Zaloguj
Lista podręczna - 0
Pomoc
Wyszukiwanie
Konto czytelnika
Proste
Zaawansowane
Historia
Szukaj:
Autorzy - alfabetycznie
Autor - słowa kluczowe
Autorzy zbiorowi - alfabetycznie
Słowa z nazwy autora
Tytuły - alfabetycznie
Tytuły - słowa kluczowe
Czasopisma - alfabetycznie
Hasła przedmiotowe - alfabetycznie
Hasła przedmiotowe - słowa kluczowe
Hasła przedmiotowe - j. ang.
Hasła przedmiotowe - j. franc.
Serie - alfabetycznie
Serie - słowa kluczowe
ISBN
ISSN
Indeks główny
Opis - numer
Sygnatura
Numery norm
Tytuły prac doktorskich
Nr kontrolny rekordu
Zmień kryteria wyszukiwania
>
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Wyniki wyszukiwania
Szukano :
Badania marketingowe : metody, tendencje, zastosowania / pod red. Krystyny Mazurek-Łopacińskiej.
Poprz. 30 Tytuł
Nast. 30 Tytuł
Tytuł
Data wyd.
Autor
1.
Badania marketingowe : metody, tendencje, zastosowania / pod red. Krystyny Mazurek-Łopacińskiej.
2003.
Mazurek-Łopacińska, Krystyna (1951- ). Red.
2.
Badania marketingowe na rynku business-to-business / Aleksandra Kaniewska-Sęba, Grzegorz Leszczyński, Bogna Pilarczyk.
2006.
Kaniewska-Sęba, Aleksandra.
3.
Badania marketingowe na rynku żywności / Krystyna Gutkowska, Irena Ozimek.
2002.
Gutkowska, Krystyna.
4.
Badania marketingowe na użytek decyzji menedżerskich / Bogdan Gregor, Magdalena Kalińska-Kula.
2014.
Gregor, Bogdan (1943- ).
5.
Badania marketingowe : nowe metody badań i zastosowania / redakcja naukowa Róża Milic-Czerniak.
2019.
Milic-Czerniak, Róża. Redaktor
6.
Badania marketingowe : nowe podejścia oraz metody na współczesnym rynku / red. nauk. Krystyna Mazurek-Łopacińska, Magdalena Sobocińska.
2014.
Mazurek-Łopacińska, Krystyna (1951- ). Red.
7.
Badania marketingowe : nowe wyzwania / red. nauk. Krystyna Mazurek-Łopacińska.
2010.
Mazurek-Łopacińska, Krystyna (1951- ). Red.
8.
Badania marketingowe : od teorii do praktyki / redakcja Dominika Maison, Artur Noga-Bogomilski.
2007.
Maison, Dominika (1966- ). Red.
9.
Badania marketingowe organizacji non profit / Marian Huczek.
2006.
Huczek, Marian.
10.
Badania marketingowe : planowanie, metodologia i ocena wyników / Paul Hague ; [tł. Magda Witkowska].
cop. 2006.
Hague, Paul N.
Poprz. 30 Tytuł
Nast. 30 Tytuł
Wybierz (np. 1,2 5-10)
Horizon Information Portal 3.23.1_6655
© 2001-2013
SirsiDynix
All rights reserved.