Wyszukiwanie 
 Konto czytelnika 
en   
ProsteZaawansowaneHistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
 
 Wyniki wyszukiwania
 735 tytułów spełniających kryteria: Podejmowanie decyzji.
Sortuj wg: 
   Ogranicz:  
 Nast.

 1.
Decydent & Decision Maker : [public affairs, lobbing, etyka, public relations].
Dodaj do listy podr.
Warszawa : Daz Press, 2007-.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 2.
Ekonomia Menedżerska = Managerial Economics / Wydział Zarządzania Akademii Górniczo-Hutniczej.
Autor: Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica (Kraków). Wydział Zarządzania., Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica (Kraków). Uczelniane Wydawnictwa Naukowo-Dydaktyczne., Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica (Kraków). Wydawnictwa.
Kraków : AGH Uczelniane Wydawnictwa Naukowo-Dydaktyczne, 2007-.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 3.
Multiple Criteria Decision Making / ed. by Tadeusz Trzaskalik.
Autor: Trzaskalik, Tadeusz (1950- ). Red., Uniwersytet Ekonomiczny (Katowice)., Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego (Katowice).
Katowice : Publisher of the University of Economics, 2006-.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Prace Naukowe - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego
Prace Naukowe - Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
 Dodaj do listy podr. 

 4.
Management Decision : quarterly review of management technology.
Dodaj do listy podr.
Bradford : MCB University Press, 1967-.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 5.
Efektyzm : system podnoszący jakość życia społeczeństwa : (społeczny controlling inwestycji) / Wiesław Samitowski.
Autor: Samitowski, Wiesław., Grupa Wydawnicza Helion.
Gliwice : Wydawnictwo Naukowe Helion, copyright © 2025.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 6.
Zachowania zakupowe w internecie zaawansowanego wiekiem konsumenta z dwóch perspektyw poznawczych / Maria Rybaczewska.
Autor: Rybaczewska, Maria., Difin.
Warszawa : Difin, 2025.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 7.
Podstawy ekonomii menedżerskiej / Adrian Solek.
Autor: Solek, Adrian., Uniwersytet Ekonomiczny (Kraków). Wydawnictwo.
Kraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, 2024.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 8.
Data driven decisions : systems engineering to understand corporate value and intangible assets / Joshua Jahani.
Autor: Jahani, Joshua., John Wiley & Sons.
Hoboken : Wiley, 2024.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 9.
Odkoduj pułapki myślenia w biznesie : jak ekonomia behawioralna wpływa na wybory klientów / Phil Barden ; przedmowa Rory Sutherland ; przekład: Anita Doroba.
Autor: Barden, Phil (1959- )., Sutherland, Rory (1965- ). Wstęp, Doroba, Anita. Tłumaczenie, MT Biznes.
Warszawa : MT Biznes, copyright © 2024.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 10.
Household finance / Richard Deaves.
Autor: Deaves, Richard., Oxford University Press.
New York, NY : Oxford University Press, © 2024.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

  12345678910Nast.>>

Dodaj/Usuń z listy podręcznej (maks=100, np. 1,2 5-20) 

Format:HTMLTekstowyOddzielone znakiemMLAChicago
Wyślij pozycje emailem: (maks=100, np. 1,2 5-20) 
Temat: 
Wyślij do (email):

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2013 SirsiDynix All rights reserved.
Horizon Information Portal