Wyszukiwanie 
 Konto czytelnika 
en   
ProsteZaawansowaneHistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
 
 Wyniki wyszukiwania
 17 tytułów spełniających kryteria: Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań). Katedra Zarządzania Międzynarodowego.
Sortuj wg: 
   Ogranicz:  
 Nast.

 1.
Wartość usług prawnych z perspektywy mandatów i mandatariuszy na rynku B2B / Małgorzata Justyńska ; Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu. Wydział Gospodarki Międzynarodowej. Katedra Zarządzania Międzynarodowego.
Autor: Justyńska, Małgorzata., Stępień, Beata. Promotor, Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań). Wydział Gospodarki Międzynarodowej., Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań). Katedra Zarządzania Międzynarodowego.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 2.
Interpersonal communication skills in religiously diverse teams / by Rotem Waitzman ; Poznań University of Economic and Business. Faculty International Business and Economics. Department International Management.
Autor: Waitzman, Rotem., Bartosik-Purgat, Małgorzata. Promotor, Małys, Łukasz. Promotor, Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań). Katedra Zarządzania Międzynarodowego., Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań). Wydział Gospodarki Międzynarodowej.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 3.
Zarządzanie zasobami niematerialnymi w przedsiębiorstwie międzynarodowym na przykładzie branży motoryzacyjnej / Marek Rybacki ; Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu. Wydział Gospodarki Międzynarodowej. Katedra Zarządzania Międzynarodowego.
Autor: Rybacki, Marek., Schroeder, Jerzy. Promotor, Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań). Katedra Zarządzania Międzynarodowego., Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań). Wydział Gospodarki Międzynarodowej.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 4.
Analiza i hierarchizacja kryteriów wyboru obiektów day spa w opinii konsumentów i pracowników / Paula Pestka ; Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu. Wydział Gospodarki Międzynarodowej. Katedra Zarządzania Międzynarodowego.
Autor: Pestka, Paula., Mruk, Henryk. Promotor, Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań). Wydział Gospodarki Międzynarodowej., Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań). Katedra Zarządzania Międzynarodowego.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 5.
Determinanty akceptacji produktów autonomicznych przez konsumentów / Tomasz Grzegorczyk ; Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu. Wydział Gospodarki Międzynarodowej. Katedra Zarządzania Międzynarodowego.
Autor: Grzegorczyk, Tomasz (ekonomia)., Śliwiński, Rafał. Promotor, Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań). Wydział Gospodarki Międzynarodowej., Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań). Katedra Zarządzania Międzynarodowego.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 6.
Czynniki różnicujące pozycję i relacje podmiotów w branży lotniczej w Polsce / Ewelina Pomian ; Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu. Wydział Gospodarki Międzynarodowej. Katedra Zarządzania Międzynarodowej.
Autor: Pomian, Ewelina., Stępień, Beata. Promotor, Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań). Wydział Gospodarki Międzynarodowej., Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań). Katedra Zarządzania Międzynarodowego.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 7.
Wpływ potencjału kooperacyjnego na rozwój przedsiębiorstw / Barbara Wilczyńska ; Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu. Wydział Gospodarki Międzynarodowej. Katedra Zarządzania Międzynarodowego UEP.
Autor: Wilczyńska, Barbara (zarządzanie)., Stępień, Beata. Promotor, Dzikowska, Marlena. Promotor, Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań). Wydział Gospodarki Międzynarodowej., Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań). Katedra Zarządzania Międzynarodowego.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 8.
Instrumenty budowania lojalności klientów instytucjonalnych na przykładzie branży napojów alkoholowych w Polsce / Magdalena Siennicka ; Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu. Wydział Gospodarki Międzynarodowej. Katedra Zarządzania Międzynarodowego.
Autor: Siennicka, Magdalena., Schroeder, Jerzy. Promotor, Deszczyński, Bartosz. Promotor, Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań). Wydział Gospodarki Międzynarodowej., Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań). Katedra Zarządzania Międzynarodowego.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 9.
Ocena strategii komunikacji marek globalnych w krajach Zatoki Perskiej / Agnieszka Chęś ; Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu. Wydział Gospodarki Międzynarodowej. Katedra Zarządzania Międzynarodowego.
Autor: Chęś, Agnieszka., Mruk, Henryk. Promotor, Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań). Wydział Gospodarki Międzynarodowej., Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań). Katedra Zarządzania Międzynarodowego.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 10.
Analiza działań marketingowych stosowanych na rynku usług prawnych / Joanna Roszak ; Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu. Wydział Gospodarki Międzynarodowej. Katedra Zarządzania Międzynarodowego.
Autor: Roszak, Joanna (ekonomia)., Mruk, Henryk. Promotor, Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań). Wydział Gospodarki Międzynarodowej., Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań). Katedra Zarządzania Międzynarodowego.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

  12Nast.

Dodaj/Usuń z listy podręcznej (maks=100, np. 1,2 5-20) 

Format:HTMLTekstowyOddzielone znakiemMLAChicago
Wyślij pozycje emailem: (maks=100, np. 1,2 5-20) 
Temat: 
Wyślij do (email):

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2013 SirsiDynix All rights reserved.
Horizon Information Portal