Wyszukiwanie 
 Konto czytelnika 
en   
ProsteZaawansowaneHistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
 
 Wyniki wyszukiwania
 245 tytułów spełniających kryteria: Konsumenci -- preferencje.
Sortuj wg: 
   Ogranicz:  
 Nast.

 1.
Zachowania przestrzenne konsumentów w miastach podzielonych polsko-niemieckiego i polsko-czeskiego obszaru przygranicznego / Katarzyna Kulczyńska.
Autor: Kulczyńska, Katarzyna., Uniwersytet im. Adama Mickiewicza (Poznań). Wydawnictwo Naukowe.
Wydawnictwo Naukowe UAM, 2019.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Geografia - Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu nr 102
 Dodaj do listy podr. 

 2.
The impact of emotional marketing messages on purchasing behavior of consumer living in insecure areas / Gabriel Shimon Hadad ; Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu. Wydział Zarządzania. Katedra Strategii Marketingowych. [Doctoral Seminars in English].
Autor: Hadad, Gabriel Shimon., Pilarczyk, Bogna (1948- ). Promotor, Rogala, Anna (ekonomia). Promotor, Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań). Wydział Zarządzania., Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań). Katedra Strategii Marketingowych., Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań). Doctoral Seminars in English.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 3.
Organizacja w XXI wieku : uwarunkowania i trendy / redakcja naukowa: Bartosz Mazurkiewicz, Gabriela Roszyk-Kowalska.
Autor: Mazurkiewicz, Bartosz. Redaktor, Roszyk-Kowalska, Gabriela. Redaktor, Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań). Zakład Graficzny.
[Uniwersytet Ekonomiczny. Zakład Graficzny], 2019.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Prace Studentów i Młodych Pracowników Nauki 9
 Dodaj do listy podr. 

 4.
Influencer marketing od A do Z / Patrycja Górecka-Butora, Paweł Strykowski, Katarzyna Biegun.
Autor: Górecka-Butora, Patrycja., Strykowski, Paweł. Autor, Biegun, Katarzyna. Autor
WhitePress, copyright 2019.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 5.
Kod kulturowy : jak zrozumieć preferencje współczesnego konsumenta, motywacje wyborców czy zachowania tłumu / Clotaire Rapaille ; przekład: Rafał Paprocki.
Autor: Rapaille, Clotaire (1941- )., Paprocki, Rafał. Tłumacz, MT Biznes.
MT Biznes, 2019.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Psychologia Biznesu - MT Biznes
 Dodaj do listy podr. 

 6.
Consumer behaviour : a European perspective / Michael R. Solomon, Søren Askegaard, Margaret K. Hogg, Gary J. Bamossy.
Autor: Solomon, Michael R. (1956- )., Askegaard, Søren. Autor, Hogg, Margaret K. Autor, Bamossy, Gary J. (1949- ). Autor, Pearson Education.
Pearson, © 2019.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 7.
Konsument na rynku żywności - preferencje, opinie, trendy = Consumer in the food market - preferences, opinions, trends / redakcja naukowa Michał Halagarda ; Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, Polskie Towarzystwo Towaroznawcze.
Autor: Halagarda, Michał. Redaktor, Sieć Badawcza Łukasiewicz., Instytut Technologii Eksploatacji (Radom)., Uniwersytet Ekonomiczny (Kraków)., Polskie Towarzystwo Towaroznawcze.
Sieć Badawcza Łukasiewicz : Instytut Technologii Eksploatacji, 2019.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Commodity Science in Research and Practice
 Dodaj do listy podr. 

 8.
Consumer behavior : buying, having, and being / Michael R. Solomon.
Autor: Solomon, Michael R. (1956- )., Pearson.
Pearson, cop. 2018.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 9.
Analiza i hierarchizacja kryteriów wyboru obiektów day spa w opinii konsumentów i pracowników / Paula Pestka ; Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu. Wydział Gospodarki Międzynarodowej. Katedra Zarządzania Międzynarodowego.
Autor: Pestka, Paula., Mruk, Henryk. Promotor, Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań). Wydział Gospodarki Międzynarodowej., Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań). Katedra Zarządzania Międzynarodowego.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 10.
Sfera popytowa w ewolucji innowacyjnej : ujęcie aksjomatyczne / Beata Ciałowicz ; redaktor naukowy Barbara Pawełek.
Autor: Ciałowicz, Beata., Pawełek, Barbara. Redaktor, Uniwersytet Ekonomiczny (Kraków). Wydawnictwo.
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2018.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

  12345678910Nast.>>

Dodaj/Usuń z listy podręcznej (maks=100, np. 1,2 5-20) 

Format:HTMLTekstowyOddzielone znakiemMLAChicago
Wyślij pozycje emailem: (maks=100, np. 1,2 5-20) 
Temat: 
Wyślij do (email):

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2013 SirsiDynix All rights reserved.
Horizon Information Portal