Wyszukiwanie 
 Konto czytelnika 
en   
ProsteZaawansowaneHistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
 
 Wyniki wyszukiwania
 19 tytułów spełniających kryteria: Marketing społeczny.
Sortuj wg: 
   Ogranicz:  
 Nast.

 1.
Znaczenie wartości w prospołecznych zachowaniach konsumentów : kontekst marketingu społecznie zaangażowanego / Grzegorz Zasuwa ; Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II. Wydział Nauk Społecznych.
Autor: Zasuwa, Grzegorz., Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II. Wydawnictwo.
Wydawnictwo KUL, 2017.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 2.
Social media marketing all-in-one / by Jan Zimmerman and Deborah Ng.
Autor: Zimmerman, Jan., Ng, Deborah. Autor, John Wiley & Sons.
John Wiley & Sons, Inc., copyright © 2017.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: ...For Dummies
Learning Made Easy
 Dodaj do listy podr. 

 3.
Marketing wartości / Justyna Bakalarska.
Autor: Bakalarska, Justyna., Wydawnictwo Słowa i Myśli.
Wydawnictwo Słowa i Myśli, 2016.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 4.
Kampanie społeczne jako forma socjotechniki / redakcja naukowa Piotr Pawełczyk.
Autor: Pawełczyk, Piotr (1960- ). Red., Wolters Kluwer Polska.
Oficyna a Wolters Kluwer business, 2015.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 5.
Social exclusions in Europe : marketing perspective / edited by Sławomir Smyczek, Justyna Matysiewicz ; [reviewer Witold Kowal].
Autor: Smyczek, Sławomir. Red., Matysiewicz, Justyna. Red., Kowal, Witold. Rec., Uniwersytet Ekonomiczny (Katowice). Wydawnictwo.
Publishing House of the University of Economics, 2015.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Prace Naukowe - Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
 Dodaj do listy podr. 

 6.
Cause-related marketing as a corporate image building tool / Justyna Berniak-Woźny.
Autor: Berniak-Woźny, Justyna., Akademia Finansów i Biznesu Vistula (Warszawa).
Akademia Finansów i Biznesu Vistula, 2015.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Monografie - Akademia Finansów i Biznesu Vistula w Warszawie
 Dodaj do listy podr. 

 7.
Homo irretitus : w sieci serwisów społecznościowych, reklamy i marketingu społecznego / red. naukowa Katarzyna Walotek-Ściańska, Michał Szyszka.
Autor: Walotek-Ściańska, Katarzyna. Red., Szyszka, Michał (filologia). Red., Wyższa Szkoła Humanitas (Sosnowiec).
Wyższa Szkoła Humanitas, 2014.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 8.
Kreowanie i zmiana współczesnego przekazu reklamowego / pod red. Wandy Patrzałek.
Autor: Patrzałek, Wanda (1955- ). Red., Wyższa Szkoła Bankowa (Poznań). Wydawnictwo.
Wydawnictwo Wyższej Szkoły Bankowej, 2012.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 9.
Informacyjne i perswazyjne funkcje reklamy społecznej w świetle antropologii i aksjologii / Arkadiusz Dudziak.
Autor: Dudziak, Arkadiusz.
Wydawnictwo Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego, cop. 2012.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 10.
Makro- i mikroekonomiczne zagadnienia gospodarowania, finansowania, zarządzania / [red. nauk. Barbara Kryk, Barbara Czerniachowicz].
Autor: Kryk, Barbara (mikroekonomia). Red., Czerniachowicz, Barbara. Red., Uniwersytet Szczeciński. Wydawnictwo Naukowe.
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2012.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Zeszyty Naukowe - Uniwersytet Szczeciński nr 749
Zeszyty Naukowe - Uniwersytet Szczeciński. Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania nr 30
 Dodaj do listy podr. 

  12Nast.

Dodaj/Usuń z listy podręcznej (maks=100, np. 1,2 5-20) 

Format:HTMLTekstowyOddzielone znakiemMLAChicago
Wyślij pozycje emailem: (maks=100, np. 1,2 5-20) 
Temat: 
Wyślij do (email):

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2013 SirsiDynix All rights reserved.
Horizon Information Portal