004 ; Poznań).
10.
Marketingowo-logistyczne zarządzanie przedsiębiorstwem / Tadeusz Wojciechowski.
2007.
Wojciechowski, Tadeusz (1925- ).
11.
Marketingowo-logistyczne zarządzanie przedsiębiorstwem / Tadeusz Wojciechowski.
2011.
Wojciechowski, Tadeusz (1925- ).
12.
Marketingplanung / hrsg.u.bearb. Diller Hermann.
1980.
Diller, Hermann (1945- ). hrsg.u.bearb.
13.
Marketing-Praxis für Klein-und Mittelbetriebe
1993.
Schwalbe, Heinz (1927- ).
14.
Marketingstrategie für ein neues Produkt / Michael Sofka.
1975.
Sofka Michael.
15.
Marketingstrategien fur den Finanzdienstleistunsmarkt : eine integrierte Wettbewerbs- und Bedarfanalyse / Christian Nieraad.
1994.
Nieraad, Christian.
16.
Marketingstrategien für Produktionsgüter / Christian Krämer.
1993.
Krämer, Christian.
17.
Marketing-Systeme : Grundlagen des institutionalen Marketing / Paul W. Meyer, Anton Meyer (Hrsg.).
1993.
Meyer, Paul W. (1924- ). Redakcja
18.
Marketing-Trends : Ideen und Konzepte für Ihren Markterfolg / Anja Förster, Peter Kreuz.
2003.
Forster, Anja.
19.
Market-led strategic change : making marketing happen in your organization / Nigel Piercy.
1995.
Piercy, Nigel F.
20.
Markets and organization / Richard Arena, Christian Longhi (eds.).
1998.
Longhi, Christian (1952- ). Red.
21.
Market's behaviour of decision makers / [red. nauk. Danuta Kopycińska].
2008.
Kopycińska, Danuta. Red.
22.
Markets, companies and foreign business in transition
2001.
Liuhto, Kari. Redakcja
23.
Markets don't fail! / Brian P. Simpson.
cop. 2005.
Simpson, Brian P. (1966- ).
24.
Markets or governments : choosing between imperfect alternatives / Charles Wolf, Jr.
cop. 1988.
Wolf, Charles (1924-2016).
25.
Markets, politics and globalization / Neil Fligstein.
1997.
Fligstein, Neil.
26.
Markets, politics and the negotiated economy : Scandinavian and post-Socialist perspectives / ed. by Jerzy Hausner, Bob Jessop and Klaus Nielsen.
1991.
Hausner, Jerzy (1949- ). Wyd.
27.
A market-share approach to the foreign demand for U.S. Cotton / SIRHAN Ghazi ; współaut. Johnson Paul R.
1968.
SIRHAN Ghazi.
28.
Marki producenta i marki handlowe jako narzędzie konkurencji / Urszula Kłosiewicz, Bożena Słomińska.
2000.
Kłosiewicz-Górecka, Urszula.
29.
Marki, wynalazki, wzory użytkowe : ochrona własności przemysłowej / Anna Grzywińska, Szymon Okoń.
cop. 2010.
Grzywińska, Anna.
30.
Markische Landwirtschaft vor den Agrarreformen von 1807 : Entwicklungstendenzen des Ackerbaues in der zweiten Halfte des 18. Jahrhunderts / MULLER Hans-Heinrich.
1967.
Müller, Hans-Heinrich.
Poprz. 30 Tytuł
Nast. 30 Tytuł
Wybierz (np. 1,2 5-10)
Horizon Information Portal 3.23.1_6655
© 2001-2013
SirsiDynix
All rights reserved.