Wyszukiwanie 
 Konto czytelnika 
en   
ProsteZaawansowaneHistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
 
 Wyniki wyszukiwania
 453 tytułów spełniających kryteria: Marketing.
Sortuj wg: 
   Ogranicz:  
 Nast.

 1.
Prace Licencjackie : (wybór) / Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Poznaniu.
Autor: Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości (Poznań).
Wydaw. Terra, 1996-
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 2.
Marketing i analityka biznesowa dla początkujących : poznaj najważniejsze narzędzia i wykorzystaj ich możliwości / Kinga Sroka.
Autor: Sroka, Kinga., Grupa Wydawnicza Helion.
Helion SA, copyright © 2023.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 3.
Finansowa alchemia : jak wykorzystywać dynamiczne strategie oraz efektywność finansową aby produkować i sprzedawać więcej, używając mniej zasobów : Dodatkowo: Mapa poszukiwania pieniądza oraz rozdział specjalny... / Dan S. Kennedy, Timothy Seward ; tłumaczenie: Piotr Art.
Autor: Kennedy, Dan S. (1954- )., Seward, Timothy. Autor, Art, Piotr. Tłumacz, OSMPOWER.
Wydawnictwo OSMPOWER, 2022.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 4.
Marketing w praktyce : podejście narzędziowe / redakcja naukowa Jan Mikołajczyk ; Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu.
Autor: Mikołajczyk, Jan. Redaktor, Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań)., Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań). Katedra Handlu i Marketingu.
Uniwersytet Ekonomiczny. Katedra Handlu i Marketingu, 2022.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 5.
Sprawne zarządzanie planowaniem przedsiębiorstwa : od pomysłu do biznesu. Cz. 1 / Justyna Lewndowska-Bratek.
Autor: Lewandowska-Bratek, Justyna., Polskie Towarzystwo Ekonomiczne. Oddział (Poznań).
Polskie Towarzystwo Ekonomiczne. Oddział, 2022.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Studia Ekonomiczne - Polskie Towarzystwo Ekonomiczne. Oddział w Poznaniu
 Dodaj do listy podr. 

 6.
Marketing projects / Olivier Mesly.
Autor: Mesly, Olivier., Taylor & Francis (Londyn).
CRC Press Taylor & Francis Group, 2022.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Best Practices in Portfolio, Program, and Project Management
 Dodaj do listy podr. 

 7.
Brand equity : metody badania siły marek / Dariusz Kubuj.
Autor: Kubuj, Dariusz (1971- )., Wydawnictwo Naukowe PWN.
Wydawnictwo Naukowe PWN SA, 2022.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 8.
Marketing kreatywny - sztuka czy manipulacja? : podręcznik akademicki / redakcja naukowa Anna Niedzielska, Joanna Pikuła-Małachowska ; Politechnika Częstochowska.
Autor: Niedzielska, Anna (zarządzanie). Redaktor, Pikuła-Małachowska, Joanna. Redaktor, Politechnika Częstochowska. Wydawnictwo., Politechnika Częstochowska.
Wydawnictwo Politechniki Częstochowskiej, 2021.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 9.
Marketing w planowaniu przestrzennym i urbanistyce / Anna Polska.
Autor: Polska, Anna (marketing)., Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Wydawnictwo.
Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej, 2021.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 10.
Opakowanie jako narzędzie oddziaływania na nabywców : zarządzanie opakowaniem w przedsiębiorstwie / Monika Ratajczyk.
Autor: Ratajczyk, Monika., Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne.
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, © copyright 2021.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

  12345678910Nast.>>

Dodaj/Usuń z listy podręcznej (maks=100, np. 1,2 5-20) 

Format:HTMLTekstowyOddzielone znakiemMLAChicago
Wyślij pozycje emailem: (maks=100, np. 1,2 5-20) 
Temat: 
Wyślij do (email):

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2013 SirsiDynix All rights reserved.
Horizon Information Portal