Wyszukiwanie 
 Konto czytelnika 
en   
ProsteZaawansowaneHistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
 
 Wyniki wyszukiwania
 Szukano :  Badania marketingowe : metody, tendencje, zastosowania / pod red. Krystyny Mazurek-Łopacińskiej.
Poprz. 30 Tytuł    Nast. 30 Tytuł
TytułData wyd.Autor
 1. Badania marketingowe : metody, tendencje, zastosowania / pod red. Krystyny Mazurek-Łopacińskiej.2003.Mazurek-Łopacińska, Krystyna (1951- ). Red.
 2. Badania marketingowe na rynku business-to-business / Aleksandra Kaniewska-Sęba, Grzegorz Leszczyński, Bogna Pilarczyk.2006.Kaniewska-Sęba, Aleksandra.
 3. Badania marketingowe na rynku żywności / Krystyna Gutkowska, Irena Ozimek.2002.Gutkowska, Krystyna.
 4. Badania marketingowe na użytek decyzji menedżerskich / Bogdan Gregor, Magdalena Kalińska-Kula.2014.Gregor, Bogdan (1943- ).
 5. Badania marketingowe : nowe metody badań i zastosowania / redakcja naukowa Róża Milic-Czerniak.2019.Milic-Czerniak, Róża. Redaktor
 6. Badania marketingowe : nowe podejścia oraz metody na współczesnym rynku / red. nauk. Krystyna Mazurek-Łopacińska, Magdalena Sobocińska.2014.Mazurek-Łopacińska, Krystyna (1951- ). Red.
 7. Badania marketingowe : nowe wyzwania / red. nauk. Krystyna Mazurek-Łopacińska.2010.Mazurek-Łopacińska, Krystyna (1951- ). Red.
 8. Badania marketingowe : od teorii do praktyki / redakcja Dominika Maison, Artur Noga-Bogomilski.2007.Maison, Dominika (1966- ). Red.
 9. Badania marketingowe organizacji non profit / Marian Huczek.2006.Huczek, Marian.
 10. Badania marketingowe : planowanie, metodologia i ocena wyników / Paul Hague ; [tł. Magda Witkowska].cop. 2006.Hague, Paul N.
Poprz. 30 Tytuł    Nast. 30 Tytuł

 

Wybierz (np. 1,2 5-10)

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2013 SirsiDynix All rights reserved.
Horizon Information Portal