Wyszukiwanie 
 Konto czytelnika 
en   
ProsteZaawansowaneHistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
 
 Wyniki wyszukiwania
 20 tytułów spełniających kryteria: Marketing społeczny.
Sortuj wg: 
   Ogranicz:  
 Nast.

 1.
O zmieniającym się świecie wartości w ekonomii, finansach i zarządzaniu / redakcja naukowa Małgorzata Bombol.
Autor: Bombol, Małgorzata. Redakcja, Szkoła Główna Handlowa (Warszawa). Oficyna Wydawnicza.
Warszawa : Oficyna Wydawnicza SGH, 2022.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 2.
Social media marketing all-in-one / by Michelle Krasniak, Jan Zimmerman and Deborah Ng.
Autor: Krasniak, Michelle., Zimmerman, Jan. Autor, Ng, Deborah. Autor, John Wiley & Sons.
Hoboken, NJ : John Wiley & Sons, Inc., copyright © 2021.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: ...For Dummies
Learning Made Easy
 Dodaj do listy podr. 

 3.
Internetowe public relations w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw / Mariusz Woźniakowski.
Autor: Woźniakowski, Mariusz., AGENT Public Relations., Uniwersytet Łódzki. Wydawnictwo.
Łódź : Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego ; Kraków : AGENT PR, 2020.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Marketing - Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
 Dodaj do listy podr. 

 4.
Current issues in economy and management : multidisciplinary perspectives / Ragıp Pehlivanlı, Nurettin Bilici (eds.).
Autor: Pehlivanlı, Ragıp (1987- ). Redakcja, Bilici, Nurettin (1960- ). Redakcja, Verlag Peter Lang.
Berlin : Peter Lang, 2019.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 5.
Social media marketing all-in-one / by Jan Zimmerman and Deborah Ng.
Autor: Zimmerman, Jan., Ng, Deborah. Autor, John Wiley & Sons.
Hoboken, NJ : John Wiley & Sons, Inc., copyright © 2017.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: ...For Dummies
Learning Made Easy
 Dodaj do listy podr. 

 6.
Znaczenie wartości w prospołecznych zachowaniach konsumentów : kontekst marketingu społecznie zaangażowanego / Grzegorz Zasuwa ; Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II. Wydział Nauk Społecznych.
Autor: Zasuwa, Grzegorz., Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II. Wydawnictwo.
Lublin : Wydawnictwo KUL, 2017.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 7.
Marketing wartości / Justyna Bakalarska.
Autor: Bakalarska, Justyna., Wydawnictwo Słowa i Myśli.
Lublin : Wydawnictwo Słowa i Myśli, 2016.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 8.
Social exclusions in Europe : marketing perspective / edited by Sławomir Smyczek, Justyna Matysiewicz ; [reviewer Witold Kowal].
Autor: Smyczek, Sławomir. Red., Ganassali, Justyna. Red., Kowal, Witold. Rec., Uniwersytet Ekonomiczny (Katowice). Wydawnictwo.
Katowice : Publishing House of the University of Economics, 2015.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Prace Naukowe - Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
 Dodaj do listy podr. 

 9.
Kampanie społeczne jako forma socjotechniki / redakcja naukowa Piotr Pawełczyk.
Autor: Pawełczyk, Piotr (1960- ). Red., Wolters Kluwer Polska.
Warszawa : Oficyna a Wolters Kluwer business, 2015.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 10.
Cause-related marketing as a corporate image building tool / Justyna Berniak-Woźny.
Autor: Berniak-Woźny, Justyna., Akademia Finansów i Biznesu Vistula (Warszawa).
Warszawa : Akademia Finansów i Biznesu Vistula, 2015.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Monografie - Akademia Finansów i Biznesu Vistula w Warszawie
 Dodaj do listy podr. 

  12Nast.

Dodaj/Usuń z listy podręcznej (maks=100, np. 1,2 5-20) 

Format:HTMLTekstowyOddzielone znakiemMLAChicago
Wyślij pozycje emailem: (maks=100, np. 1,2 5-20) 
Temat: 
Wyślij do (email):

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2013 SirsiDynix All rights reserved.
Horizon Information Portal